Een vos die doet alsof hij een Doge isquote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
wow such picture. Let me see if it was good.
[ afbeelding ]
Zeker interssant om de basistermen uitgelegd te krijgen van een pro.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:44 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb niet genoeg kennis van traden om te zeggen of deze gast weet waar hij het over heeft, maar wellicht is het alsnog interessant voor de traders onder ons: http://www.reddit.com/r/B(...)1/momentum_ignition/
Liefquote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
wow such picture. Let me see if it was good.
[ afbeelding ]
17 places you can use Bitcoinquote:
quote:7.) Alpaca socks. A small family farm in Haydenville, Mass., was among the first American small businesses to welcome Bitcoin payments. Alpacas are the virtual currency's unofficial mascot.
Liefst gaat de hele toko bankroet. Ik moet er niet aan denken, dat btc op $20 terecht komt en GOX met het nieuws komt, dat ze dan weer withdrawals gaan uitvoerenquote:
Helaas wil goxquote:Op zondag 16 februari 2014 14:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Liefst gaat de hele toko bankroet. Ik moet er niet aan denken, dat btc op $20 terecht komt en GOX met het nieuws komt, dat ze dan weer withdrawals gaan uitvoeren
Komt gox morgen met nieuws of later deze week?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Helaas wil goxbitcoin mee de afgrond intrekken.
Gox is nu de koffers aan het pakken en morgen krijgen we een bericht vanaf hun vakantieadres dat alles weg is.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef smiths het volgende:
[..]
Komt gox morgen met nieuws of later deze week?
Ik zat net eens te denken, en hoewel ik qua Gox helaas vrees voor het ergste (morgen met nog een bericht komen om tijd te rekken en uiteindelijk toe moeten geven dat ze de funds heul niet meer hebben) zou het omgekeerde ook een absurde stijging kunnen veroorzaken. Er zit al zo lang zo veel geld vast bij Gox (er zijn al dik een jaar problemen met fiat wegkrijgen geloof ik) dat dat best een flink effect kan hebben op de markt als al dat geld ineens naar andere exchanges gaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Gox is nu de koffers aan het pakken en morgen krijgen we een bericht vanaf hun vakantieadres dat alles weg is.
Tja met Goxquote:Op zondag 16 februari 2014 15:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zat net eens te denken, en hoewel ik qua Gox helaas vrees voor het ergste (morgen met nog een bericht komen om tijd te rekken en uiteindelijk toe moeten geven dat ze de funds heul niet meer hebben) zou het omgekeerde ook een absurde stijging kunnen veroorzaken. Er zit al zo lang zo veel geld vast bij Gox (er zijn al dik een jaar problemen met fiat wegkrijgen geloof ik) dat dat best een flink effect kan hebben op de markt als al dat geld ineens naar andere exchanges gaat.
En ik verwacht niet dat er nog serieuze traders hun geld op Gox houden als ze komende week de kans zouden krijgen om daar alles weg te krijgen, zelfs als ze daarvoor een premium betalen doordat het dan alsnog alleen maar lukt door alles om te wisselen naar BTC.
oh ohquote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
En nog meer leuk nieuws. not.
Op /r/bitcoin komen steeds meer posts boven drijven waar users melding maken dat er ingelogd is op hun MtGox accounts vanuit China.
http://reddit.com/r/bitcoin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
je had er een ad van moeten maken ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
U vraagt, zij draaien!
http://www.nu.nl/tech/370(...)t-einde-voor-bitcoin
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Makkelijk geld verdienen zo. Kunnen wij ook niet een exchange opzetten of zo?.
Dat vindt Google niet zo leuk... en dat is ook niet de bedoeling op FOK! natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
je had er een ad van moeten maken ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |