Dat met een username die ik op geen een andere site gebruik...quote:IP Location: China China Fuzhou Xiamen City Fujian Provincial Network Of Unicom
quote:Op zondag 16 februari 2014 15:46 schreef Maxbet het volgende:
En nog meer leuk nieuws. not.
Op /r/bitcoin komen steeds meer posts boven drijven waar users melding maken dat er ingelogd is op hun MtGox accounts vanuit China.
http://reddit.com/r/bitcoin
quote:Op zondag 16 februari 2014 16:41 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf.. Mijn Gox account is ineens ingelogd vanuit China...
[..]
Dat met een username die ik op geen een andere site gebruik...![]()
Heeft iemand anders hier ook last van?
1-2-3-4quote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
Weer een Nederlands podium
Die Niederlande über alles!
Al voor de derde keerquote:Op zondag 16 februari 2014 16:42 schreef MichaelScott het volgende:
Weer een Nederlands podium
Die Niederlande über alles!
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:04 schreef MichaelScott het volgende:
Gokje: Volgende week een statement van Gox dat ze gehackt zijn en alle BTC weg is.
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:19 schreef TimKuik het volgende:
http://www.bitcoinx.com/plummet-mt-gox-bitcoin-value-drops-250-may-hacked/
BAM!
Zoals ik al zei, ze zijn de koffers aan het pakken en de tickets hebben ze al klaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:26 schreef smiths het volgende:
Wel makkelijk excuus, gehacked worden en dus niets hoeven uit te betalen.
(En er mee stoppen?)
Ik denk dat sommige klanten van goxquote:Op zondag 16 februari 2014 17:28 schreef MichaelScott het volgende:
Er was toch ook zo'n BTC markt waar je een bounty kon plaatsen voor een huurmoord?
Oh ja, die faalquote:Op zondag 16 februari 2014 17:28 schreef MichaelScott het volgende:
Er was toch ook zo'n BTC markt waar je een bounty kon plaatsen voor een huurmoord? Weet niet meer welke site het was maar wil eigenlijk wel eens kijken of Karpales er op staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |