Dat dus. Ga lekker thuis lopen kleffen. En ja, dat geldt ook voor heterostellen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Confetti het volgende:
Het is ook strontvervelend als je boodschappen zit te doen en naast je zitten ze elkaar af te lebberen.
De goede zeden moet beschermd worden, ook in de supermarkt.
Boodschappen doen betitel jij als 'werk'? Of heb je het bericht niet goed gelezen omdat je niet kon wachten jouw - altijd interessante- mening zsm te ventileren?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:43 schreef Robar het volgende:
Ik vraag me nu alleen af:
1 Zijn ze terecht gewezen, omdat ze zoenden in de winkel?
2 Zijn ze terecht gewezen, omdat het een 'lesbische zoen' was?
1 Terecht. Je bent aan het werk.
2 Foei Albert Heijn.
Ow lol, serieus?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Boodschappen doen betitel jij als 'werk'? Of heb je het bericht niet goed gelezen omdat je niet kon wachten jouw - altijd interessante- mening zsm te ventileren?
Haha, ja.. Wordt overigens niet uitgesloten in het stuk, maar evengoed niet vermeldt, wat het wrslijker maakt dat ze het niet zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Ow lol, serieus?
Sorry, ik meende dat het medewerkers waren
ik lees "kus"quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Confetti het volgende:
Het is ook strontvervelend als je boodschappen zit te doen en naast je zitten ze elkaar af te lebberen.
De goede zeden moet beschermd worden, ook in de supermarkt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, AH ga ik dus niet meer naar toe
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1135521quote:Albert Heijn door het stof na belediging zoenende meisjes
Door de nieuwsredactie · geplaatst: maandag 17 februari 2014, 10:01 uur (update: 10:07 uur)
UTRECHT - Albert Heijn biedt excuses aan voor het beledigen van een lesbisch stelletje. Twee meisjes uit Utrecht gaven elkaar op Valentijnsdag een kus in een filiaal aan de Amsterdamsestraatweg.
Een beveiliger sprak de twee daar op aan en zei dat klanten er last van konden hebben. De bedrijfsleider van de winkel zegt tegen RTV Utrecht dat de beveiliger een grote inschattingsfout heeft gemaakt en dat dit nooit had mogen gebeuren.
De winkel wil in gesprek met de meiden en excuses aanbieden.
Ik vind, na nogmaals het gelezen te hebben, jouw aanname een stuk waarschijnlijker. Ik werd alleen op het verkeerde been gezet door de opmerking, dat een teamleider er een opmerking over plaatste. Ik interpreteerde dat als "hun" teamleider.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Haha, ja.. Wordt overigens niet uitgesloten in het stuk, maar evengoed niet vermeldt, wat het wrslijker maakt dat ze het niet zijn.
sowieso moslims die gaan janken.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:57 schreef Leandra het volgende:
Inmiddels heeft de AH z'n excuses al aangeboden, en gooit het op een inschattingsfout van de beveiliger, het geblaat van de teamleidster dat er "onder de klanten groepen mensen zijn die zich er aan kunnen storen" wordt gemakshalve even genegeerd.
[..]
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1135521
Beter ga je niet meer naar bedrijven die beveiligd worden door het externe beveiligingsbedrijf waar die bewaker voor werkt.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, AH ga ik dus niet meer naar toe
Er had nog niemand gejankt... de beveiliger vond het een probleem, en vervolgens ging de teamleidster zeuren over mensen die er aanstoot aan kunnen nemen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
sowieso moslims die gaan janken.
mensen die zich niet aanpassen aan de cultuur van een land waar ze wonen.
supermarktsletjes met het IQ van een bedorven aardappel die overdreven de ideeën en tere zieltjes van andersdenkenden moeten gaan beschermen.
Teamlead was van AHquote:Op maandag 17 februari 2014 11:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Beter ga je niet meer naar bedrijven die beveiligd worden door het externe beveiligingsbedrijf waar die bewaker voor werkt.
Dat bedoelde ik ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er had nog niemand gejankt... de beveiliger vond het een probleem, en vervolgens ging de teamleidster zeuren over mensen die er aanstoot aan kunnen nemen.
Misschien waren die moslim of kwamen er veel moslims of werkten er veel moslims.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er had nog niemand gejankt... de beveiliger vond het een probleem, en vervolgens ging de teamleidster zeuren over mensen die er aanstoot aan kunnen nemen.
Dat zegt hij toch; van die mensen die uit voorzorg al van alles gaan verbieden omdat och och wee moslims er misschien aanstoot aan kunnen nemen. Dat zijn echt de ergste kotsfiguren. Meestal zijn dat van die extreem politiek-correcte GroenLinks stemmende Nederlandse huppelkutten die ook kerstbomen en schilderijen van varkens uit hun instellingen verwijderen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... we zijn in Nederland?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Misschien waren die moslim of kwamen er veel moslims of werkten er veel moslims.
Dan krijg je wellicht problemen.
in Nederland ?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... we zijn in Nederland?
Als je problemen krijgt omdat het twee dames zijn dan is dat toch echt het probleem van degenen die er aanstoot aan nemen, want als ik mijn man een zoen geef in de AH (dat gebeurde vorige week nog) dan krijgen we geen waarschuwing of afkeurende blikken.
Een zoen, niet elkaar aflebberen, een zoen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
in Nederland ?
Nou ik zoende mijn vriendin in metrostation Marconiplein in Rotterdam en toen werd er al gejoeld.
En 2 zoenende vrouwen... dan kan ik me wel wat reacties voorstellen.
Zou me niet verbazen als de beveiliger daar bang voor was.
Ik kom er vaak en de antwoorden zijn:quote:Op maandag 17 februari 2014 11:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Misschien waren die moslim of kwamen er veel moslims of werkten er veel moslims.
Dan krijg je wellicht problemen.
Ja een zoen deed ik ook...quote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een zoen, niet elkaar aflebberen, een zoen.
En als de beveiliger bang was voor reacties, dan had hij degenen die reageerden tot de orde moeten roepen.
Dat was in den beginne enkel het woord van de twee beledigde dames hé, had net zo goed een openbare tongworstelpartij geweest kunnen zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als de beveiliger bang was voor reacties, dan had hij degenen die reageerden tot de orde moeten roepen.
Meiden... wat een rotwoord is dat toch.quote:De winkel wil in gesprek met de meiden en excuses aanbieden.
Nee, AH maakte excuus voor gedrag van de beveiliger, niet voor teamleadquote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat was in den beginne enkel het woord van de twee beledigde dames hé, had net zo goed een openbare tongworstelpartij geweest kunnen zijn.
Maar is niet zo en de AH geeft een excuus, alles is weer goed.
Niet mee mocht doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Meiden... wat een rotwoord is dat toch.
En die beveiliger was zeker jaloers dat hij zelf niemand had om mee te zoenen.
Even het gesprek afwachten, denk dat de AH gewoon een algehele sorry zegt, zeker als de dames in kwestie erover beginnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, AH maakte excuus voor gedrag van de beveiliger, niet voor teamlead
Dit. Echt om in een keer je hele maaginhoud eruit te gooien. En daarna je darminhoud erachteraan.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch; van die mensen die uit voorzorg al van alles gaan verbieden omdat och och wee moslims er misschien aanstoot aan kunnen nemen. Dat zijn echt de ergste kotsfiguren. Meestal zijn dat van die extreem politiek-correcte GroenLinks stemmende Nederlandse huppelkutten die ook kerstbomen en schilderijen van varkens uit hun instellingen verwijderen.
Ik geloof daar dus echt niets van. Elkaar even snel op de mond zoenen kan prima, het lijkt mij sterk dat het personeel daarvan in de stress schiet. Er is echt wel meer aan de hand hier.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit ontkend dat de dames de waarheid zeiden.... dat is de issue niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat was in den beginne enkel het woord van de twee beledigde dames hé, had net zo goed een openbare tongworstelpartij geweest kunnen zijn.
Maar is niet zo en de AH geeft een excuus, alles is weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |