Dat dus. Ga lekker thuis lopen kleffen. En ja, dat geldt ook voor heterostellen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Confetti het volgende:
Het is ook strontvervelend als je boodschappen zit te doen en naast je zitten ze elkaar af te lebberen.
De goede zeden moet beschermd worden, ook in de supermarkt.
Boodschappen doen betitel jij als 'werk'? Of heb je het bericht niet goed gelezen omdat je niet kon wachten jouw - altijd interessante- mening zsm te ventileren?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:43 schreef Robar het volgende:
Ik vraag me nu alleen af:
1 Zijn ze terecht gewezen, omdat ze zoenden in de winkel?
2 Zijn ze terecht gewezen, omdat het een 'lesbische zoen' was?
1 Terecht. Je bent aan het werk.
2 Foei Albert Heijn.
Ow lol, serieus?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Boodschappen doen betitel jij als 'werk'? Of heb je het bericht niet goed gelezen omdat je niet kon wachten jouw - altijd interessante- mening zsm te ventileren?
Haha, ja.. Wordt overigens niet uitgesloten in het stuk, maar evengoed niet vermeldt, wat het wrslijker maakt dat ze het niet zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Ow lol, serieus?
Sorry, ik meende dat het medewerkers waren
ik lees "kus"quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Confetti het volgende:
Het is ook strontvervelend als je boodschappen zit te doen en naast je zitten ze elkaar af te lebberen.
De goede zeden moet beschermd worden, ook in de supermarkt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, AH ga ik dus niet meer naar toe
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1135521quote:Albert Heijn door het stof na belediging zoenende meisjes
Door de nieuwsredactie · geplaatst: maandag 17 februari 2014, 10:01 uur (update: 10:07 uur)
UTRECHT - Albert Heijn biedt excuses aan voor het beledigen van een lesbisch stelletje. Twee meisjes uit Utrecht gaven elkaar op Valentijnsdag een kus in een filiaal aan de Amsterdamsestraatweg.
Een beveiliger sprak de twee daar op aan en zei dat klanten er last van konden hebben. De bedrijfsleider van de winkel zegt tegen RTV Utrecht dat de beveiliger een grote inschattingsfout heeft gemaakt en dat dit nooit had mogen gebeuren.
De winkel wil in gesprek met de meiden en excuses aanbieden.
Ik vind, na nogmaals het gelezen te hebben, jouw aanname een stuk waarschijnlijker. Ik werd alleen op het verkeerde been gezet door de opmerking, dat een teamleider er een opmerking over plaatste. Ik interpreteerde dat als "hun" teamleider.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Haha, ja.. Wordt overigens niet uitgesloten in het stuk, maar evengoed niet vermeldt, wat het wrslijker maakt dat ze het niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |