Bij ons welquote:
Ik heb pannenkoeken en zo'n soort american cookie deeg ofzo dit keer. Ik zou niet kunnen bedenken hoe dit gekoppeld is aan mijn aankopen, afgezien van het feit dat ik wel eens een koekje koopquote:Op zondag 16 februari 2014 20:12 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Oh, bij ons stonden ze alleen achter de kassa.
Nouja, ik ben blij met die deals, scheelt toch weer wat.
Maar je hebt wel gelijk idd.
Pure gekkenwerk....quote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Bij ons welA(SM)'s werken om de drie weken op zaterdag sowieso 7-21, en de asm's hebben allebei een vaste dag in de week waarbij ze van 7-21 werken. En ik werk ook regelmatig van 7-21. Soms wel zwaar, vooral als je ziek bent, maar dan pak je wel lekker je uren op één dag
Om het uur een blikje bsc energyquote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe moet je op een gegeven moment je hoofd erbij houden? Het is toch totaal niet verantwoord om zo lang te werken?
Wij hebben veel pauzes er tussen zittenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe moet je op een gegeven moment je hoofd erbij houden? Het is toch totaal niet verantwoord om zo lang te werken?
Franchiser?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:44 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Wij hebben veel pauzes er tussen zittenWij hebben rond 10 uur kwartiertje, tussen 12 en 2 een uur, tussen 3 en 4 een kwartier en tussen 5 en 7 een uur
Heb in de horeca wel eens dagen gehad dat ik twaalf uur werkte met 15 minuten pauze ofzoDus vind dit heel erg meevallen
Ik heb al in geen weken of maanden een persoonlijke deal ontvangenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik heb pannenkoeken en zo'n soort american cookie deeg ofzo dit keer. Ik zou niet kunnen bedenken hoe dit gekoppeld is aan mijn aankopen, afgezien van het feit dat ik wel eens een koekje koop
Maar als je het zelf geen probleem vindt, en de werkgever ook niet, dan maakt het natuurlijk niet echt uit. Het lijkt mij overigens niet verstandig om dit langere tijd achterelkaar te doen ivm de bekende consequenties zoals overspannen en burn-out enzo.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:10 schreef Janneke141 het volgende:
De arbeids- en rusttijdenwet geldt natuurlijk ook gewoon voor franchisers. Ik vind het onverantwoord.
Maar tellen de pauzes ook mee als werktijd? Want buiten pauzes om wordt er 11,50 uur gewerkt en dat is volgens de wet gewoon toegestaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:10 schreef Janneke141 het volgende:
De arbeids- en rusttijdenwet geldt natuurlijk ook gewoon voor franchisers. Ik vind het onverantwoord.
Ik kreeg ook de mail net pas binnen, maar ze staan ook op ah.nl/appiequote:Op zondag 16 februari 2014 21:22 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb geen persoonlijke deals gehadIn het vorige mailtje stond wel dat ik deze weer zou moeten krijgen
Sander leest meequote:Op zondag 16 februari 2014 21:24 schreef d4v1d het volgende:
Oh wut. Ze komen serieus nu net binnen
Zit wel weer eenzelfde aanbieding als vorige week in
8 van verkocht in de actieweek.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:03 schreef exelletor het volgende:
Ik moet zeggen dat Peroni bij ons niet slecht deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |