Ohja, dat was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ook daar hoort hij eigenlijk niet meer thuis
Nee ik ga zelf deeg maken enzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Turks brood kopen, doormidden snijden, vervolgens insmeren met wat pesto of tomatensaus. Gehakt erop, paprika (3 kleuren), ui, champignon. Afwerken met alfalfa. Lekker joh!
WGR / Werkzoekend #97quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ook daar hoort hij eigenlijk niet meer thuis
In het kader van de kostenbesparing krijgen wij tegenwoordig, in plaats van een hartverwarmend persoonlijk kaartje, een automatisch mailtje om 05.00 waardoor je wakker wordtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:37 schreef OudeBok het volgende:
Dit vind ik dan weer wel leuk. Een beetje laat, maar verjaardagskaart van de franchiser en z'n MT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:40 schreef exelletor het volgende:
Of je gaat nuttige dingen doen.Op wie doel je nu ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
Iemand die pizza deeg gaat maken enzo.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:40 schreef exelletor het volgende:
Of je gaat nuttige dingen doen.Het is gewoon vakantie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |