SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.BAM dit is 3KB
Staat de voorraad wel goed?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:21 schreef Donald250 het volgende:
Zijn er bij jullie filialen ook problemen met de levering / voorraad van de bruine maltesers die nu ook in de bonus zijn?
Vandaag en gisteren al veel klanten die het wilden kopen, maar we hebben het steeds niet.
ben je cassiere A of B?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:46 schreef rboy14 het volgende:
hallo,
ik ben nieuw op dit forum maar ik lees al een tijdje mee met het albert heijn topic, ik bekeek zonet mijn werkrooster van de komende weken en toen zag ik ineens staan dat ik zondag 2 maart een half uur voor openingstijd moet beginnen (vka) terwijl ik normaal op zondag om 11 uur moet beginnen. wat zou dit kunnen zijn, want de openingstijd is 2 maart ook gewoon 11 uur. iemand een idee?
ik ben gewoon cassiere Aquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ben je cassiere A of B?
Bij B kan ik me bedenken dat je misschien moet kassa's tellen o.i.d.
Kassa park vegen? o.i.d.quote:
maakt mij ook niet uitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kassa park vegen? o.i.d.
Dat ene halfuurtje maakt toch niet zo veel uit? Is toch dubbel betaald.
haha nee, maar bij ons is het altijd zo dat een TL en een cassiere B de kassa's tellen en er verder niemand van vka aanwezig is. Dan zal ik vast wel moeten schoonmaken oid. ik zal het morgen tijdens werk wel even vragenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:53 schreef mujentas het volgende:
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken dat ze niets voor je te doen hebben.
We begonnen je al te missenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:41 schreef Schuimpjes het volgende:
En we zitten weer op het vliegveld. Terug naar Nederland met een korte overstap op Heathrow ()
Fijne vlucht(en)!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:41 schreef Schuimpjes het volgende:
En we zitten weer op het vliegveld. Terug naar Nederland met een korte overstap op Heathrow ()
Dat kan alleen maar goed gaanquote:Dit voorjaar wordt het magazine uitgebreid met een digitaal platform.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:49 schreef Loll het volgende:
Kan de tt aangepast worden in het ah topic??
Hopelijk wel je linker toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:41 schreef einschtein het volgende:
Wordt nog wat maandag als het zo blijft. Hand ligt open, opgezwollen als een gek en kan 'm bijna niet gebruiken.
Geweldig concept inderdaadquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Louter positieve verhalen over SRP in de Aha
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:35 schreef Schuimpjes het volgende:
1 niet!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit was je opgevallen toen je haar zat te bestuderen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:56 schreef d4v1d het volgende:
Waarom draagt die op de voorkant geen naamkaartje? Moet wel he..
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dit was je opgevallen toen je haar zat te bestuderen?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef OudeBok het volgende:
Druk druk druk dagje gehad. 15.15 - 22.00. Gelukkig had ik 1 caissière over die kon bijhelpen op de counter. Daarna na 7 had ik er eentje die het eventjes flikt om in 2 uurtjes 8 kassa's schoon te maken, de hele afdeling te dweilen op de belangrijke plekken, een volle kar retourtjes terug te brengen, tasjes te vullen, emballage te doen en weetikveelwatnogmeer. Brandschoon en supernetjes. Jammer genoeg was het d'r laatste dag.
Emballage is bij ons op de afdeling eh.. gewoon alle bonnetjes uit de laatjes halen en in een mapje doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef exelletor het volgende:
Moet kassa bij jullie de emballage doen? Ik vraag wel overplaatsing aan.
Had ik ja. Wie anders? Teamleider VKA? Die is er niet hoor. TLVK doet verder niks op mijn afdeling behalve de lades in de kluis, dus ik snap niet wat het probleem is? Flikker toch eens een eind op met die zure reacties altijd voor niks.quote:
Oh, oke. Hebben wij niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef OudeBok het volgende:
Emballage is bij ons op de afdeling eh.. gewoon alle bonnetjes uit de laatjes halen en in een mapje doen. Niet erg gebruikelijk, wordt verder ook niet bijster veel mee gedaan.
Meeste winkels hebben dat ook niet. Is een beetje een erg oud gebruik, uit een heel ver verleden dat emballagebonnetjes blijkbaar nog dubbel scanbaar waren. Nu is dat niet meer mogelijk, maar moeten we ze wel nog steeds bewaren en ze worden meegenomen bij het tellen of zo. Ik wist hoe het zat, maar het was verder zo irrelevant, dat ik het vergeten ben.quote:
Wij moeten die dingen nog steeds verscheuren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:42 schreef OudeBok het volgende:
Meeste winkels hebben dat ook niet. Is een beetje een erg oud gebruik, uit een heel ver verleden dat emballagebonnetjes blijkbaar nog dubbel scanbaar waren. Nu is dat niet meer mogelijk, maar moeten we ze wel nog steeds bewaren en ze worden meegenomen bij het tellen of zo. Ik wist hoe het zat, maar het was verder zo irrelevant, dat ik het vergeten ben.
Ja verscheuren snap ik ergens nog wel. Voorkomt gewoon mensen die het blijven proberen met die dingen als ze er een te pakken krijgen en doen alsof ze van niks weten en vervolgens gaan lopen zeuren. Scheelt tijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij moeten die dingen nog steeds verscheuren.
Ik herken het eerlijk gezegd wel hoor. Wij hebben er ook 1 of 2 die bij afwezigheid van de teamleider baasje proberen te spelen. Dat zorgt voor wat wrijving soms, omdat ze immers geen teamleider zijn en op gelijke voet staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Had ik ja. Wie anders? Teamleider VKA? Die is er niet hoor. TLVK doet verder niks op mijn afdeling behalve de lades in de kluis, dus ik snap niet wat het probleem is? Flikker toch eens een eind op met die zure reacties altijd voor niks.
Wel zo verstandig. Zo voorkom je dat iemand ze uit de prullenbak vist en bij een ander filiaal inlevert.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij moeten die dingen nog steeds verscheuren.
We staan ook op gelijke voet. Dat besef ik me volledig en ik pas m'n toon en alles ook daarop aan.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik herken het eerlijk gezegd wel hoor. Wij hebben er ook 1 of 2 die bij afwezigheid van de teamleider baasje proberen te spelen. Dat zorgt voor wat wrijving soms, omdat ze immers geen teamleider zijn en op gelijke voet staan.
Bij ons wordt 'ie dan geblokkeerdquote:Op zondag 16 februari 2014 00:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wel zo verstandig. Zo voorkom je dat iemand ze uit de prullenbak vist en bij een ander filiaal inlevert.
Het is ook natuurlijk alleen maar goed als iedereen zelf zijn verantwoordelijkheid neemt, maar als eindverantwoordelijke van de winkel neem ik toch echt de beslissingen. Als er iets niet goed gaat, spreek ik ook die persoon daarop aan, niet degene die achter de balie staat.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:16 schreef OudeBok het volgende:
[..]
We staan ook op gelijke voet. Dat besef ik me volledig en ik pas m'n toon en alles ook daarop aan.
De grap is dat onze TL wel van ons verwacht dat we gewoon op eenzelfde manier als haar te werk gaan qua 'uitoefenen van gezag' naar caissières toe, ook qua waarschuwen (officiële gaan wel slechts via TL natuurlijk) en aanspreken op dingen. Ik doe ook maar wat m'n TL van me verwacht, weet je. Als dat soms onvoorstelbaar klinkt, omdat ik natuurlijk ook offi. alleen maar caissière A ben, snap ik dat ergens ook wel ofcourse.
Ik weet niet hoe het zit in andere winkels, maar bij ons sluit TLVKA verder nooit. Letterlijk nooit. Alle verantwoordelijkheid voor de afdeling ligt bij ons als zij er niet is. TLVK houdt alleen een oogje in het zeil en bemoeit zich dus ook echt niet met de kassa. Dus tsja, ik 'speel baasje' omdat dat van me verwacht wordt, meer niet.
Emballagebonnen van andere winkels zijn ook niet scanbaar. Maar het beleid is om ze aan te nemen en wanneer je deze niet ongeldig maakt door een kras erop te zetten of doormidden te scheuren, dan kan de andere winkel nooit weten dat deze bon al is uitbetaald wanneer iemand deze ergens uit een prullenbak vist.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:16 schreef OudeBok het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 00:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wel zo verstandig. Zo voorkom je dat iemand ze uit de prullenbak vist en bij een ander filiaal inlevert.
Bij ons wordt 'ie dan geblokkeerd.
Kassa flikkert het altijd bij onze afboekingen neer, maar vind het wel meevallen opzich. Meestal hadden de producten te lang buiten de koeling gelegen, waardoor ze niet meer verkocht mogen worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:56 schreef OudeBok het volgende:
Hebben jullie trouwens ook superveel kapotte spullen op de drukke dagen? Ik had op een gegeven moment een hele waslijst aan spullen voor vernietiging in FVOS staan, en dat alleen al bij de kassa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 00:42 schreef exelletor het volgende:
Ik snap OudeBok wel een beetje, hoor. Als een vakkenvuller een shift moet doen, dan moet die af en toe gewoon gezag uitoefenen, anders gaat het nooit wat worden.Een vakkenvuller een shift doen? wut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me dat je dan wel gewoon een TLVK hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2014 00:46:12 ]
Niet alle shifts bij ons worden geleid door een TLVK.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:44 schreef d4v1d het volgende:
Een vakkenvuller een shift doen? wut.
Lijkt me dat je dan wel gewoon een TLVK hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige wat TLVK bij ons 'beslist' bij afwezigheid TLVKA is akkoord voor invallers en zo. De hele afdeling verder draaiende houden is ons pakkie-an. Bij conflicten met klanten etc. komt TLVK er wel bij als officiële leidinggevende van dat moment, maar that's it.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is ook natuurlijk alleen maar goed als iedereen zelf zijn verantwoordelijkheid neemt, maar als eindverantwoordelijke van de winkel neem ik toch echt de beslissingen. Als er iets niet goed gaat, spreek ik ook die persoon daarop aan, niet degene die achter de balie staat.
Je kunt je natuurlijk ook afvragen of het uitoefenen van gezag wel bij een cassiére A medewerker hoort.
Ja. gebeurt bij ons ook 9 van de 10 keer. Ik ben daar niet zo van gediend. Doe het liever zelf afboeken, scheelt VK weer wat werk.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef exelletor het volgende:
[..]
Kassa flikkert het altijd bij onze afboekingen neer, maar vind het wel meevallen opzich. Meestal hadden de producten te lang buiten de koeling gelegen, waardoor ze niet meer verkocht mogen worden.
Jup. 07-16 of 10-19.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
wat doet jullie TLVA dan de hele dag?
Die moet toch fulltime werken?
Als de winkel 6 dagen open is van 8-22 en een dag van 12-18, kan een TLVA maar de helft van de uren aanwezig zijn in de winkel.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
6 dagen 8-22, 1 dag 9-22 zelfsquote:Op zondag 16 februari 2014 01:17 schreef exelletor het volgende:
[..]
Als de winkel 6 dagen open is van 8-22 en een dag van 12-18, kan een TLVA maar de helft van de uren aanwezig zijn in de winkel.
Jij moet toch vragen beantwoorden?quote:Op zondag 16 februari 2014 01:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
En dat is?quote:Op zondag 16 februari 2014 13:28 schreef OudeBok het volgende:
hoop dat promo bij kassa al helemaal gedaan is als ik kom.
Posters buiten vervangen vooral. Als er volgende week nieuwe dingen in die beurtbalkjes geschoven moeten worden, dat ook.quote:
Heb je er geen eentje gewonnen dan?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Vanavond rijst koken, ik kan wel een eetmaatje gebruiken
Neequote:Op zondag 16 februari 2014 17:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heb je er geen eentje gewonnen dan?
Ja, zag het ook, maar neem aan dat ze vervangen wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:15 schreef Etsu het volgende:
Vandaag trok ik een grote
.
Blijkbaar hebben we naast kaasbroodjes ook nog kaasbroodjes met decoratie.
Ik zag het in de vriezer staan. Geen idee of het de gewone kaasbroodjes gaat vervangen, of dat het erbij komt.
Als het erbij komt, dan:![]()
![]()
en zeker weer duurder maken? Wtf is t verschil? Hoe de kaassnippers liggen, wauw...quote:Op zondag 16 februari 2014 18:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, zag het ook, maar neem aan dat ze vervangen worden![]()
De ondernemer kwam vandaag langs en dat geeft me altijd zo'n ongemakkelijk gevoelHij is superaardig, maar toch ben ik dan altijd bang dat hij me niet goed vindt ofzo
Dan ben ik met hem aan het praten en dan ben ik bang dat hij vindt dat ik te veel praat
Buiten de context klinkt dit foutquote:
Weet niet, maar kan me niet voorstellen dat we twee soorten kaasbroodjes krijgenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
en zeker weer duurder maken? Wtf is t verschil? Hoe de kaassnippers liggen, wauw...
Zozo, die van ons zie je echt niet in het weekend hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, zag het ook, maar neem aan dat ze vervangen worden![]()
De ondernemer kwam vandaag langs en dat geeft me altijd zo'n ongemakkelijk gevoelHij is superaardig, maar toch ben ik dan altijd bang dat hij me niet goed vindt ofzo
Dan ben ik met hem aan het praten en dan ben ik bang dat hij vindt dat ik te veel praat
Ja, ik was ook best wel verbaasdquote:Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zozo, die van ons zie je echt niet in het weekend hoor.
