of ze zetten het gewoon over naar een andere exchange of ze gaan gewoon verderquote:Op zondag 16 februari 2014 00:20 schreef GTAnoob het volgende:
die gaan zo hard dumpen als t online is
gox
hoe je het ook bekijkt, gox gaat eraan, en dat zal voor een grote dip/crash zorgenquote:Op zondag 16 februari 2014 00:27 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
of ze zetten het gewoon over naar een andere exchange of ze gaan gewoon verder
Goxquote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
hoe je het ook bekijkt, gox gaat eraan, en dat zal voor een grote dip/crash zorgen
Ben wel erg benieuwd welk konijn ze nu weer uit de hoed denken te kunnen trekkenquote:Op zondag 16 februari 2014 00:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Goxgaat echt niet vrijwillig zijn eigen ondergang verzorgen...lijkt mij.
What's next? Ga je de hele Terms of Use van BitStamp copy-pasten? Of de waarschuwing die iedere belegging site er op heeft staan?quote:Op zondag 16 februari 2014 00:37 schreef GTAnoob het volgende:
-knip-
https://www.bitstamp.net/risk-warning/
Oh simpel, eerst staan ze mensen weer toe om te kopen en daarna activeren ze heel langzaam in kleine stappen de withdrawals, dus ze betalen de mensen in de rij steeds uit van de mensen die opnieuw BTC hebben gekocht.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd welk konijn ze nu weer uit de hoed denken te kunnen trekken
Die warning stond er in januari ook al gewoon op, je punt is invalid.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef GTAnoob het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, iedereen die nu nog besluit te holden is echt een idioot... Sorry hoor, maar waarom komt Bitstamp JUIST NU met deze statement?
Er gaat binnenkort iets gebeuren, iets negatiefs. Moet gewoon!
Opeens begint een bitcoin exchange, momenteel de grootste, over bubbles, aansprakelijkheid, dat bitcoin niet gebacked is, etc. etc. !? Waarom niet eerder?! Waarom nu er een grote bug is ontdekt, exchanges worden gehacked, coins voor $100 worden gedumpt, silk road wordt gehacked, overheden bitcoin verbannen, etc. !?
Fractional banking. Ik hoop nog steeds van niet maar het begint er meer en meer op te lijken. Zou jammer zijn voor de mensen die er de dupe van worden, maar dan zijn we binnenkort wel van Gox af.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh simpel, eerst staan ze mensen weer toe om te kopen en daarna activeren ze heel langzaam in kleine stappen de withdrawals, dus ze betalen de mensen in de rij steeds uit van de mensen die opnieuw BTC hebben gekocht.
Rustig maar, je bent hier niet op nujij.nlquote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef GTAnoob het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, iedereen die nu nog besluit te holden is echt een idioot... Sorry hoor, maar waarom komt Bitstamp JUIST NU met deze statement?
Opeens begint een bitcoin exchange, momenteel de grootste, over bubbles, aansprakelijkheid, dat bitcoin niet gebacked is, etc. etc. !? Waarom niet eerder?! Waarom nu er een grote bug is ontdekt, exchanges worden gehacked, coins voor $100 worden gedumpt, silk road wordt gehacked, overheden bitcoin verbannen, etc. !?
Hoi edquote:Op zondag 16 februari 2014 00:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Rustig maar, je bent hier niet op nujij.nl
1. zie de post van max over bitstampquote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef GTAnoob het volgende:
Wat is dezequote:Op zondag 16 februari 2014 00:51 schreef edcetera het volgende:
Ik zat even in topic een paar deuren verder te lurken:
GC / Verslavende top 10 lijstjes..
en zit uiteindelijk dit te bekijken:
http://www.upcoming.nl/zw(...)n-rekening-mee-hield
http://www.upcoming.nl/zw(...)-gesteld-op-internet
(die reacties)
Bijbehorend linkje: http://news.cnet.com/8301(...)ed-user-data-stolen/quote:
Oja een link was wel handig geweestquote:Op zondag 16 februari 2014 00:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bijbehorend linkje: http://news.cnet.com/8301(...)ed-user-data-stolen/
Nu eerst zelf even lezen.
Ik zal eraan denken.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Linkjes
Liefst zou ik overal linkjes bij hebben
Ik kijk zo min mogelijk op kickstarter, anders ben ik halverwege de maand armquote:Op zondag 16 februari 2014 01:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zal eraan denken.
Nu eerst eens kijken of er nog wat leuks op kickstarter staat
Ik wacht nog steeds op mijn boek https://www.kickstarter.c(...)-of-anatomy?ref=livequote:Op zondag 16 februari 2014 01:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik kijk zo min mogelijk op kickstarter, anders ben ik halverwege de maand arm
http://www.washingtonpost(...)problem-for-bitcoin/quote:Mt. Gox says it's working hard to address the technical issues that led to the suspension of bitcoin withdrawals. But even if it does, it will take a long time for the exchange to rebuild the trust that has been lost over the last year.
The good news for the Bitcoin community is that Mt. Gox isn't the only exchange in town. While Mt. Gox has dwindled in popularity, other exchanges have risen to take its place. According to Bitcoincharts.com, the most popular exchange is now a European firm, Bitstamp. And while bitcoins have fallen to less than $400 on Mt. Gox, bitcoins on Bitstamp, and other exchanges, are going for about $650.
And this is one of Bitcoin's great strengths. Right now, companies such as Mt. Gox, BitStamp, BitPay and Coinbase are important players in the Bitcoin ecosystem. But Bitcoin itself is an open-source technology platform. It's not owned by anyone, and its success doesn't depend on the success of any specific bitcoin-based company. If the current crop of Bitcoin businesses fail, a new generation can and likely will emerge to take their place.
lijkt maar zoquote:
Mot je daar?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:58 schreef Toto69 het volgende:
Zo maar eens met de trein naar Amsterdam
een datequote:
Rondje wandelen op de Wallen?quote:
Nicequote:Op zondag 16 februari 2014 11:01 schreef zomertje het volgende:
Dagje rustig aan hier. Gisteren de hele dag muziek gemaakt in een orkest met een koor van 850 man/vrouwEn een migraine aanval, dat is wat minder fijn
Ookquote:Op zondag 16 februari 2014 11:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Rondje wandelen op de Wallen?
Spannondquote:
Doei veel plezierquote:
Uitkijken dat je niets oploopt daar in 020.quote:
Nee maar goxquote:Op zondag 16 februari 2014 13:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet hoe Gox zo laag kan staan, de bitcoin gaat niet dood
Ik zou er gaan kopen als ik jou was nuquote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hebben ze waardeloos USD daar, ik zie het verschil niet zo
Oh ik zie dat die nu onder de 300 is gezaktquote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan hebben ze waardeloos USD daar, ik zie het verschil niet zo
Ach, daar zitten we niet mee als je ziet wat voor een hork de eigenaar van MtGox is.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef roislecxe het volgende:
Gox gaat nu echt kapot. Bijna onder de 250. Vandaag of morgen naar de 100 en dan is het op. Nog 3.500 BTC om ONDER de 100 te komen. En er worden en systematisch elke paar minuten zo'n 200 gedumpt, dus misschien is het vandaag/vannacht al voorbij...
Rip.
Rooie kaarsquote:
Als dat wel zou kunnen dan zou iedereen dat doen en dan zou daar de prijs ook weer stijgenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat het niet slim is om daar te kopen nu.
Je moet er gewoon vroeg bijzittenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Als dat wel zou kunnen dan zou iedereen dat doen en dan zou daar de prijs ook weer stijgen
En er al cash hebben natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet er gewoon vroeg bijzitten
Zakkuhquote:Op zondag 16 februari 2014 13:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Rooie kaars![]()
Zak zak zak zakzakzak zak zak
Tja, je moet wat als je je geld op Gox hebt staanquote:Op zondag 16 februari 2014 13:39 schreef edcetera het volgende:
GOX is helemaal debiel: Die piek naar 540 vannacht rond 2 uur
Idd: Van verveling niet meer weten wat je met je monopolygeld moet doenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Tja, je moet wat als je je geld op Gox hebt staan.
Een vos die doet alsof hij een Doge isquote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
wow such picture. Let me see if it was good.
[ afbeelding ]
Zeker interssant om de basistermen uitgelegd te krijgen van een pro.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:44 schreef Maxbet het volgende:
Ik heb niet genoeg kennis van traden om te zeggen of deze gast weet waar hij het over heeft, maar wellicht is het alsnog interessant voor de traders onder ons: http://www.reddit.com/r/B(...)1/momentum_ignition/
Liefquote:Op zondag 16 februari 2014 13:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
wow such picture. Let me see if it was good.
[ afbeelding ]
17 places you can use Bitcoinquote:
quote:7.) Alpaca socks. A small family farm in Haydenville, Mass., was among the first American small businesses to welcome Bitcoin payments. Alpacas are the virtual currency's unofficial mascot.
Liefst gaat de hele toko bankroet. Ik moet er niet aan denken, dat btc op $20 terecht komt en GOX met het nieuws komt, dat ze dan weer withdrawals gaan uitvoerenquote:
Helaas wil goxquote:Op zondag 16 februari 2014 14:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Liefst gaat de hele toko bankroet. Ik moet er niet aan denken, dat btc op $20 terecht komt en GOX met het nieuws komt, dat ze dan weer withdrawals gaan uitvoeren
Komt gox morgen met nieuws of later deze week?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Helaas wil goxbitcoin mee de afgrond intrekken.
Gox is nu de koffers aan het pakken en morgen krijgen we een bericht vanaf hun vakantieadres dat alles weg is.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:41 schreef smiths het volgende:
[..]
Komt gox morgen met nieuws of later deze week?
Ik zat net eens te denken, en hoewel ik qua Gox helaas vrees voor het ergste (morgen met nog een bericht komen om tijd te rekken en uiteindelijk toe moeten geven dat ze de funds heul niet meer hebben) zou het omgekeerde ook een absurde stijging kunnen veroorzaken. Er zit al zo lang zo veel geld vast bij Gox (er zijn al dik een jaar problemen met fiat wegkrijgen geloof ik) dat dat best een flink effect kan hebben op de markt als al dat geld ineens naar andere exchanges gaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Gox is nu de koffers aan het pakken en morgen krijgen we een bericht vanaf hun vakantieadres dat alles weg is.
Tja met Goxquote:Op zondag 16 februari 2014 15:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zat net eens te denken, en hoewel ik qua Gox helaas vrees voor het ergste (morgen met nog een bericht komen om tijd te rekken en uiteindelijk toe moeten geven dat ze de funds heul niet meer hebben) zou het omgekeerde ook een absurde stijging kunnen veroorzaken. Er zit al zo lang zo veel geld vast bij Gox (er zijn al dik een jaar problemen met fiat wegkrijgen geloof ik) dat dat best een flink effect kan hebben op de markt als al dat geld ineens naar andere exchanges gaat.
En ik verwacht niet dat er nog serieuze traders hun geld op Gox houden als ze komende week de kans zouden krijgen om daar alles weg te krijgen, zelfs als ze daarvoor een premium betalen doordat het dan alsnog alleen maar lukt door alles om te wisselen naar BTC.
oh ohquote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
En nog meer leuk nieuws. not.
Op /r/bitcoin komen steeds meer posts boven drijven waar users melding maken dat er ingelogd is op hun MtGox accounts vanuit China.
http://reddit.com/r/bitcoin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
je had er een ad van moeten maken ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
U vraagt, zij draaien!
http://www.nu.nl/tech/370(...)t-einde-voor-bitcoin
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Makkelijk geld verdienen zo. Kunnen wij ook niet een exchange opzetten of zo?.
Dat vindt Google niet zo leuk... en dat is ook niet de bedoeling op FOK! natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2014 15:51 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
je had er een ad van moeten maken ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |