Waarom heb je je laten overplaatsen / Waarom ben je overgeplaatst?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Eerste indruk is goed. Iets kleiner dan mijn huidige filiaal en weer "terug" naar een BAARN II winkel. Moet natuurlijk wel even wennen aan alles, maar dat goed komen.
In het kader van mijn persoonlijke ontwikkeling.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef SausDip het volgende:
[..]
Waarom heb je je laten overplaatsen / Waarom ben je overgeplaatst?
Ik ben zelf ook een keer van DNAH naar Baarn II gegaan, moest vooral wennen aan de andere assortimentsgroepen.
Altijd fijn zúlke nieuwe medewerkers.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:02 schreef einschtein het volgende:
Bij ons is vandaag ook een nieuwe TL begonnen. Moet voor zijn ASM-toekomst ook VKK doen, wat ie bij ons gaat doen. Toffe gozer, gewoon normaal en niet arrogant oid.
Kun je weer lekker anoniem fokkenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag trouwens in een nieuw filiaal begonnen!
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kun je weer lekker anoniem fokken
De netspanning eraf halen gaat gewoon in overleg met de netbeheerder en op een moment dat het voor de winkel het beste uitkomt? Dus wanneer je gesloten bent.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:00 schreef SLP_ het volgende:
Ons filiaal zit blijkbaar nog aan de bouwstroom en dat gaat morgenochtend veranderen. Hopelijk gaat dat allemaal goed. De briefjes met ''Sorry, wij zijn momenteel gesloten ivm stroomuitval'' zijn al uitgeprint. We hebben maar één zaklamp in het filiaal en die heb ik al snel op telkantoor verstopt
Ja de stroom gaat er blijkbaar rond 7 uur af, maar sm liet echt zo lijken dat er een kans aanwezig is dat de stroom er niet goed meer op kan ofzoquote:Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
De netspanning eraf halen gaat gewoon in overleg met de netbeheerder en op een moment dat het voor de winkel het beste uitkomt? Dus wanneer je gesloten bent.
Zo ging het bij ons enkele maanden terug.
De werkzaamheden hadden beter 's avonds gepland kunnen worden, want mocht er iets misgaan dan is een uurtje wel heel kort.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja de stroom gaat er blijkbaar rond 7 uur af, maar sm liet echt zo lijken dat er een kans aanwezig is dat de stroom er niet goed meer op kan ofzoMaar heb daar helemaal geen verstand van dus zie wel hoe het morgen gaat
Ja, vond het ook raar, helemaal omdat de sm vanaf 05:15 al aanwezig moet zijn. Maarja, we zullen zien hoe het looptquote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
De werkzaamheden hadden beter 's avonds gepland kunnen worden, want mocht er iets misgaan dan is een uurtje wel heel kort.
Dit dus. In Duitsland werkt het natuurlijk weer anders.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:56 schreef monsterd. het volgende:
Er staat ook op alle ah producten dat je ze mag terugbrengen als het niet bevalt.
Als een klant dan ook nog alle moeite doet om het product mee te nemen, dan moet vergoeden toch geen probleem zijn. Het wordt pas een ander verhaal als diezelfde klant dagelijks een andere pizza terugbrengt
Toen ik nog in Groningen werkte, kreeg ik ook regelmatig halve pindakaaspotten terug.... in verband met kwaliteitsafwijking.....je kunt het altijd proberen...... alleen niet bij mijquote:Op maandag 17 februari 2014 22:49 schreef OudeBok het volgende:
. Kreeg opeens een half aangevroten pizza in een zak met de verpakking ernaast op de counter geflikkerd. Zgn. 3 dagen geleden een pizza met een 35% sticker gekocht (verse), die 'dezelfde dag' klaargemaakt, maar was niet te vreten dus kwam ze 3 dagen later (gisteren) maar om d'r geld terug te vragen. Ik had zelf zoiets van : neee, zo werkt 't niet. We zijn geen Jumbo, zo kan je alles proberen en terugbrengen als 't smerig is. Toch maar TLVK gevraagd wat hij ervan vond -> bij zeer hoge uitzondering eenmalig vergoeden (om gewoon maar van 't gezeik af te zijn).
Maar echt.. wat bezielt je als klant om zoiets te flikken .
Klopt helemaal, maar dan geef ik een ander merk pot mee.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:56 schreef monsterd. het volgende:
Er staat ook op alle ah producten dat je ze mag terugbrengen als het niet bevalt.
Prima als 't niet bevalt, maar kom dan niet 3 dagen later terug met een verrekte gore zak met pizzaresten (zeker de helft was op en die doos was zeiknat, leek zo uit de vuilnisemmer geplukt eigenlijk, want het regende niet eens). Als je meteen of de daaropvolgende dag terugkomt en de situatie uitlegt, prima. Op deze manier vertrouw ik het niet helemaal. Wie weet heeft ze die pizza met houdbaarheidsdatum die nog 1 dag geldig was, pas gisteren klaargemaakt? Dan is het niet heel vreemd dat 'ie niet meer te kanen is.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:56 schreef monsterd. het volgende:
Er staat ook op alle ah producten dat je ze mag terugbrengen als het niet bevalt.
Als een klant dan ook nog alle moeite doet om het product mee te nemen, dan moet vergoeden toch geen probleem zijn. Het wordt pas een ander verhaal als diezelfde klant dagelijks een andere pizza terugbrengt
Mwoah, vind de meeste dingen een dag of twee na tht best te eten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:04 schreef OudeBok het volgende:
Prima als 't niet bevalt, maar kom dan niet 3 dagen later terug met een verrekte gore zak met pizzaresten (zeker de helft was op en die doos was zeiknat, leek zo uit de vuilnisemmer geplukt eigenlijk, want het regende niet eens). Als je meteen of de daaropvolgende dag terugkomt en de situatie uitlegt, prima. Op deze manier vertrouw ik het niet helemaal. Wie weet heeft ze die pizza met houdbaarheidsdatum die nog 1 dag geldig was, pas gisteren klaargemaakt? Dan is het niet heel vreemd dat 'ie niet meer te kanen is.
Tijdje terug een bejaard stel wat elke week wel een paar keer komt geholpen met een keuze maken uit de magnetronmaaltijden, en er ook gewoon bij gezegd dat als het niet lekker was, ze gewoon hun geld terug konden krijgen. Konden ze wel waarderen, want een week later kwamen ze speciaal even vertellen dat ze ervan genoten hadden en het zeker niet terug wilden brengen.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:56 schreef monsterd. het volgende:
Er staat ook op alle ah producten dat je ze mag terugbrengen als het niet bevalt.
Als een klant dan ook nog alle moeite doet om het product mee te nemen, dan moet vergoeden toch geen probleem zijn.
Doe ik ook altijd bij de aardige klanten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef Ferry_76 het volgende:
Tijdje terug een bejaard stel wat elke week wel een paar keer komt geholpen met een keuze maken uit de magnetronmaaltijden, en er ook gewoon bij gezegd dat als het niet lekker was, ze gewoon hun geld terug konden krijgen. Konden ze wel waarderen, want een week later kwamen ze speciaal even vertellen dat ze ervan genoten hadden en het zeker niet terug wilden brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |