abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 februari 2014 @ 20:28:10 #209
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_136824913
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:23 schreef mujentas het volgende:

[..]

Kun je weer lekker anoniem fokken :)
*O*
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136826396
Ons filiaal zit blijkbaar nog aan de bouwstroom en dat gaat morgenochtend veranderen. Hopelijk gaat dat allemaal goed. De briefjes met ''Sorry, wij zijn momenteel gesloten ivm stroomuitval'' zijn al uitgeprint :'). We hebben maar één zaklamp in het filiaal en die heb ik al snel op telkantoor verstopt :')
pi_136827618
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:00 schreef SLP_ het volgende:
Ons filiaal zit blijkbaar nog aan de bouwstroom en dat gaat morgenochtend veranderen. Hopelijk gaat dat allemaal goed. De briefjes met ''Sorry, wij zijn momenteel gesloten ivm stroomuitval'' zijn al uitgeprint :'). We hebben maar één zaklamp in het filiaal en die heb ik al snel op telkantoor verstopt :')
De netspanning eraf halen gaat gewoon in overleg met de netbeheerder en op een moment dat het voor de winkel het beste uitkomt? Dus wanneer je gesloten bent.

Zo ging het bij ons enkele maanden terug.
pi_136827830
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:23 schreef mujentas het volgende:

[..]

De netspanning eraf halen gaat gewoon in overleg met de netbeheerder en op een moment dat het voor de winkel het beste uitkomt? Dus wanneer je gesloten bent.

Zo ging het bij ons enkele maanden terug.
Ja de stroom gaat er blijkbaar rond 7 uur af, maar sm liet echt zo lijken dat er een kans aanwezig is dat de stroom er niet goed meer op kan ofzo :P Maar heb daar helemaal geen verstand van dus zie wel hoe het morgen gaat :P
pi_136827966
Mensen die op de container met navulling 4 bierkratjes bovenop een half-lege doos met chips zetten :')
pi_136828199
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ja de stroom gaat er blijkbaar rond 7 uur af, maar sm liet echt zo lijken dat er een kans aanwezig is dat de stroom er niet goed meer op kan ofzo :P Maar heb daar helemaal geen verstand van dus zie wel hoe het morgen gaat :P
De werkzaamheden hadden beter 's avonds gepland kunnen worden, want mocht er iets misgaan dan is een uurtje wel heel kort.
pi_136828736
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef mujentas het volgende:

[..]

De werkzaamheden hadden beter 's avonds gepland kunnen worden, want mocht er iets misgaan dan is een uurtje wel heel kort.
Ja, vond het ook raar, helemaal omdat de sm vanaf 05:15 al aanwezig moet zijn. Maarja, we zullen zien hoe het loopt :P
  maandag 17 februari 2014 @ 22:49:55 #216
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136831851
Gisteren ook een dikke :'). Kreeg opeens een half aangevroten pizza in een zak met de verpakking ernaast op de counter geflikkerd. Zgn. 3 dagen geleden een pizza met een 35% sticker gekocht (verse), die 'dezelfde dag' klaargemaakt, maar was niet te vreten dus kwam ze 3 dagen later (gisteren) maar om d'r geld terug te vragen. Ik had zelf zoiets van : neee, zo werkt 't niet. We zijn geen Jumbo, zo kan je alles proberen en terugbrengen als 't smerig is. Toch maar TLVK gevraagd wat hij ervan vond -> bij zeer hoge uitzondering eenmalig vergoeden (om gewoon maar van 't gezeik af te zijn).
Maar echt.. wat bezielt je als klant om zoiets te flikken :').
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  maandag 17 februari 2014 @ 22:56:27 #217
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_136832095
Er staat ook op alle ah producten dat je ze mag terugbrengen als het niet bevalt.

Als een klant dan ook nog alle moeite doet om het product mee te nemen, dan moet vergoeden toch geen probleem zijn. Het wordt pas een ander verhaal als diezelfde klant dagelijks een andere pizza terugbrengt :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_136832117
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:56 schreef monsterd. het volgende:
Er staat ook op alle ah producten dat je ze mag terugbrengen als het niet bevalt.

Als een klant dan ook nog alle moeite doet om het product mee te nemen, dan moet vergoeden toch geen probleem zijn. Het wordt pas een ander verhaal als diezelfde klant dagelijks een andere pizza terugbrengt :')
Dit dus. In Duitsland werkt het natuurlijk weer anders.
pi_136832281
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:49 schreef OudeBok het volgende:
. Kreeg opeens een half aangevroten pizza in een zak met de verpakking ernaast op de counter geflikkerd. Zgn. 3 dagen geleden een pizza met een 35% sticker gekocht (verse), die 'dezelfde dag' klaargemaakt, maar was niet te vreten dus kwam ze 3 dagen later (gisteren) maar om d'r geld terug te vragen. Ik had zelf zoiets van : neee, zo werkt 't niet. We zijn geen Jumbo, zo kan je alles proberen en terugbrengen als 't smerig is. Toch maar TLVK gevraagd wat hij ervan vond -> bij zeer hoge uitzondering eenmalig vergoeden (om gewoon maar van 't gezeik af te zijn).
Maar echt.. wat bezielt je als klant om zoiets te flikken .
Toen ik nog in Groningen werkte, kreeg ik ook regelmatig halve pindakaaspotten terug.... in verband met kwaliteitsafwijking.....je kunt het altijd proberen...... alleen niet bij mij :)
pi_136832329
quote:
Klopt helemaal, maar dan geef ik een ander merk pot mee.
  maandag 17 februari 2014 @ 23:04:46 #221
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136832383
quote:

Prima als 't niet bevalt, maar kom dan niet 3 dagen later terug met een verrekte gore zak met pizzaresten (zeker de helft was op en die doos was zeiknat, leek zo uit de vuilnisemmer geplukt eigenlijk, want het regende niet eens). Als je meteen of de daaropvolgende dag terugkomt en de situatie uitlegt, prima. Op deze manier vertrouw ik het niet helemaal. Wie weet heeft ze die pizza met houdbaarheidsdatum die nog 1 dag geldig was, pas gisteren klaargemaakt? Dan is het niet heel vreemd dat 'ie niet meer te kanen is.
pi_136832399
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:04 schreef OudeBok het volgende:
Prima als 't niet bevalt, maar kom dan niet 3 dagen later terug met een verrekte gore zak met pizzaresten (zeker de helft was op en die doos was zeiknat, leek zo uit de vuilnisemmer geplukt eigenlijk, want het regende niet eens). Als je meteen of de daaropvolgende dag terugkomt en de situatie uitlegt, prima. Op deze manier vertrouw ik het niet helemaal. Wie weet heeft ze die pizza met houdbaarheidsdatum die nog 1 dag geldig was, pas gisteren klaargemaakt? Dan is het niet heel vreemd dat 'ie niet meer te kanen is.
Mwoah, vind de meeste dingen een dag of twee na tht best te eten. :)
pi_136832402
quote:

Als een klant dan ook nog alle moeite doet om het product mee te nemen, dan moet vergoeden toch geen probleem zijn.
Tijdje terug een bejaard stel wat elke week wel een paar keer komt geholpen met een keuze maken uit de magnetronmaaltijden, en er ook gewoon bij gezegd dat als het niet lekker was, ze gewoon hun geld terug konden krijgen. Konden ze wel waarderen, want een week later kwamen ze speciaal even vertellen dat ze ervan genoten hadden en het zeker niet terug wilden brengen.

:)
pi_136832422
Er was hier een tijd lang een vrouw die op vrijdag de "grote"boodschappen deed, en dan al haar groente die ze over had op maandag terugbracht.
Het duurde een hele tijd voordat we in de gaten hadden dat het dezelfde vrouw betrof.
Toen kwam ze een keer terug met een doosje aardbeien.. ze was echt helemaal over de rooie omdat haar aardbeien bedorven waren na 2 dagen.... Ik maakte het doosje open met code 52D.
Ze waren dus 3 maanden oud, toen hebben we te kennen gegeven dat we haar groenten niet meer gaan vergoeden.
pi_136832442
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef Ferry_76 het volgende:
Tijdje terug een bejaard stel wat elke week wel een paar keer komt geholpen met een keuze maken uit de magnetronmaaltijden, en er ook gewoon bij gezegd dat als het niet lekker was, ze gewoon hun geld terug konden krijgen. Konden ze wel waarderen, want een week later kwamen ze speciaal even vertellen dat ze ervan genoten hadden en het zeker niet terug wilden brengen.
Doe ik ook altijd bij de aardige klanten. :)
  maandag 17 februari 2014 @ 23:09:52 #226
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_136832546
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef exelletor het volgende:

[..]

Mwoah, vind de meeste dingen een dag of twee na tht best te eten. :)
Meestal ook, maar met verse waar kan dat twee kanten op. Helemaal als je bedenkt, dat ze het misschien niet goed gekoeld bewaard zouden kunnen hebben o.i.d.
pi_136832849
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:30 schreef d4v1d het volgende:
Mensen die op de container met navulling 4 bierkratjes bovenop een half-lege doos met chips zetten :')
Lekker gedweild..?
pi_136833814
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Lekker gedweild..?
Het was een wonder dat er niks was gevallen. :P Ben ik even blij dat er spanbanden op die dingen zitten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 23:47:39 ]
pi_136834005
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

:)
Doe ik ook altijd bij wijn advies :) Als u niet tevreden bent krijgt u het geld terug (nog nooit iemand gehad die zijn wijn kwam terugbrengen omdat mijn advies een smerige wijn had gebracht :)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_136836424
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:49 schreef OudeBok het volgende:
Gisteren ook een dikke :'). Kreeg opeens een half aangevroten pizza in een zak met de verpakking ernaast op de counter geflikkerd. Zgn. 3 dagen geleden een pizza met een 35% sticker gekocht (verse), die 'dezelfde dag' klaargemaakt, maar was niet te vreten dus kwam ze 3 dagen later (gisteren) maar om d'r geld terug te vragen. Ik had zelf zoiets van : neee, zo werkt 't niet. We zijn geen Jumbo, zo kan je alles proberen en terugbrengen als 't smerig is. Toch maar TLVK gevraagd wat hij ervan vond -> bij zeer hoge uitzondering eenmalig vergoeden (om gewoon maar van 't gezeik af te zijn).
Maar echt.. wat bezielt je als klant om zoiets te flikken :').
Ik heb een keer een klacht gemaild over een produkt dat wat anders bleek te zijn dan de naam suggereerde. Er werd toen geantwoord dat ik het terugbrengen kon als/omdat het niet beviel. En die tekst zie je ook in de winkel hangen. Maar aangesproken eetwaar teruggeven is wel raar. Wat ik wel teruggebracht heb, is de bevroren maaltijdsalade met van die gerimpelde dooie tomaatjes erin. De bak aangesproken maaltijdsalade verdween gewoon in de vuilnisbak.

Bij terugbrengen kan er natuurlijk wel wat dagen tussen zitten. Niet ieder kan elk moment van de dag naar de winkel toe.
pi_136836431
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:09 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Meestal ook, maar met verse waar kan dat twee kanten op. Helemaal als je bedenkt, dat ze het misschien niet goed gekoeld bewaard zouden kunnen hebben o.i.d.
Dat moet je gewoon uitproberen. De verpakte gewone sla is vaak al vies voordat de uiterste datum gehaald is. Dan zie je bruine nerven. De veldsla en ijsbergsla kunnen iets langer mee dan de uiterste datum, maar wel goed kijken hoe het eruit ziet. Rijst en meel zijn twijfelgevallen, die zijn ècht lang houdbaar. Bij transparante verpakkingen kan je nog proberen een inschatting te maken van indroging en meelklanders.
pi_136836793
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:06 schreef exelletor het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd bij de aardige klanten. :)
Ik ook, of vaste klanten. :P 'Weet u wat. Als het niet lekker of niet bevalt kunt u bij mij terugkomen en dan ga ik regelen dat u het vergoed krijgt. Maar lijkt me vast niet nodig.' :)
pi_136837213
Straks maar eens een warm frikandelbroodje als ontbijt :')14.gif Moet toch langs de ah om te kijken met de FT-TL of ik meer in de ochtend/middag kan werken ipv avond.. Nu ik toch niet naar school ga :')

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2014 07:41:31 ]
pi_136837303
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:40 schreef d4v1d het volgende:
Straks maar eens een warm frikandelbroodje als ontbijt :')[ afbeelding ] Moet toch langs de ah om te kijken met de FT-TL of ik meer in de ochtend/middag kan werken ipv avond.. Nu ik toch niet naar school ga :')
Harde bikkel die David, zo vroeg op de ochtend al naar de appie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')