Soms is het ook wel eens goed om te kijken hoe de winkel er op zondag uit ziet. Zeker als de SM er niet is. Bij ons komt de OM ook met enige regelmaat in het weekend langs om de boel te inspecterenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ik was ook best wel verbaasdHij woont ook niet echt in de buurt dus kan me voorstellen dat hij liever een andere keer komt. Daarbij was de SM ook niet aanwezig dus hij kon ook niet met hem kletsen ofzo
Nee ik ook niet, maar de AH kennende maken ze het duurderquote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Weet niet, maar kan me niet voorstellen dat we twee soorten kaasbroodjes krijgen
Hij kwam natuurlijk even kijken hoe jij multitaskend op 2 afdelingen tegelijk de winkel draaiende houdtquote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ik was ook best wel verbaasdHij woont ook niet echt in de buurt dus kan me voorstellen dat hij liever een andere keer komt. Daarbij was de SM ook niet aanwezig dus hij kon ook niet met hem kletsen ofzo
En dit ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar de AH kennende maken ze het duurder
Haha, deed alleen houdbaar vandaag dus was (gelukkig) geen sprake van multitasken. Maarja, het verbaasde me al dat ie uberhaupt wist wie ik wasquote:Op zondag 16 februari 2014 18:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij kwam natuurlijk even kijken hoe jij multitaskend op 2 afdelingen tegelijk de winkel draaiende houdt
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha, deed alleen houdbaar vandaag dus was (gelukkig) geen sprake van multitasken. Maarja, het verbaasde me al dat ie uberhaupt wist wie ik wasBen vooral blij dat ik niets heb laten vallen in zijn bijzijn ofzo
![]()
Had een uur daarvoor namelijk een blikje bier laten vallen waar een minigaatje in kwam. Dus ik loop naar de wasbak om dat blik leeg te laten lopen, maar dat ging heel langzaam. Ik dacht slim te zijn door er met een broodmes in te prikken om zo een groter gat te creëren, maar had er niet op gerekend dat ik dan een halve bierdouche zou krijgen
Toch alleen maar goed als hij je naam weet. Dat is een ondernemer die geïnteresseerd is in zijn personeel. Dat zie ik bij OudeBok nog niet gebeurenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha, deed alleen houdbaar vandaag dus was (gelukkig) geen sprake van multitasken. Maarja, het verbaasde me al dat ie uberhaupt wist wie ik wasBen vooral blij dat ik niets heb laten vallen in zijn bijzijn ofzo
![]()
Had een uur daarvoor namelijk een blikje bier laten vallen waar een minigaatje in kwam. Dus ik loop naar de wasbak om dat blik leeg te laten lopen, maar dat ging heel langzaam. Ik dacht slim te zijn door er met een broodmes in te prikken om zo een groter gat te creëren, maar had er niet op gerekend dat ik dan een halve bierdouche zou krijgen
Wie stuurt deze dame even alle restanten uit zijn of haar winkel?quote:Ik dacht dat je gouden veters kreeg bij bepaalde producten. Niet dus. Heb wasmiddel gekocht, maar heb de veters niet gehad!
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Op Facebook
[..]
Wie stuurt deze dame even alle restanten uit zijn of haar winkel?
Zelf moet pakken?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef mujentas het volgende:
Mevrouw snapt niet dat ze de veters zelf moet pakken?
Wat is het adres?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Op Facebook
[..]
Wie stuurt deze dame even alle restanten uit zijn of haar winkel?
Ja want ze staan gewoon op de actiekop bij de producten.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Zelf moet pakken?
Bij ons gaven de caissières ze mee en moesten ze ook gescand worden voor 1 cent die er later weer af ging.
Anyway, net weer een mail gehad met 2 exclusieve deals die ik regelmatig koop, ze leren het wel.
Oh, bij ons stonden ze alleen achter de kassa.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja want ze staan gewoon op de actiekop bij de producten.
Verder zijn die deals helemaal niet zo persoonlijk als je erover nadenkt, want het is gewoon een pakket met een X aantal random artikelen waar dan de 2 meest geschikte artikelen als persoonlijk worden bestempeld.
Mag zolang wel?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:24 schreef SLP_ het volgende:
Groenteboer vraagt of ik morgen zijn avond over wil nemen. Ja hoorWordt dus een lekker gevarieerd dagje morgen: 07-13 brood, 14-17 vka, 18-21 agf
Bij ons welquote:
Ik heb pannenkoeken en zo'n soort american cookie deeg ofzo dit keer. Ik zou niet kunnen bedenken hoe dit gekoppeld is aan mijn aankopen, afgezien van het feit dat ik wel eens een koekje koopquote:Op zondag 16 februari 2014 20:12 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Oh, bij ons stonden ze alleen achter de kassa.
Nouja, ik ben blij met die deals, scheelt toch weer wat.
Maar je hebt wel gelijk idd.
Pure gekkenwerk....quote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Bij ons welA(SM)'s werken om de drie weken op zaterdag sowieso 7-21, en de asm's hebben allebei een vaste dag in de week waarbij ze van 7-21 werken. En ik werk ook regelmatig van 7-21. Soms wel zwaar, vooral als je ziek bent, maar dan pak je wel lekker je uren op één dag
Om het uur een blikje bsc energyquote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe moet je op een gegeven moment je hoofd erbij houden? Het is toch totaal niet verantwoord om zo lang te werken?
Wij hebben veel pauzes er tussen zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe moet je op een gegeven moment je hoofd erbij houden? Het is toch totaal niet verantwoord om zo lang te werken?
Franchiser?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wij hebben veel pauzes er tussen zittenWij hebben rond 10 uur kwartiertje, tussen 12 en 2 een uur, tussen 3 en 4 een kwartier en tussen 5 en 7 een uur
Heb in de horeca wel eens dagen gehad dat ik twaalf uur werkte met 15 minuten pauze ofzoDus vind dit heel erg meevallen
Ik heb al in geen weken of maanden een persoonlijke deal ontvangenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb pannenkoeken en zo'n soort american cookie deeg ofzo dit keer. Ik zou niet kunnen bedenken hoe dit gekoppeld is aan mijn aankopen, afgezien van het feit dat ik wel eens een koekje koop
Maar als je het zelf geen probleem vindt, en de werkgever ook niet, dan maakt het natuurlijk niet echt uit. Het lijkt mij overigens niet verstandig om dit langere tijd achterelkaar te doen ivm de bekende consequenties zoals overspannen en burn-out enzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:10 schreef Janneke141 het volgende:
De arbeids- en rusttijdenwet geldt natuurlijk ook gewoon voor franchisers. Ik vind het onverantwoord.
Maar tellen de pauzes ook mee als werktijd? Want buiten pauzes om wordt er 11,50 uur gewerkt en dat is volgens de wet gewoon toegestaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:10 schreef Janneke141 het volgende:
De arbeids- en rusttijdenwet geldt natuurlijk ook gewoon voor franchisers. Ik vind het onverantwoord.
Ik kreeg ook de mail net pas binnen, maar ze staan ook op ah.nl/appiequote:Op zondag 16 februari 2014 21:22 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb geen persoonlijke deals gehadIn het vorige mailtje stond wel dat ik deze weer zou moeten krijgen
Sander leest meequote:Op zondag 16 februari 2014 21:24 schreef d4v1d het volgende:
Oh wut. Ze komen serieus nu net binnen
Zit wel weer eenzelfde aanbieding als vorige week in
8 van verkocht in de actieweek.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:03 schreef exelletor het volgende:
Ik moet zeggen dat Peroni bij ons niet slecht deed.
Heus wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
In het Noorden drinken ze geen bier, dat is waar.
Hebben jullie ook dat Jupiler display niet uitverkocht, terwijl er veel vraag naar zou zijn?quote:Op maandag 17 februari 2014 00:32 schreef einschtein het volgende:
Heus wel.Heineken, HJ en Amstel ook nog wel.
Als ze door een serieus persoon zijn opgeleid (moet haast wel) weten ze het zonder twijfel.quote:Op maandag 17 februari 2014 01:10 schreef d4v1d het volgende:
Als je weet dat het een storing kan veroorzaken (wat ze vast wel zal weten toch?) waarom doet ze het dan alsnog?Beetje gemakzuchtig..
Nee, dat is gemakzucht. Tijd moet je daar dan maar voor maken, of je daar nu zin in hebt of niet. Je bakt de croissants toch ook niet op een programma van 14 minuten omdat het anders teveel tijd kost?quote:Op maandag 17 februari 2014 02:03 schreef jffry101 het volgende:
Ik denk dat het vaak een kwestie van tijd is. Ik draai regelmatig bij, maar iedere keer dat ik een volle lade heb en 3 à 4 briefjes van tien krijg die ik, één voor één moet afromen, ben ik daar gewoon (te) lang mee bezig.
Timer is 4-5 seconden. 20 seconden ben je kwijt om ze af te romen. Veiligheid > alles.quote:Op maandag 17 februari 2014 02:03 schreef jffry101 het volgende:
Ik denk dat het vaak een kwestie van tijd is. Ik draai regelmatig bij, maar iedere keer dat ik een volle lade heb en 3 à 4 briefjes van tien krijg die ik, één voor één moet afromen, ben ik daar gewoon (te) lang mee bezig.
Buis had geen problenen tot het moment van afzuigen. Gaf geen storing op de display aan. Door 3x te resetten heb ik wel alle andere buizen in ieder geval af kunnen zuigen, maar 60# en 70# op de buis met storing hadden geen zin. Gelukkig kan ik er zelf niet veel aan doen, dus hoef me niet schuldig te voelen, maar ik vind het wel heel naar voor m'n collega's die de volgende dag met een in principe bijna niet functioneel buizensysteem zitten omdat er eentje zo koppig was recht voor m'n neus het tegenovergestelde te doen van wat ik d'r vroeg te doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, dat is gemakzucht. Tijd moet je daar dan maar voor maken, of je daar nu zin in hebt of niet. Je bakt de croissants toch ook niet op een programma van 14 minuten omdat het anders teveel tijd kost?
Als Lamsonair moet komen om die storingen op te lossen ben je zo een paarhonderd euro kwijt. Die gasten zijn zo ongeveer monopolist en daar maken ze ook gebruik van.
@OudeBok: Tijdens het afschieten kun je globaal 2 soorten storingen krijgen: A. de koker kan in de buis blijven hangen omdat ie te zwaar is (teveel biljetten afgeroomd - als je er meer tegelijk doet klopt de automatische teller niet meer). Kun jij niet veel aan doen, behalve je caissières controleren.
B. Er zaten nog biljetten in het vakje. Op het moment dat jij de koker wil afschieten duwt ie de schuif dicht, maar omdat er >3 biljetten inzaten duwt ie zichzelf klem. Daar helpt geen 60# meer tegen. Die kun je soms voorkomen als je op het schermpje ziet 'Kassa x biljet storing' en er eerst even heen te lopen voor je verdergaat.
Ik zal het opperen de volgende keer, die hopelijk nog heel lang op zich laat wachten. Dit is ook echt in geen tijden gebeurd, gebeurt het juist bij mij terwijl ik nog volop aan het leren benquote:Op maandag 17 februari 2014 11:32 schreef mujentas het volgende:
Mijn ervaring is dat het ook nog wel eens wil helpen om de spanning er tijdelijk af te halen.
Zolang de dames jong en knap zijn, zou ik er geen problemen mee hebben. Anders liever niet natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 11:17 schreef Janneke141 het volgende:
NWS / Albert Heijn boos op lesbisch stelletje om kus
Iemand die hier trouwens meer van gehoord heeft? Het is een telegraafbericht dus daar hoort altijd wel een pakje Jozo bij, maar domme beveiligers bestaan natuurlijk even goed. Ik heb zelf wel eens een stelletje kleffende hetero's de winkel uitgegooid, maar daar haal je de krant natuurlijk niet mee.
Je kunt je wel afvragen wanneer wordt je een supermarkt uitgegooid. Was het wel 1 simpele zoen? Of ging het verder dan dat? Ik had laatst ook een stelletje aan mijn kassa wat nogal in elkaar op ging. Ongemakkelijk is het wel een beetje..quote:Op maandag 17 februari 2014 11:17 schreef Janneke141 het volgende:
Iemand die hier trouwens meer van gehoord heeft? Het is een telegraafbericht dus daar hoort altijd wel een pakje Jozo bij, maar domme beveiligers bestaan natuurlijk even goed. Ik heb zelf wel eens een stelletje kleffende hetero's de winkel uitgegooid, maar daar haal je de krant natuurlijk niet mee.
Jonge en knappe dames aan het zoenen in de winkelquote:Op maandag 17 februari 2014 11:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zolang de dames jong en knap zijn, zou ik er geen problemen mee hebben. Anders liever niet natuurlijk
quote:Op maandag 17 februari 2014 11:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jonge en knappe dames aan het zoenen in de winkel
Mujentas: "Euhm dames, dat is hier niet de bedoeling, loopt u maar even mee naar kantoor".
Prive show voor mujentas
Als het groepje het altijd op haar gemunt heeft, waarom dan geen aangifte doen?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:42 schreef OudeBok het volgende:
Ik snap overigens wel dat, als je een winkel in klein Marokko hebt, je wat zegt ter bescherming van de dames in kwestie.
Es is gister een collega van mij op het plein voor onze winkel beroofd toen ze 's avonds kwam om d'r vakantiedata in te leveren. Groepje van 4 heel stoere jongens :/.
Heb het met d'r te doen, ze moeten d'r altijd hebben, ook in de winkel, terwijl ze echt een van de beste caissières in het team is. Enorm naar.
Het is sowieso niet een specifiek groepje. Wel een bepaalde 'soort mensen' en voordat er wat gedaan wordt met aangiftes voor beledigingen... Denk wel dat ze van dat van gisteravond aangifte gaat doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:51 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als het groepje het altijd op haar gemunt heeft, waarom dan geen aangifte doen?
Als het een specifiek groepje was dan zouden ze bij ons allang de winkel niet meer in mogen. Dan gaan ze maar buiten lekker stoer lopen doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:55 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Het is sowieso niet een specifiek groepje. Wel een bepaalde 'soort mensen' en voordat er wat gedaan wordt met aangiftes voor beledigingen... Denk wel dat ze van dat van gisteravond aangifte gaat doen.
Ik draai nog weleens het kastje open. Daar zit een rond knopje. Die kun je indrukken en dan wordt het hele systeem gereset. Dit moet je wel alleen doen als je zeker weet dat er geen briefjes meer vastzitten die de schuif belemmerenquote:Op maandag 17 februari 2014 11:31 schreef OudeBok het volgende:
B. Er zaten nog biljetten in het vakje. Op het moment dat jij de koker wil afschieten duwt ie de schuif dicht, maar omdat er >3 biljetten inzaten duwt ie zichzelf klem. Daar helpt geen 60# meer tegen. Die kun je soms voorkomen als je op het schermpje ziet 'Kassa x biljet storing' en er eerst even heen te lopen voor je verdergaat.
Volgens mij is dat de Adamse straatweg. Die franchise die geen bsc energy meer heeftquote:Op maandag 17 februari 2014 11:17 schreef Janneke141 het volgende:
Als ze de goede foto bij het artikel hebben geplakt klopt dat inderdaad.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de Adamse straatweg. Die franchise die geen bsc energy meer heeft
Er is al excuus gemaakt inmiddelsquote:Op maandag 17 februari 2014 15:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als ze de goede foto bij het artikel hebben geplakt klopt dat inderdaad.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 15:33:54 ]
Toch wel. Dit is slechte PR; hele slechte PR.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nee hoor, hij heeft helemaal geen inschattingsfout gemaakt.
Ja ok, in dat opzicht wel ja.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch wel. Dit is slechte PR; hele slechte PR.
Ik hoop dat dit niet serieus bedoeld is.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:01 schreef Franknfurter het volgende:
Laatste keer dat ik daar heen ga.
En wat nou als je om half 12 zin hebt in eten?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:01 schreef Franknfurter het volgende:
Laatste keer dat ik daar heen ga.
Was er afgelopen vrijdag toevallig ook, en vond het sowieso een kutwinkel. Als het alleen de beveiliger was die zo'n uitspraak deed kon je het de ASW niet aanrekenen, maar ze hebben blijkbaar ook een teamleidster rondlopen die hem daarin steunde. Dan hoeft het voor mij niet meer zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet serieus bedoeld is.
Dan jat ik wel voer van mn huisgenotenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En wat nou als je om half 12 zin hebt in eten?
Zoenen in een openbare plek is ongepast.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:05 schreef Franknfurter het volgende:
Was er afgelopen vrijdag toevallig ook, en vond het sowieso een kutwinkel. Als het alleen de beveiliger was die zo'n uitspraak deed kon je het de ASW niet aanrekenen, maar ze hebben blijkbaar ook een teamleidster rondlopen die hem daarin steunde. Dan hoeft het voor mij niet meer zo.
Kopkluiven is inderdaad ongepast. Elkaar een kusje geven bij het Valentijnshoekje dat de winkel heeft neergezet is alles behalve ongepast. Hoe vaak ik wel niet een stelletje in mijn winkel elkaar een kusje zie geven, moet ik die allemaal aan gaan spreken dat het aanstootgevend is?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:07 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zoenen in een openbare plek is ongepast.
En hoe weten we of ze nou elkaar een kusje gaven of dat er meer aan de hand was? Of was jij erbij toen?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef Franknfurter het volgende:
Kopkluiven is inderdaad ongepast. Elkaar een kusje geven bij het Valentijnshoekje dat de winkel heeft neergezet is alles behalve ongepast. Hoe vaak ik wel niet een stelletje in mijn winkel elkaar een kusje zie geven, moet ik die allemaal aan gaan spreken dat het aanstootgevend is?
Je was erbij?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Kopkluiven is inderdaad ongepast. Elkaar een kusje geven bij het Valentijnshoekje dat de winkel heeft neergezet is alles behalve ongepast. Hoe vaak ik wel niet een stelletje in mijn winkel elkaar een kusje zie geven, moet ik die allemaal aan gaan spreken dat het aanstootgevend is?
Is dat de tweelingbroer van die (A)SM linksboven..?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:26 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]Die unoxworsten op de onderste plank zijn nou niet echt om trots op te zijn
Je zult mij niet horen beweren dat ze liegt, maar het is háár kant van het verhaal. Niet objectief dus. Vandaar mijn vraag of je erbij was.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:13 schreef Franknfurter het volgende:
Er staat ergens een filmpje waar een van de meisjes haarfijn uitlegde wat er gebeurde. Ik ga hem even terugzoeken.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1135507/
Rechtsbovenin dus.
Ik geloof het wel wat ze zegt. Ik heb het namelijk meerdere keren zelf meegemaakt en ook andere stelletjes van hetzelfde geslacht in mijn omgeving krijgen dit soort onzin te vaak over zich heen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je zult mij niet horen beweren dat ze liegt, maar het is háár kant van het verhaal. Niet objectief dus. Vandaar mijn vraag of je erbij was.
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een beveiliger sprak de twee daar op aan en zei dat klanten er last van konden hebben. De bedrijfsleider van de winkel zegt tegen RTV Utrecht dat de beveiliger een grote inschattingsfout heeft gemaakt.
Nee hoor, hij heeft helemaal geen inschattingsfout gemaakt. Er zijn zat mensen die daar aanstoot aan geven. Het hoort niet, maar het is wel zo.
quote:Op maandag 17 februari 2014 00:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat Jupiler display niet uitverkocht, terwijl er veel vraag naar zou zijn?
Er komt geen discussie?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:29 schreef exelletor het volgende:
Jammer dat ik naar het werk moet op het moment dat de discussie weer op gang komt.
Dit tegelijkertijd met die caissiere van de jumbo die een autistisch kind hielp. Timing kan niet beterquote:Op maandag 17 februari 2014 16:31 schreef einschtein het volgende:
En over dat gedoe met dat lesbische stel. Ik hoor alleen de kant van de dames, dus ik kan niet echt oordelen over ze nou simpel een kusje gaven of dat ze half in elkaar zaten.
Maar zoals al werd gezegd, het is gewoon slechte PR.
Het is de taak van de beveiliger wel om er op toe te zien dat er geen ongepast gedrag in de winkel voorkomt. Blijkbaar ziet hij het als ongepast gedrag, wat verkeerd is.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Die beveiliger had even niks te doen, denk niet dat het aan de beveiliger is om te zeggen dat je elkaar niet mag zoenen.de beveuliger zei wel netjes dat mensen er last van kúnnen hebben.
Aangezien ik er niet bij was, kan ik er niet veel over zeggen.
Maar hoe het ook gegaan is, de SM moest natuurlijk excuses maken en, of hij/ zij het met de beveiliger eens is of niet, publiekelijk door het stof gaan met de melding dat de beveiliger een inschattingsfout heeft gemaakt en dan nog zal dit een nieuwscyclus meegaan.
Daarom inschattingsfout en daarom emogifte ik Sunshines post.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het is de taak van de beveiliger wel om er op toe te zien dat er geen ongepast gedrag in de winkel voorkomt. Blijkbaar ziet hij het als ongepast gedrag, wat verkeerd is.
Maar heb jij niets anders te doen ofzo?
Jumbo.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit tegelijkertijd met die caissiere van de jumbo die een autistisch kind hielp. Timing kan niet beter
Ik snapte je.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom inschattingsfout en daarom emogifte ik Sunshines post.
Ik ook. Even kijken of we ook de krant kunnen halen als hetero's.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:49 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nu trouwens wel heel veel zin om naar die AH te gaan met een jongen en daar hem af te lebberen, kijken wat ze dan doen. Dan kan ik ook een discussie aangaan ter plekke.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:07 schreef einschtein het volgende:
Brb, ff bekken met Etsu in de AH in Oude Ebbingestraat.
Make a fist for Sochiquote:Op maandag 17 februari 2014 17:23 schreef mujentas het volgende:
Ik snap die ophef niet zo, laat ze elkaar lekker zoenen, wat is het probleem? Als ze elkaar gaan uitvuisten midden in de winkel dan wordt het misschien wat te gek en reden om in te grijpen.
En?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag trouwens in een nieuw filiaal begonnen!
Eerste indruk is goed. Iets kleiner dan mijn huidige filiaal en weer "terug" naar een BAARN II winkel. Moet natuurlijk wel even wennen aan alles, maar dat goed komen.quote:
Waarom heb je je laten overplaatsen / Waarom ben je overgeplaatst?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Eerste indruk is goed. Iets kleiner dan mijn huidige filiaal en weer "terug" naar een BAARN II winkel. Moet natuurlijk wel even wennen aan alles, maar dat goed komen.
In het kader van mijn persoonlijke ontwikkeling.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef SausDip het volgende:
[..]
Waarom heb je je laten overplaatsen / Waarom ben je overgeplaatst?
Ik ben zelf ook een keer van DNAH naar Baarn II gegaan, moest vooral wennen aan de andere assortimentsgroepen.
Altijd fijn zúlke nieuwe medewerkers.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:02 schreef einschtein het volgende:
Bij ons is vandaag ook een nieuwe TL begonnen. Moet voor zijn ASM-toekomst ook VKK doen, wat ie bij ons gaat doen. Toffe gozer, gewoon normaal en niet arrogant oid.
Kun je weer lekker anoniem fokkenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag trouwens in een nieuw filiaal begonnen!
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kun je weer lekker anoniem fokken
De netspanning eraf halen gaat gewoon in overleg met de netbeheerder en op een moment dat het voor de winkel het beste uitkomt? Dus wanneer je gesloten bent.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:00 schreef SLP_ het volgende:
Ons filiaal zit blijkbaar nog aan de bouwstroom en dat gaat morgenochtend veranderen. Hopelijk gaat dat allemaal goed. De briefjes met ''Sorry, wij zijn momenteel gesloten ivm stroomuitval'' zijn al uitgeprint. We hebben maar één zaklamp in het filiaal en die heb ik al snel op telkantoor verstopt
Ja de stroom gaat er blijkbaar rond 7 uur af, maar sm liet echt zo lijken dat er een kans aanwezig is dat de stroom er niet goed meer op kan ofzoquote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
De netspanning eraf halen gaat gewoon in overleg met de netbeheerder en op een moment dat het voor de winkel het beste uitkomt? Dus wanneer je gesloten bent.
Zo ging het bij ons enkele maanden terug.
De werkzaamheden hadden beter 's avonds gepland kunnen worden, want mocht er iets misgaan dan is een uurtje wel heel kort.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja de stroom gaat er blijkbaar rond 7 uur af, maar sm liet echt zo lijken dat er een kans aanwezig is dat de stroom er niet goed meer op kan ofzoMaar heb daar helemaal geen verstand van dus zie wel hoe het morgen gaat
Ja, vond het ook raar, helemaal omdat de sm vanaf 05:15 al aanwezig moet zijn. Maarja, we zullen zien hoe het looptquote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
De werkzaamheden hadden beter 's avonds gepland kunnen worden, want mocht er iets misgaan dan is een uurtje wel heel kort.
Dit dus. In Duitsland werkt het natuurlijk weer anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:56 schreef monsterd. het volgende:
Er staat ook op alle ah producten dat je ze mag terugbrengen als het niet bevalt.
Als een klant dan ook nog alle moeite doet om het product mee te nemen, dan moet vergoeden toch geen probleem zijn. Het wordt pas een ander verhaal als diezelfde klant dagelijks een andere pizza terugbrengt
Toen ik nog in Groningen werkte, kreeg ik ook regelmatig halve pindakaaspotten terug.... in verband met kwaliteitsafwijking.....je kunt het altijd proberen...... alleen niet bij mijquote:Op maandag 17 februari 2014 22:49 schreef OudeBok het volgende:
. Kreeg opeens een half aangevroten pizza in een zak met de verpakking ernaast op de counter geflikkerd. Zgn. 3 dagen geleden een pizza met een 35% sticker gekocht (verse), die 'dezelfde dag' klaargemaakt, maar was niet te vreten dus kwam ze 3 dagen later (gisteren) maar om d'r geld terug te vragen. Ik had zelf zoiets van : neee, zo werkt 't niet. We zijn geen Jumbo, zo kan je alles proberen en terugbrengen als 't smerig is. Toch maar TLVK gevraagd wat hij ervan vond -> bij zeer hoge uitzondering eenmalig vergoeden (om gewoon maar van 't gezeik af te zijn).
Maar echt.. wat bezielt je als klant om zoiets te flikken .
Klopt helemaal, maar dan geef ik een ander merk pot mee.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:56 schreef monsterd. het volgende:
Er staat ook op alle ah producten dat je ze mag terugbrengen als het niet bevalt.
Prima als 't niet bevalt, maar kom dan niet 3 dagen later terug met een verrekte gore zak met pizzaresten (zeker de helft was op en die doos was zeiknat, leek zo uit de vuilnisemmer geplukt eigenlijk, want het regende niet eens). Als je meteen of de daaropvolgende dag terugkomt en de situatie uitlegt, prima. Op deze manier vertrouw ik het niet helemaal. Wie weet heeft ze die pizza met houdbaarheidsdatum die nog 1 dag geldig was, pas gisteren klaargemaakt? Dan is het niet heel vreemd dat 'ie niet meer te kanen is.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:56 schreef monsterd. het volgende:
Als een klant dan ook nog alle moeite doet om het product mee te nemen, dan moet vergoeden toch geen probleem zijn. Het wordt pas een ander verhaal als diezelfde klant dagelijks een andere pizza terugbrengt
Mwoah, vind de meeste dingen een dag of twee na tht best te eten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:04 schreef OudeBok het volgende:
Prima als 't niet bevalt, maar kom dan niet 3 dagen later terug met een verrekte gore zak met pizzaresten (zeker de helft was op en die doos was zeiknat, leek zo uit de vuilnisemmer geplukt eigenlijk, want het regende niet eens). Als je meteen of de daaropvolgende dag terugkomt en de situatie uitlegt, prima. Op deze manier vertrouw ik het niet helemaal. Wie weet heeft ze die pizza met houdbaarheidsdatum die nog 1 dag geldig was, pas gisteren klaargemaakt? Dan is het niet heel vreemd dat 'ie niet meer te kanen is.
Tijdje terug een bejaard stel wat elke week wel een paar keer komt geholpen met een keuze maken uit de magnetronmaaltijden, en er ook gewoon bij gezegd dat als het niet lekker was, ze gewoon hun geld terug konden krijgen. Konden ze wel waarderen, want een week later kwamen ze speciaal even vertellen dat ze ervan genoten hadden en het zeker niet terug wilden brengen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:56 schreef monsterd. het volgende:
Als een klant dan ook nog alle moeite doet om het product mee te nemen, dan moet vergoeden toch geen probleem zijn.
Doe ik ook altijd bij de aardige klanten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef Ferry_76 het volgende:
Tijdje terug een bejaard stel wat elke week wel een paar keer komt geholpen met een keuze maken uit de magnetronmaaltijden, en er ook gewoon bij gezegd dat als het niet lekker was, ze gewoon hun geld terug konden krijgen. Konden ze wel waarderen, want een week later kwamen ze speciaal even vertellen dat ze ervan genoten hadden en het zeker niet terug wilden brengen.
Meestal ook, maar met verse waar kan dat twee kanten op. Helemaal als je bedenkt, dat ze het misschien niet goed gekoeld bewaard zouden kunnen hebben o.i.d.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mwoah, vind de meeste dingen een dag of twee na tht best te eten.
Lekker gedweild..?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:30 schreef d4v1d het volgende:
Mensen die op de container met navulling 4 bierkratjes bovenop een half-lege doos met chips zetten
Het was een wonder dat er niks was gevallen.quote:
Doe ik ook altijd bij wijn adviesquote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Tijdje terug een bejaard stel wat elke week wel een paar keer komt geholpen met een keuze maken uit de magnetronmaaltijden, en er ook gewoon bij gezegd dat als het niet lekker was, ze gewoon hun geld terug konden krijgen. Konden ze wel waarderen, want een week later kwamen ze speciaal even vertellen dat ze ervan genoten hadden en het zeker niet terug wilden brengen.
Ik heb een keer een klacht gemaild over een produkt dat wat anders bleek te zijn dan de naam suggereerde. Er werd toen geantwoord dat ik het terugbrengen kon als/omdat het niet beviel. En die tekst zie je ook in de winkel hangen. Maar aangesproken eetwaar teruggeven is wel raar. Wat ik wel teruggebracht heb, is de bevroren maaltijdsalade met van die gerimpelde dooie tomaatjes erin. De bak aangesproken maaltijdsalade verdween gewoon in de vuilnisbak.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:49 schreef OudeBok het volgende:
Gisteren ook een dikke. Kreeg opeens een half aangevroten pizza in een zak met de verpakking ernaast op de counter geflikkerd. Zgn. 3 dagen geleden een pizza met een 35% sticker gekocht (verse), die 'dezelfde dag' klaargemaakt, maar was niet te vreten dus kwam ze 3 dagen later (gisteren) maar om d'r geld terug te vragen. Ik had zelf zoiets van : neee, zo werkt 't niet. We zijn geen Jumbo, zo kan je alles proberen en terugbrengen als 't smerig is. Toch maar TLVK gevraagd wat hij ervan vond -> bij zeer hoge uitzondering eenmalig vergoeden (om gewoon maar van 't gezeik af te zijn).
Maar echt.. wat bezielt je als klant om zoiets te flikken.
Dat moet je gewoon uitproberen. De verpakte gewone sla is vaak al vies voordat de uiterste datum gehaald is. Dan zie je bruine nerven. De veldsla en ijsbergsla kunnen iets langer mee dan de uiterste datum, maar wel goed kijken hoe het eruit ziet. Rijst en meel zijn twijfelgevallen, die zijn ècht lang houdbaar. Bij transparante verpakkingen kan je nog proberen een inschatting te maken van indroging en meelklanders.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Meestal ook, maar met verse waar kan dat twee kanten op. Helemaal als je bedenkt, dat ze het misschien niet goed gekoeld bewaard zouden kunnen hebben o.i.d.
Ik ook, of vaste klanten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:06 schreef exelletor het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij de aardige klanten.
Harde bikkel die David, zo vroeg op de ochtend al naar de appie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:40 schreef d4v1d het volgende:
Straks maar eens een warm frikandelbroodje als ontbijt[ afbeelding ] Moet toch langs de ah om te kijken met de FT-TL of ik meer in de ochtend/middag kan werken ipv avond.. Nu ik toch niet naar school ga
ja tog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Harde bikkel die David, zo vroeg op de ochtend al naar de appie.
Alweer niet naar school...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Harde bikkel die David, zo vroeg op de ochtend al naar de appie.
Over 50 jaar vult David nog steeds de zuivel bij Albert Heijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 07:40 schreef d4v1d het volgende:
Straks maar eens een warm frikandelbroodje als ontbijt[ afbeelding ] Moet toch langs de ah om te kijken met de FT-TL of ik meer in de ochtend/middag kan werken ipv avond.. Nu ik toch niet naar school ga
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Over 50 jaar vult David nog steeds de zuivel bij Albert Heijn
Ik krijg al zelfmoordneigingen als straks mijn naam in de Ahá zie staanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja. Misschien zelfs wel samen met een kpk. Zuivelfossiel.
In de categorie "Mijn laatste werkdag..."? Voor mensen die met pensioen gaanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik krijg al zelfmoordneigingen als straks mijn naam in de Ahá zie staan
Nee. die pagina met 25.. en 40.. jaar in dienstquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
In de categorie "Mijn laatste werkdag..."? Voor mensen die met pensioen gaan
Kun je met jouw achtergrond dan niet beter bij de REWE in Duitsland terecht? Heb je dadelijk een opleiding Duits afgerond en dan ga je in een Nederlandse supermarkt werkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:59 schreef OudeBok het volgende:
Wij hadden er laatst eentje, die 25 jaar in dienst is. Echt, moet er niet aan denken. Niet als niet-leidinggevende in ieder geval. Kader is wat anders, wat me serieus oprecht interessant begint te lijken.
kijk uit. Straks krijg je een emogif van Etsu. Het is maar een supermarkt hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:59 schreef OudeBok het volgende:
Wij hadden er laatst eentje, die 25 jaar in dienst is. Echt, moet er niet aan denken. Niet als niet-leidinggevende in ieder geval. Kader is wat anders, wat me serieus oprecht interessant begint te lijken.
Wat maakt het uit als je 10 jaar bij AH gewerkt hebt? Zeker als student zijnde is dat toch een prima baantje naast je studie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:01 schreef Etsu het volgende:
Hmm, ik ben ongeveer in 2018 klaar met studeren, mijn plan was om dan tot die tijd te blijven werken bij de AH. Dan kom ik op 10 jaar.![]()
True.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je 10 jaar bij AH gewerkt hebt? Zeker als student zijnde is dat toch een prima baantje naast je studie?
Maar beter een baantje van 10 jaar op je CV dan 10 baantjes van een jaar zou ik zeggen. Laat wel zien dat je van doorpakken bent en dat je een serieuze medewerker bent.quote:
Of dat ze je niet wegkrijgen met je OT.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar beter een baantje van 10 jaar op je CV dan 10 baantjes van een jaar zou ik zeggen. Laat wel zien dat je van doorpakken bent en dat je een serieuze medewerker bent.
Klopt. Ergens dan weer een pluspunt in de ogen voor mijn toekomstige werkgever hoop ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar beter een baantje van 10 jaar op je CV dan 10 baantjes van een jaar zou ik zeggen. Laat wel zien dat je van doorpakken bent en dat je een serieuze medewerker bent.
Ook 10 jaar fulltime bij Albert Heijn lijkt mij geen probleem. Alleen zou ik dat niet als vakkenvuller/caissiere willen doen, maar dat is mijn persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ach, wat moet je anders? 10 jaar fulltime is wel iets erger thoughDit is maar een bijbaantje
Ware het niet, dat die opleiding alleen bedoeld was om het onderwijs mee in te duiken en verder m'n plan D wasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Kun je met jouw achtergrond dan niet beter bij de REWE in Duitsland terecht? Heb je dadelijk een opleiding Duits afgerond en dan ga je in een Nederlandse supermarkt werken
Dit. 10 jaar als FT-TL of zelfs ASM/SM lijkt mij eigenlijk best wel heel prima.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ook 10 jaar fulltime bij Albert Heijn lijkt mij geen probleem. Alleen zou ik dat niet als vakkenvuller/caissiere willen doen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ook 10 jaar fulltime bij Albert Heijn lijkt mij geen probleem. Alleen zou ik dat niet als vakkenvuller/caissiere willen doen, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Mijn huidige functie, teamleider, kan ik nog wel wat jaren volhouden hoor. Maar uiteraard zou ik wel graag willen doorgroeienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik10 jaar vakkenvullen of scannen
Is inderdaad niet verkeerd. Hoewel je waarschijnlijk als TL en/of (A)SM tegen andere problemen gaat aanlopen dan waar je nu tegen aanloopt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:06 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ware het niet, dat die opleiding alleen bedoeld was om het onderwijs mee in te duiken en verder m'n plan D was.
[..]
Dit. 10 jaar als FT-TL of zelfs ASM/SM lijkt mij eigenlijk best wel heel prima.
Ik weet niet of het feit dat het Albert Heijn is een pluspunt is, maar het feit dat je 10 jaar voor een werkgever hebt gewerkt lijkt mij wel degelijk een pluspunt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ergens dan weer een pluspunt in de ogen voor mijn toekomstige werkgever hoop ik.![]()
Je moet ergens beginnen lijkt me.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik weet niet of het feit dat het Albert Heijn is een pluspunt is, maar het feit dat je 10 jaar voor een werkgever hebt gewerkt lijkt mij wel degelijk een pluspunt.
Hangt van je functie af, lijkt mequote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:38 schreef Loll het volgende:
Stel je werkt jaren in de supermarkt en je komt op de leeftijd van ongeveer 30 jaar. Wat voor banen zijn er dan te vinden die aansluiten bij je ervaring uit de supermarkt.
Vuilnisman of door naar t DCquote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:38 schreef Loll het volgende:
Stel je werkt jaren in de supermarkt en je komt op de leeftijd van ongeveer 30 jaar. Wat voor banen zijn er dan te vinden die aansluiten bij je ervaring uit de supermarkt.
Functies in de retail. Hangt natuurlijk af van je functie in de supermarkt en je eventuele opleidingen. Als je 30 bent, supermarkervaring hebt en bijvoorbeeld ook nog een afgeronde HBO SBRM opleiding hebt, dan heb je denk ik wel een basis om door te gaan binnen de retail.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:38 schreef Loll het volgende:
Wat doe je dan doordeweeks?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:45 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ben ook in de 30 en heb in november mijn 12.5 jaar jubileum gevierd
Ooit stond ik op de slagerij, lekker stukkies vlees snijden ed. Nu louter vulploegmedewerker voor wat uurtjes in het weekend.
Maar zijn die uurtjes in het weekend extra naast een andere baan of leef je van vakkenvullen in het weekend?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:45 schreef Rabieluh het volgende:
Ik ben ook in de 30 en heb in november mijn 12.5 jaar jubileum gevierd
Ooit stond ik op de slagerij, lekker stukkies vlees snijden ed. Nu louter vulploegmedewerker voor wat uurtjes in het weekend.
Wat doe jij momenteel?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:07 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Je gaat toch geen wo doen, om daarna TL'er te worden in een supermarkt? Zeker niet als j er al met mbo4 leert voor supermarktmanager?
ieder z'n ding hoor, maar dat is dan wel een ietwat scheef carrièrepad als je wo hebt gedaan.
Met mbo4 kun je tegenwoordig géén supermarktmanager meer worden binnen Albert Heijn. HBO werk- en denkniveau (lees: diploma) is vereist. En ja, om fulltime TL te kunnen worden moet je de potentie hebben om door te kunnen groeien naar ASM, en wanneer kun je ASM worden als je ooit nog zou kunnen doorgroeien naar SM (hearsay)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:07 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Je gaat toch geen wo doen, om daarna TL'er te worden in een supermarkt? Zeker niet als j er al met mbo4 leert voor supermarktmanager?
ieder z'n ding hoor, maar dat is dan wel een ietwat scheef carrièrepad als je wo hebt gedaan.
en ik ga dadelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naar school.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
en ik ga dadelijkAls je niets beters te melden hebt kun je beter vertrekken naar je Jumbo topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naar school.
Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:17 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
en ik ga dadelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. naar school.quote:
haha, david was aan het haten op mij, dus deed ik dat even terug.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je niets beters te melden hebt kun je beter vertrekken naar je Jumbo topic
maar aan wat voor soort banen moet je denken ik ben nog een studentje dus het is nog allemaal een beetje nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 09:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Functies in de retail. Hangt natuurlijk af van je functie in de supermarkt en je eventuele opleidingen. Als je 30 bent, supermarkervaring hebt en bijvoorbeeld ook nog een afgeronde HBO SBRM opleiding hebt, dan heb je denk ik wel een basis om door te gaan binnen de retail.
14 jaar caissiere en een afgeronde vmbo is natuurlijk een ander verhaal. Kun je misschien verkoopmedewerker bij de H&M worden.
Volgens mij roep jij deze haat (welke haat eigenlijk) over jezelf afquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
haha, david was aan het haten op mij, dus deed ik dat even terug.
Ok.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij roep jij deze haat (welke haat eigenlijk) over jezelf af
Ook daar hoort hij eigenlijk niet meer thuisquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je niets beters te melden hebt kun je beter vertrekken naar je Jumbo topic
Turks brood kopen, doormidden snijden, vervolgens insmeren met wat pesto of tomatensaus. Gehakt erop, paprika (3 kleuren), ui, champignonquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:34 schreef d4v1d het volgende:
Iemand nog suggesties wat je op een pizza kan gooien?
Ohja, dat was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ook daar hoort hij eigenlijk niet meer thuis
Nee ik ga zelf deeg maken enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Turks brood kopen, doormidden snijden, vervolgens insmeren met wat pesto of tomatensaus. Gehakt erop, paprika (3 kleuren), ui, champignon. Afwerken met alfalfa. Lekker joh!
WGR / Werkzoekend #97quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ook daar hoort hij eigenlijk niet meer thuis
In het kader van de kostenbesparing krijgen wij tegenwoordig, in plaats van een hartverwarmend persoonlijk kaartje, een automatisch mailtje om 05.00 waardoor je wakker wordtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:37 schreef OudeBok het volgende:
Dit vind ik dan weer wel leuk. Een beetje laat, maar verjaardagskaart van de franchiser en z'n MT.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:40 schreef exelletor het volgende:
Of je gaat nuttige dingen doen.Op wie doel je nu ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
Iemand die pizza deeg gaat maken enzo.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:40 schreef exelletor het volgende:
Of je gaat nuttige dingen doen.Het is gewoon vakantie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |