Ja, zag het ook, maar neem aan dat ze vervangen wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:15 schreef Etsu het volgende:
Vandaag trok ik een grote
.
Blijkbaar hebben we naast kaasbroodjes ook nog kaasbroodjes met decoratie.
Ik zag het in de vriezer staan. Geen idee of het de gewone kaasbroodjes gaat vervangen, of dat het erbij komt.
Als het erbij komt, dan:![]()
![]()
en zeker weer duurder maken? Wtf is t verschil? Hoe de kaassnippers liggen, wauw...quote:Op zondag 16 februari 2014 18:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, zag het ook, maar neem aan dat ze vervangen worden![]()
De ondernemer kwam vandaag langs en dat geeft me altijd zo'n ongemakkelijk gevoelHij is superaardig, maar toch ben ik dan altijd bang dat hij me niet goed vindt ofzo
Dan ben ik met hem aan het praten en dan ben ik bang dat hij vindt dat ik te veel praat
Buiten de context klinkt dit foutquote:
Weet niet, maar kan me niet voorstellen dat we twee soorten kaasbroodjes krijgenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
en zeker weer duurder maken? Wtf is t verschil? Hoe de kaassnippers liggen, wauw...
Zozo, die van ons zie je echt niet in het weekend hoor.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:30 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, zag het ook, maar neem aan dat ze vervangen worden![]()
De ondernemer kwam vandaag langs en dat geeft me altijd zo'n ongemakkelijk gevoelHij is superaardig, maar toch ben ik dan altijd bang dat hij me niet goed vindt ofzo
Dan ben ik met hem aan het praten en dan ben ik bang dat hij vindt dat ik te veel praat
Ja, ik was ook best wel verbaasdquote:Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zozo, die van ons zie je echt niet in het weekend hoor.
Soms is het ook wel eens goed om te kijken hoe de winkel er op zondag uit ziet. Zeker als de SM er niet is. Bij ons komt de OM ook met enige regelmaat in het weekend langs om de boel te inspecterenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ik was ook best wel verbaasdHij woont ook niet echt in de buurt dus kan me voorstellen dat hij liever een andere keer komt. Daarbij was de SM ook niet aanwezig dus hij kon ook niet met hem kletsen ofzo
Nee ik ook niet, maar de AH kennende maken ze het duurderquote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Weet niet, maar kan me niet voorstellen dat we twee soorten kaasbroodjes krijgen
Hij kwam natuurlijk even kijken hoe jij multitaskend op 2 afdelingen tegelijk de winkel draaiende houdtquote:Op zondag 16 februari 2014 18:49 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, ik was ook best wel verbaasdHij woont ook niet echt in de buurt dus kan me voorstellen dat hij liever een andere keer komt. Daarbij was de SM ook niet aanwezig dus hij kon ook niet met hem kletsen ofzo
En dit ja.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar de AH kennende maken ze het duurder
Haha, deed alleen houdbaar vandaag dus was (gelukkig) geen sprake van multitasken. Maarja, het verbaasde me al dat ie uberhaupt wist wie ik wasquote:Op zondag 16 februari 2014 18:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hij kwam natuurlijk even kijken hoe jij multitaskend op 2 afdelingen tegelijk de winkel draaiende houdt
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha, deed alleen houdbaar vandaag dus was (gelukkig) geen sprake van multitasken. Maarja, het verbaasde me al dat ie uberhaupt wist wie ik wasBen vooral blij dat ik niets heb laten vallen in zijn bijzijn ofzo
![]()
Had een uur daarvoor namelijk een blikje bier laten vallen waar een minigaatje in kwam. Dus ik loop naar de wasbak om dat blik leeg te laten lopen, maar dat ging heel langzaam. Ik dacht slim te zijn door er met een broodmes in te prikken om zo een groter gat te creëren, maar had er niet op gerekend dat ik dan een halve bierdouche zou krijgen
Toch alleen maar goed als hij je naam weet. Dat is een ondernemer die geïnteresseerd is in zijn personeel. Dat zie ik bij OudeBok nog niet gebeurenquote:Op zondag 16 februari 2014 19:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha, deed alleen houdbaar vandaag dus was (gelukkig) geen sprake van multitasken. Maarja, het verbaasde me al dat ie uberhaupt wist wie ik wasBen vooral blij dat ik niets heb laten vallen in zijn bijzijn ofzo
![]()
Had een uur daarvoor namelijk een blikje bier laten vallen waar een minigaatje in kwam. Dus ik loop naar de wasbak om dat blik leeg te laten lopen, maar dat ging heel langzaam. Ik dacht slim te zijn door er met een broodmes in te prikken om zo een groter gat te creëren, maar had er niet op gerekend dat ik dan een halve bierdouche zou krijgen
Wie stuurt deze dame even alle restanten uit zijn of haar winkel?quote:Ik dacht dat je gouden veters kreeg bij bepaalde producten. Niet dus. Heb wasmiddel gekocht, maar heb de veters niet gehad!
quote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Op Facebook
[..]
Wie stuurt deze dame even alle restanten uit zijn of haar winkel?
Zelf moet pakken?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:51 schreef mujentas het volgende:
Mevrouw snapt niet dat ze de veters zelf moet pakken?
Wat is het adres?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:47 schreef Schuimpjes het volgende:
Op Facebook
[..]
Wie stuurt deze dame even alle restanten uit zijn of haar winkel?
Ja want ze staan gewoon op de actiekop bij de producten.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Zelf moet pakken?
Bij ons gaven de caissières ze mee en moesten ze ook gescand worden voor 1 cent die er later weer af ging.
Anyway, net weer een mail gehad met 2 exclusieve deals die ik regelmatig koop, ze leren het wel.
Oh, bij ons stonden ze alleen achter de kassa.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja want ze staan gewoon op de actiekop bij de producten.
Verder zijn die deals helemaal niet zo persoonlijk als je erover nadenkt, want het is gewoon een pakket met een X aantal random artikelen waar dan de 2 meest geschikte artikelen als persoonlijk worden bestempeld.
Mag zolang wel?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:24 schreef SLP_ het volgende:
Groenteboer vraagt of ik morgen zijn avond over wil nemen. Ja hoorWordt dus een lekker gevarieerd dagje morgen: 07-13 brood, 14-17 vka, 18-21 agf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |