Hockeymeisjes zijn leuker.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:23 schreef roislecxe het volgende:
NLe vrouwen SchaatsCoin staan nu 1-2-3
Nog 6 vrouwen te gaan...
Ja jullie willen t niet horen maar pech
Ik moet ze alleen nog een keer wat handiger gaan indelen. Maar daar had ik geen zin in toen ik ze online zettequote:
Daarom moeten we onze kennis aan andere landen gevenquote:Op zondag 16 februari 2014 16:32 schreef roislecxe het volgende:
NL zelfs 1-2-3-4haha lijkt meer het NK dan de OS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Daarom moeten we onze kennis aan andere landen gevenJa dat zalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet moeilijk, gewoon een beetje harder dan de rest gaan.Forcefield City Bewoner
Ik ben al klaar nuquote:
Ze zitten allemaal gewoon zwaar aan de doping.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dat zal
Het is niet moeilijk, gewoon een beetje harder dan de rest gaan.
Nah lijkt me sterkquote:Op zondag 16 februari 2014 16:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal gewoon zwaar aan de doping.
Ow neequote:Op zondag 16 februari 2014 16:35 schreef GTAnoob het volgende:
Mark Karpeles Is Satoshi !!
A member of the bitcoin foundation, CEO of the largest and oldest bitcoin exchange. He pointed out a bug as first, is the only one to make use of the huge arbitrage potential of his exchange.
Soon, Satoshi (aka Mark Karpeles) will sell off his 900,000 bitcoins and make bitcoin crash!
Mark my words!
Als eerste zeg je?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:35 schreef GTAnoob het volgende:
Mark Karpeles Is Satoshi !!
A member of the bitcoin foundation, CEO of the largest and oldest bitcoin exchange. He pointed out a bug as first, is the only one to make use of the huge arbitrage potential of his exchange.
Soon, Satoshi (aka Mark Karpeles) will sell off his 900,000 bitcoins and make bitcoin crash!
Mark my words!
twitter:aantonop twitterde op maandag 10-02-2014 om 15:26:45Unanticipated bugs don’t come with year-old wiki pages fully documenting them. Gox is full of shit:https://t.co/9htPeb6ytM reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |