Dat dus. Ga lekker thuis lopen kleffen. En ja, dat geldt ook voor heterostellen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Confetti het volgende:
Het is ook strontvervelend als je boodschappen zit te doen en naast je zitten ze elkaar af te lebberen.
De goede zeden moet beschermd worden, ook in de supermarkt.
Boodschappen doen betitel jij als 'werk'? Of heb je het bericht niet goed gelezen omdat je niet kon wachten jouw - altijd interessante- mening zsm te ventileren?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:43 schreef Robar het volgende:
Ik vraag me nu alleen af:
1 Zijn ze terecht gewezen, omdat ze zoenden in de winkel?
2 Zijn ze terecht gewezen, omdat het een 'lesbische zoen' was?
1 Terecht. Je bent aan het werk.
2 Foei Albert Heijn.
Ow lol, serieus?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Boodschappen doen betitel jij als 'werk'? Of heb je het bericht niet goed gelezen omdat je niet kon wachten jouw - altijd interessante- mening zsm te ventileren?
Haha, ja.. Wordt overigens niet uitgesloten in het stuk, maar evengoed niet vermeldt, wat het wrslijker maakt dat ze het niet zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Ow lol, serieus?
Sorry, ik meende dat het medewerkers waren
ik lees "kus"quote:Op maandag 17 februari 2014 10:37 schreef Confetti het volgende:
Het is ook strontvervelend als je boodschappen zit te doen en naast je zitten ze elkaar af te lebberen.
De goede zeden moet beschermd worden, ook in de supermarkt.
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, AH ga ik dus niet meer naar toe
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1135521quote:Albert Heijn door het stof na belediging zoenende meisjes
Door de nieuwsredactie · geplaatst: maandag 17 februari 2014, 10:01 uur (update: 10:07 uur)
UTRECHT - Albert Heijn biedt excuses aan voor het beledigen van een lesbisch stelletje. Twee meisjes uit Utrecht gaven elkaar op Valentijnsdag een kus in een filiaal aan de Amsterdamsestraatweg.
Een beveiliger sprak de twee daar op aan en zei dat klanten er last van konden hebben. De bedrijfsleider van de winkel zegt tegen RTV Utrecht dat de beveiliger een grote inschattingsfout heeft gemaakt en dat dit nooit had mogen gebeuren.
De winkel wil in gesprek met de meiden en excuses aanbieden.
Ik vind, na nogmaals het gelezen te hebben, jouw aanname een stuk waarschijnlijker. Ik werd alleen op het verkeerde been gezet door de opmerking, dat een teamleider er een opmerking over plaatste. Ik interpreteerde dat als "hun" teamleider.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:53 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Haha, ja.. Wordt overigens niet uitgesloten in het stuk, maar evengoed niet vermeldt, wat het wrslijker maakt dat ze het niet zijn.
sowieso moslims die gaan janken.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:57 schreef Leandra het volgende:
Inmiddels heeft de AH z'n excuses al aangeboden, en gooit het op een inschattingsfout van de beveiliger, het geblaat van de teamleidster dat er "onder de klanten groepen mensen zijn die zich er aan kunnen storen" wordt gemakshalve even genegeerd.
[..]
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1135521
Beter ga je niet meer naar bedrijven die beveiligd worden door het externe beveiligingsbedrijf waar die bewaker voor werkt.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, AH ga ik dus niet meer naar toe
Er had nog niemand gejankt... de beveiliger vond het een probleem, en vervolgens ging de teamleidster zeuren over mensen die er aanstoot aan kunnen nemen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
sowieso moslims die gaan janken.
mensen die zich niet aanpassen aan de cultuur van een land waar ze wonen.
supermarktsletjes met het IQ van een bedorven aardappel die overdreven de ideeën en tere zieltjes van andersdenkenden moeten gaan beschermen.
Teamlead was van AHquote:Op maandag 17 februari 2014 11:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Beter ga je niet meer naar bedrijven die beveiligd worden door het externe beveiligingsbedrijf waar die bewaker voor werkt.
Dat bedoelde ik ook niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er had nog niemand gejankt... de beveiliger vond het een probleem, en vervolgens ging de teamleidster zeuren over mensen die er aanstoot aan kunnen nemen.
Misschien waren die moslim of kwamen er veel moslims of werkten er veel moslims.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er had nog niemand gejankt... de beveiliger vond het een probleem, en vervolgens ging de teamleidster zeuren over mensen die er aanstoot aan kunnen nemen.
Dat zegt hij toch; van die mensen die uit voorzorg al van alles gaan verbieden omdat och och wee moslims er misschien aanstoot aan kunnen nemen. Dat zijn echt de ergste kotsfiguren. Meestal zijn dat van die extreem politiek-correcte GroenLinks stemmende Nederlandse huppelkutten die ook kerstbomen en schilderijen van varkens uit hun instellingen verwijderen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... we zijn in Nederland?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Misschien waren die moslim of kwamen er veel moslims of werkten er veel moslims.
Dan krijg je wellicht problemen.
in Nederland ?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm... we zijn in Nederland?
Als je problemen krijgt omdat het twee dames zijn dan is dat toch echt het probleem van degenen die er aanstoot aan nemen, want als ik mijn man een zoen geef in de AH (dat gebeurde vorige week nog) dan krijgen we geen waarschuwing of afkeurende blikken.
Een zoen, niet elkaar aflebberen, een zoen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
in Nederland ?
Nou ik zoende mijn vriendin in metrostation Marconiplein in Rotterdam en toen werd er al gejoeld.
En 2 zoenende vrouwen... dan kan ik me wel wat reacties voorstellen.
Zou me niet verbazen als de beveiliger daar bang voor was.
Ik kom er vaak en de antwoorden zijn:quote:Op maandag 17 februari 2014 11:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Misschien waren die moslim of kwamen er veel moslims of werkten er veel moslims.
Dan krijg je wellicht problemen.
Ja een zoen deed ik ook...quote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een zoen, niet elkaar aflebberen, een zoen.
En als de beveiliger bang was voor reacties, dan had hij degenen die reageerden tot de orde moeten roepen.
Dat was in den beginne enkel het woord van de twee beledigde dames hé, had net zo goed een openbare tongworstelpartij geweest kunnen zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als de beveiliger bang was voor reacties, dan had hij degenen die reageerden tot de orde moeten roepen.
Meiden... wat een rotwoord is dat toch.quote:De winkel wil in gesprek met de meiden en excuses aanbieden.
Nee, AH maakte excuus voor gedrag van de beveiliger, niet voor teamleadquote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat was in den beginne enkel het woord van de twee beledigde dames hé, had net zo goed een openbare tongworstelpartij geweest kunnen zijn.
Maar is niet zo en de AH geeft een excuus, alles is weer goed.
Niet mee mocht doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Meiden... wat een rotwoord is dat toch.
En die beveiliger was zeker jaloers dat hij zelf niemand had om mee te zoenen.
Even het gesprek afwachten, denk dat de AH gewoon een algehele sorry zegt, zeker als de dames in kwestie erover beginnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, AH maakte excuus voor gedrag van de beveiliger, niet voor teamlead
Dit. Echt om in een keer je hele maaginhoud eruit te gooien. En daarna je darminhoud erachteraan.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch; van die mensen die uit voorzorg al van alles gaan verbieden omdat och och wee moslims er misschien aanstoot aan kunnen nemen. Dat zijn echt de ergste kotsfiguren. Meestal zijn dat van die extreem politiek-correcte GroenLinks stemmende Nederlandse huppelkutten die ook kerstbomen en schilderijen van varkens uit hun instellingen verwijderen.
Ik geloof daar dus echt niets van. Elkaar even snel op de mond zoenen kan prima, het lijkt mij sterk dat het personeel daarvan in de stress schiet. Er is echt wel meer aan de hand hier.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit ontkend dat de dames de waarheid zeiden.... dat is de issue niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat was in den beginne enkel het woord van de twee beledigde dames hé, had net zo goed een openbare tongworstelpartij geweest kunnen zijn.
Maar is niet zo en de AH geeft een excuus, alles is weer goed.
Dat neem je gemakshalve maar even aan.... je stelt dus dat de dames liegen als ze zeggen dat het alleen maar een zoen was.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik geloof daar dus echt niets van. Elkaar even snel op de mond zoenen kan prima, het lijkt mij sterk dat het personeel daarvan in de stress schiet. Er is echt wel meer aan de hand hier.
Daarom is het ook goed dat de AH excuses aanbied, ik het het enkel over het initiële bericht en het feit dat het toch de telegraaf was zeg maar. Gewoon een zoentje op de mond zou nooit een probleem moeten zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit ontkend dat de dames de waarheid zeiden.... dat is de issue niet.
Als het openbaar tongworstelen was geweest dan was de AH vast niet zo rap met excuses gekomen.
Waar wordt gesproken over tongen?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind het belachelijk om te gaan staan tongen in een supermarkt,
Sorry, ik heb de berichtgeving alleen op RTV-Utrecht gevolgd.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Daarom is het ook goed dat de AH excuses aanbied, ik het het enkel over het initiële bericht en het feit dat het toch de telegraaf was zeg maar. Gewoon een zoentje op de mond zou nooit een probleem moeten zijn.
De fantasie van Vader Aardbei is duidelijkquote:
Ah, weten we ook meteen waar de 'beveiliger' naar school gaat.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:07 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Die dames werden aangesproken met de onvergetelijke woorden: "Hey, daarmee stoppen of ik neuk jullie allemaal de moeder."
Op de tongworstelafdeling ?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:47 schreef jogy het volgende:
had net zo goed een openbare tongworstelpartij geweest kunnen zijn.
Praat me er niet van.quote:
Nu nog een lesbienne als minister president ipv een latente homo.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit wordt steeds meer een politiek correct kutland.
Ja, lebberend over de west-afrikaanse koeientongen.quote:
Dit dus. We zijn aan het vertrutten en verpreutsen, met z'n allen. De tijd dat we mensen gewoon hun eigen ding laten doen, is blijkbaar volkomen voorbij. Ook in dit topic ook weer mensen die overal hun wijsvingertje willen komen laten zien.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Nederland. Het land dat piekte in de jaren 90 en nu door derde wereldlanden wordt voorbij gestreefd wat betreft emancipatie, vrijheid en economie.
Ben jij nooit bang tot tongworst verwerkt te worden?quote:
Gratis koffie en blokjes kaas dus ik begrijp het volledig!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:38 schreef deedeetee het volgende:
Je bent een maand * bij elkaar * en viert dat in een supermarkt ?
Ik kan me er wel wat bij voorstellen als ze elkaar daar voor het eerst hebben ontmoet.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:38 schreef deedeetee het volgende:
Je bent een maand * bij elkaar * en viert dat in een supermarkt ?
Bij de komkommers en de aubergines.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen als ze elkaar daar voor het eerst hebben ontmoet.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1135507/quote:Op maandag 17 februari 2014 12:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen als ze elkaar daar voor het eerst hebben ontmoet.
Eh, ja? Ik ben ook niet degene die beweerde dat ze elkaar helemaal af zaten te lebberen.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:36 schreef ReplaR het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1135507/
Rechtsboven staat een fimpje waar de dames uitlegden wat er gebeurde.
Niets geen getong, gelebber of sex.
Was ook niet tegen jou gericht maar als aanvullende info.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eh, ja? Ik ben ook niet degene die beweerde dat ze elkaar helemaal af zaten te lebberen.
Okee.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:38 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Was ook niet tegen jou gericht maar als aanvullende info.
quote:Ik was er zelf niet bij, maar na alle camerabeelden terug te hebben gezien, heb ik nu een goed beeld van wat er gebeurd is. De meiden kwamen gezellig binnen en gaven elkaar een onschuldige kus. Vervolgens zijn ze inderdaad door de beveiliger aangesproken. Dat had absoluut niet op die manier mogen gebeuren. Ik heb de beveiliger gesproken, hij maakt er nu een verhaal van dat hij ze wilde beschermen omdat er wat klanten omheen liepen die er last van handen. Maar dat is verkeerd overgekomen bij de dames, wat ik me zeer goed kan voorstellen. Ik betreur de actie enorm [...] Ik heb vanmorgen bij binnenkomst het briefje van de dames gelezen, dus heb gelijk geprobeerd contact op te nemen met ze, maar dat is helaas nog niet gelukt. We zullen ze zeker uitnodigen om met elkaar in gesprek te gaan en ze heel duidelijk te maken dat we afstand nemen van wat de beveiliging heeft gedaan en dat wij als Albert Heijn absoluut geen onderscheid maken. We willen graag onze excuses maken en hun dag goed maken. De beveiliger zal zeker op zijn gedrag aangesproken worden. Duidelijk moet worden vanuit welk standpunt hij heeft gehandeld, als het niet strookt met wat wij in gedachten hebben, dan zal dat zeker consequenties hebben.
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:26 schreef ReplaR het volgende:
dat hij ze wilde beschermen omdat er wat klanten omheen liepen die er last van handen.
Dan moet hij betreffende mensen daarop aanspreken.quote:dat hij ze wilde beschermen omdat er wat klanten omheen liepen die er last van handen.
Maar dat kon/mocht hij heel waarschijnlijk helemaal niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
Dan moet hij betreffende mensen daarop aanspreken.
In de laatste zin zeggen ze ook dat 'het zeker consequenties zal hebben' als de bewaker 'vanuit een niet bij de ah passend standpunt' heeft gehandeld. Lijkt me gewoon een nette reactie van de AH en ik kan me goed voorstellen dat ze niet meer dan dit zeggen voor ze met beide dames en de beveiliger gepraat hebben.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
Heeft de AH al wat aan gedaan toch? Pin kassa's?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:00 schreef Nielsch het volgende:
Ik stoor me tijdens het boodschappen doen voornamelijk aan langzame bejaarden die pertinent weigeren te pinnen en een half uur allerlei kleine muntjes uit hun portemonnee staan te vissen bij de kassa. Kan de bewaker daar ook wat aan doen?
Typisch NL's op dit moment om dat dan de laffe makkelijke weg te kiezen.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
[..]
ik erger me aan alle andere klanten kunnen die niet gewoon oprotten als ik boodschappen aan het doen ben ?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:00 schreef Nielsch het volgende:
Ik stoor me tijdens het boodschappen doen voornamelijk aan langzame bejaarden die pertinent weigeren te pinnen en een half uur allerlei kleine muntjes uit hun portemonnee staan te vissen bij de kassa. Kan de bewaker daar ook wat aan doen?
Man hou op, verschrikkelijk is datquote:Op maandag 17 februari 2014 11:00 schreef Nielsch het volgende:
Was het niet gewoon een negatief receptadvies?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:02 schreef Dirk het volgende:
“Als die kankerhoer denkt dat ze dat zomaar kan maken dan gaat ze nog wat beleven. Ik ga haar kapotmaken, meisje.”
Op dat filmpje van rtv utrecht ziet het er anders aardig blank uit, dat publiek.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Specularium het volgende:
Ik kom daar regelmatig.
Dat dat filiaal vaak lijkt op een nederzetting door bontkraagjes is natuurlijk puur toeval bij dit soort krampachtige homofobie?
Die bewakers zijn dezelfde jongens die 2 jaar daarvoor nog zelf voor de winkel aan het hangen waren.
Begint wel een probleem te worden, dat moslims in diverse functies zich vooral vanuit een islamitisch standbpunt handelen en niet een professioneel.quote:Op maandag 17 februari 2014 13:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In de laatste zin zeggen ze ook dat 'het zeker consequenties zal hebben' als de bewaker 'vanuit een niet bij de ah passend standpunt' heeft gehandeld. Lijkt me gewoon een nette reactie van de AH en ik kan me goed voorstellen dat ze niet meer dan dit zeggen voor ze met beide dames en de beveiliger gepraat hebben.
Een kusjequote:Op maandag 17 februari 2014 15:10 schreef Manke het volgende:
was het een kusje of deden ze kopkluiven?
Welk filiaal is het eigenlijk?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Specularium het volgende:
Ik kom daar regelmatig.
Dat dat filiaal vaak lijkt op een nederzetting door bontkraagjes is natuurlijk puur toeval bij dit soort krampachtige homofobie?
Die bewakers zijn dezelfde jongens die 2 jaar daarvoor nog zelf voor de winkel aan het hangen waren.
Als je de moeite neemt om het draadje te lezen, dan hoef je die vraag niet te stellen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:10 schreef Manke het volgende:
was het een kusje of deden ze kopkluiven?
Op zich handig, maar die aan de Twijnstraat is dichterbij en afgezien van op zondag ook gewoon wel open tot 22:00 en veel later heb ik toch niet meer de behoefte om in de supermarkt te komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke dag open tot 24:00, dat dan weer wel.
Wat heeft dit met Nederlanders te maken ? Meer met onze "tolerante" medelanders.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:38 schreef Phlogi2013 het volgende:
Met de jaren ga je steeds meer het echte Nederland zien. Bekrompen, in zichzelf gekeerde blaaskaken die alles verfoeien of vrezen wat anders is en diep van binnen denken echt een wereldman of -vrouw te zijn.
Om in je broek te zeiken gewoon. "Wij tolerante Nederlanders"
quote:0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:05 schreef Specularium het volgende:
Ik kom daar regelmatig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |