Er komt geen discussie?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:29 schreef exelletor het volgende:
Jammer dat ik naar het werk moet op het moment dat de discussie weer op gang komt.
Dit tegelijkertijd met die caissiere van de jumbo die een autistisch kind hielp. Timing kan niet beterquote:Op maandag 17 februari 2014 16:31 schreef einschtein het volgende:
En over dat gedoe met dat lesbische stel. Ik hoor alleen de kant van de dames, dus ik kan niet echt oordelen over ze nou simpel een kusje gaven of dat ze half in elkaar zaten.
Maar zoals al werd gezegd, het is gewoon slechte PR.
Het is de taak van de beveiliger wel om er op toe te zien dat er geen ongepast gedrag in de winkel voorkomt. Blijkbaar ziet hij het als ongepast gedrag, wat verkeerd is.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:32 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Die beveiliger had even niks te doen, denk niet dat het aan de beveiliger is om te zeggen dat je elkaar niet mag zoenen.de beveuliger zei wel netjes dat mensen er last van kúnnen hebben.
Aangezien ik er niet bij was, kan ik er niet veel over zeggen.
Maar hoe het ook gegaan is, de SM moest natuurlijk excuses maken en, of hij/ zij het met de beveiliger eens is of niet, publiekelijk door het stof gaan met de melding dat de beveiliger een inschattingsfout heeft gemaakt en dan nog zal dit een nieuwscyclus meegaan.
Daarom inschattingsfout en daarom emogifte ik Sunshines post.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het is de taak van de beveiliger wel om er op toe te zien dat er geen ongepast gedrag in de winkel voorkomt. Blijkbaar ziet hij het als ongepast gedrag, wat verkeerd is.
Maar heb jij niets anders te doen ofzo?
Jumbo.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit tegelijkertijd met die caissiere van de jumbo die een autistisch kind hielp. Timing kan niet beter
Ik snapte je.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom inschattingsfout en daarom emogifte ik Sunshines post.
Ik ook. Even kijken of we ook de krant kunnen halen als hetero's.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:49 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nu trouwens wel heel veel zin om naar die AH te gaan met een jongen en daar hem af te lebberen, kijken wat ze dan doen. Dan kan ik ook een discussie aangaan ter plekke.
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:07 schreef einschtein het volgende:
Brb, ff bekken met Etsu in de AH in Oude Ebbingestraat.

Make a fist for Sochiquote:Op maandag 17 februari 2014 17:23 schreef mujentas het volgende:
Ik snap die ophef niet zo, laat ze elkaar lekker zoenen, wat is het probleem? Als ze elkaar gaan uitvuisten midden in de winkel dan wordt het misschien wat te gek en reden om in te grijpen.
En?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag trouwens in een nieuw filiaal begonnen!
Eerste indruk is goed. Iets kleiner dan mijn huidige filiaal en weer "terug" naar een BAARN II winkel. Moet natuurlijk wel even wennen aan alles, maar dat goed komen.quote:
Waarom heb je je laten overplaatsen / Waarom ben je overgeplaatst?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Eerste indruk is goed. Iets kleiner dan mijn huidige filiaal en weer "terug" naar een BAARN II winkel. Moet natuurlijk wel even wennen aan alles, maar dat goed komen.
In het kader van mijn persoonlijke ontwikkeling.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:41 schreef SausDip het volgende:
[..]
Waarom heb je je laten overplaatsen / Waarom ben je overgeplaatst?
Ik ben zelf ook een keer van DNAH naar Baarn II gegaan, moest vooral wennen aan de andere assortimentsgroepen.
Altijd fijn zúlke nieuwe medewerkers.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:02 schreef einschtein het volgende:
Bij ons is vandaag ook een nieuwe TL begonnen. Moet voor zijn ASM-toekomst ook VKK doen, wat ie bij ons gaat doen. Toffe gozer, gewoon normaal en niet arrogant oid.
Kun je weer lekker anoniem fokkenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:28 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag trouwens in een nieuw filiaal begonnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |