Dat kan alleen maar goed gaanquote:Dit voorjaar wordt het magazine uitgebreid met een digitaal platform.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:49 schreef Loll het volgende:
Kan de tt aangepast worden in het ah topic??
Hopelijk wel je linker toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:41 schreef einschtein het volgende:
Wordt nog wat maandag als het zo blijft. Hand ligt open, opgezwollen als een gek en kan 'm bijna niet gebruiken.
Geweldig concept inderdaadquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Louter positieve verhalen over SRP in de Aha
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:35 schreef Schuimpjes het volgende:
1 niet!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit was je opgevallen toen je haar zat te bestuderen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:56 schreef d4v1d het volgende:
Waarom draagt die op de voorkant geen naamkaartje? Moet wel he..
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dit was je opgevallen toen je haar zat te bestuderen?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:29 schreef OudeBok het volgende:
Druk druk druk dagje gehad. 15.15 - 22.00. Gelukkig had ik 1 caissière over die kon bijhelpen op de counter. Daarna na 7 had ik er eentje die het eventjes flikt om in 2 uurtjes 8 kassa's schoon te maken, de hele afdeling te dweilen op de belangrijke plekken, een volle kar retourtjes terug te brengen, tasjes te vullen, emballage te doen en weetikveelwatnogmeer. Brandschoon en supernetjes. Jammer genoeg was het d'r laatste dag.
Emballage is bij ons op de afdeling eh.. gewoon alle bonnetjes uit de laatjes halen en in een mapje doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:31 schreef exelletor het volgende:
Moet kassa bij jullie de emballage doen? Ik vraag wel overplaatsing aan.
Had ik ja. Wie anders? Teamleider VKA? Die is er niet hoor. TLVK doet verder niks op mijn afdeling behalve de lades in de kluis, dus ik snap niet wat het probleem is? Flikker toch eens een eind op met die zure reacties altijd voor niks.quote:
Oh, oke. Hebben wij niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:37 schreef OudeBok het volgende:
Emballage is bij ons op de afdeling eh.. gewoon alle bonnetjes uit de laatjes halen en in een mapje doen. Niet erg gebruikelijk, wordt verder ook niet bijster veel mee gedaan.
Meeste winkels hebben dat ook niet. Is een beetje een erg oud gebruik, uit een heel ver verleden dat emballagebonnetjes blijkbaar nog dubbel scanbaar waren. Nu is dat niet meer mogelijk, maar moeten we ze wel nog steeds bewaren en ze worden meegenomen bij het tellen of zo. Ik wist hoe het zat, maar het was verder zo irrelevant, dat ik het vergeten ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |