Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
Ik ontvang graag dreig berichten van jequote:
He?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ontvang graag dreig berichten van je
GAY.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ontvang graag dreig berichten van je
.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
GODVERDOMME ZIT IE WEER MN OP TE STELEN IK HELEMAAL ZO VAN TT ALS IN DISNEY SLETJES ENZO HELEMAAL LEUK MAAR NEE DIE GEKKE ENGELSMAN MOET HET WEER VOOR ME VERNEUKEN IK GA IN BED ARROW KIJKEN EN ME DAARNA IN SLAAP HUILEN IK HOOP DAT ENGELAND NIETS MEER WINT OP DE OLYMPISCHE SPELEN PUNT UIT
Arrow is echt slecht manquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
GODVERDOMME ZIT IE WEER MN OP TE STELEN IK HELEMAAL ZO VAN TT ALS IN DISNEY SLETJES ENZO HELEMAAL LEUK MAAR NEE DIE GEKKE ENGELSMAN MOET HET WEER VOOR ME VERNEUKEN IK GA IN BED ARROW KIJKEN EN ME DAARNA IN SLAAP HUILEN IK HOOP DAT ENGELAND NIETS MEER WINT OP DE OLYMPISCHE SPELEN PUNT UIT
Ja kom op... is toch geen goede serie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Want. Nu mag ik je ook niet meer.
Ze winnen toch al bijna nietsquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah, je hebt geen idee. Geen kloons. En als jij nou even duidelijk aangeeft wat je probleem is zal ik er even inhoudelijk op ingaan.
grgr
Heeft je één post gekost mijn standpunt te bewijzen. Ook dit is weer enkel een provocatie. Je hebt geen idee hoe de verhoudingen/verstandhoudingen hier liggen en toch moedig je iets als een kaap aan.quote:
mquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik mag geen mening hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
eensquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Heeft je één post gekost mijn standpunt te bewijzen. Ook dit is weer enkel een provocatie. Je hebt geen idee hoe de verhoudingen/verstandhoudingen hier liggen en toch moedig je iets als een kaap aan.
Nee echt geweldig man, toevoeging aan deze SC.
faalquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Heeft je één post gekost mijn standpunt te bewijzen. Ook dit is weer enkel een provocatie. Je hebt geen idee hoe de verhoudingen/verstandhoudingen hier liggen en toch moedig je iets als een kaap aan.
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
m
[..]
Ik mag geen mening hebben?
Maak het groter dan dat het is LRquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:V: Mag ik topic hunten?
A: Ja, dat mag, vraag maar aan Yvonne! Dus niet zo zeuren allemaal.
En de cirkel is weer rond. Een enkele smiley als reactie.quote:
vbl scquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef Typisch het volgende:
zal ik wat anders gaan doen
wat een keuzes zo op de woensdag avond
Het is soms best fijn om te kunnen kiezenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef Typisch het volgende:
zal ik wat anders gaan doen
wat een keuzes zo op de woensdag avond
Hij is gewoon een debiel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de cirkel is weer rond. Een enkele smiley als reactie.
Dat discussiëren gaat jou goed af zeg.
En weer neem je het serieusquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maak het groter dan dat het is LR
[..]
Alsof ik ga discussiëren met iemand die bevooroordeeld is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof ik ga discussiëren met iemand die bevooroordeeld is.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alles behalve die laatste.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef Typisch het volgende:
zal ik morgen naar breda, dordrecht of gewoon rotterdam gaan
wat een keuzes voor morgen avond
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
HAHAHAHAHAHHDKHFKBFKJEFB
AHAHHAHAHAHA
#strijdlustigeriaquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef Rockiejj het volgende:
Ey morgen voor de eerste keer naar mn nieuwe stage! Spannend zeg godskolere misschien wel iets te spannend helemaal bibberende handen bedankt gr gr ria henk en de kids en natuurlijk een poot van bello de hond en snuffie het konijn.
Ik ook met jou, maar eigenlijk om andere redenen. Echter, ik was nog altijd in spanning op een bericht van jequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
En weer neem je het serieusIk heb echt medelijden met je.
Stik voorzichtig lieve sof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
HAHAHAHAHAHHDKHFKBFKJEFB
AHAHHAHAHAHA
rot op debielquote:
Bevooroordeeld. Ik onderbouw mijn stellingen en jij komt enkel aanzetten met one-liners en losse smileys? Ik geloof dat die bevoordeelde houding toch behoorlijk onderbouwd wordt door jezelf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof ik ga discussiëren met iemand die bevooroordeeld is.
Ach, gelukkig weet iedereen hier dat ik lang alles troll en niet serieus ben itt bij jou.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook met jou, maar eigenlijk om andere redenen. Echter, ik was nog altijd in spanning op een bericht van je
ahahahah jij kent ria nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
strijdlust in nigeria
racisme, ik voel het.
Hoe gaat het met je wiskunde knapperd?quote:
Wauw.quote:
Serieus.quote:
Had je een ban omdat je grapjes maakte destijds danquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, gelukkig weet iedereen hier dat ik lang alles troll en niet serieus ben itt bij jou.
Goed, trol.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je wiskunde knapperd?
En nog fout gespeld ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Wauw.
JONGENS
!
KIJK
EEEN EMOGIF
EN EEN WOORD!!!!!!!!!!
VERBETERING!
Ben jij in rel met bt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
Momenteel de rellen:
- Etsu vs Stuart
- LittleRabbit vs BlauweTijger
- supersof vs BlauweTijger
- Rockiejj vs BlauweTijger
Ik denk dat het duidelijk is
Rellen tussen mij en Etsu? Ehm, okayquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
Momenteel de rellen:
- Etsu vs Stuart
Haha. Hoezo maak ik ruzie? Ik kom hier met de vraag: ''Hey is het hier leuk'' De eerste reactie is: Nee rot op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Serieus.
Je komt hier posten.
Met domme posts.
Maakt ruzie.
Maakt oorlog nog groter dan het is.
Wil je dat op je geweten hebben?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had je een ban omdat je grapjes maakte destijds dan![]()
Wat flauw zeg
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rellen tussen mij en Etsu? Ehm, okay
quote:
Come at me broquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
Momenteel de rellen:
- Etsu vs Stuart
Nee, dat ben jij met altijd een vriendelijk woord voor iedereenquote:
Dankzij mij is sof gaan posten in SC's. Iedere dag nog spijt van..quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Typisch het volgende:
ik vond sof leuker toen ik hier net kwam posten
nu is het maar een rare user
einde bericht
Ik pis over je heen. Onee, dat vind Etsu lustopwekkend dus laat maar.quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Fopje het volgende:
Sof, hou die grote bek van je eens. Mongool dit en dat. Ben jij nou een vrouw?
Ja ik ben een vrouw.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Fopje het volgende:
rawrrrrquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik pis over je heen. Onee, dat vind Etsu lustopwekkend dus laat maar.
Ben t indd volledig met je eensquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rockiejj kon niet om mijn argumentatie heen.
Nee, daarom vraag ik het je vriendelijkquote:
Want?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben een vrouw.
Ik accepteer BT niet want hij doet vervelend.
Ja ik probeer weer normaal te doen maar mensen beïnvloeden mij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Typisch het volgende:
ik vond sof leuker toen ik hier net kwam posten
nu is het maar een rare user
einde bericht
Ah, ja, dat was ik alweer vergetenquote:
En ik ga niet op in want je bent toch te dom om alsnog te snappen na mijn uitleg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daarom vraag ik het je vriendelijk
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Fopje het volgende:
Dan log je toch lekker uit? Heb je ook geen last van hem.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ben een vrouw.
Ik accepteer BT niet want hij doet vervelend.
Je VBL vlieger gaat hier niet op hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik probeer weer normaal te doen maar mensen beïnvloeden mij.
Ik ben best normaal converseren hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat ben jij met altijd een vriendelijk woord voor iedereen
Komt door dat uur tijdsverschilquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ah, ja, dat was ik alweer vergeten
Dan laat ik hem winnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan log je toch lekker uit? Heb je ook geen last van hem.
Wanneer doen we het weer?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben best normaal converseren hoor.
Stuart, merk je wat van het heftige weer?
doe er wat aanquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik probeer weer normaal te doen maar mensen beïnvloeden mij.
Mutsquote:
Sorry, ik heb inderdaad niet net als jij een vmbo diploma in mijn bezitquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik ga niet op in want je bent toch te dom om alsnog te snappen na mijn uitleg.
Ik ben jarigquote:
Doen we wat?quote:
Nee, eigenlijk geen last van hier thanks. Heb je een leuke verjaardag gehad?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben best normaal converseren hoor.
Stuart, merk je wat van het heftige weer?
Hoe was ik in het begin dan?quote:
Ja, dan besef ik dat waarschijnlijk later pasquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Komt door dat uur tijdsverschil
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, ik heb inderdaad niet net als jij een vmbo diploma in mijn bezit
Jammer hoor, zo op de man spelen
Koop een taart en vier het.quote:
Ga anders de lesbeau-reeks weer verzieken joh. Hypocriet gedragquote:
Dus als jij op je knietjes voor een jonge god zit en je bent lekker bezig en hij zegt: "Ah fuck, ik moet plassen" dan laat je dat toe?quote:
Oh, ze zeiden dat er in Engeland een weeralarm wasquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk geen last van hier thanks. Heb je een leuke verjaardag gehad?
Dankjewelquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Koop een taart en vier het.
Oh wacht...
Nee hoor, gefeliciteerd
Ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dus als jij op je knietjes voor een jonge god zit en je bent lekker bezig en hij zegt: "Ah fuck, ik moet plassen" dan laat je dat toe?
Ik heb mijn degree aan een universiteit gehaald lieve schat. Jij hebt nog steeds geen degreequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]In Nederland is een leraar wiskunde een HBO-opleiding, en ik doe WO.
WO is hoger dan HBO.
En nu?
Wo*, hbo*quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]In Nederland is een leraar wiskunde een HBO-opleiding, en ik doe WO.
WO is hoger dan HBO.
En nu?
Sex, sex, sex altijd maar sex. Praat liever eens over het weer, "oke" wanneer doen we het weer?quote:
Help me ro. Ik ben niet meer leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
Hoi blauwe tijger, ik herken jou naam uit KLB. Gezellig om wat bekende gezichten in andere uithoeken van het forum tegen te komen.
Dat zal het zijn!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dan besef ik dat waarschijnlijk later pas![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb mijn degree aan een universiteit gehaald lieve schat. Jij hebt nog steeds geen degree
Ik had mijn degree toen ik 21 was
Hey Rodawa, ook jou heb ik wel eens gezien!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
Hoi blauwe tijger, ik herken jouw naam uit KLB. Gezellig om wat bekende gezichten in andere uithoeken van het forum tegen te komen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Lekker in mn slokdarm en zo richting mn maag.
VIES HOOR.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sex, sex, sex altijd maar sex. Praat liever eens over het weer, "oke" wanneer doen we het weer?
?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Help me ro. Ik ben niet meer leuk.
niet zoals nu en dat is in dit geval niet positiefquote:
ik heb geen zin een banquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga anders de lesbeau-reeks weer verzieken joh. Hypocriet gedrag
Oh wacht BlauweTijger was mijn doelwit.
Waarom denk je dat dit niet klopt? A levels op je 18e en 3 jaar uni. Bijna iedereen is hier 21 met een degree, dus waar heb je het over?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
Hoi blauwe tijger, ik herken jouw naam uit KLB. Gezellig om wat bekende gezichten in andere uithoeken van het forum tegen te komen.
Omdat jij dom bent. Daarom denk ik dat het niet klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit niet klopt? A levels op je 18e en 3 jaar uni. Bijna iedereen is hier 21 met een degree, dus waar heb je het over?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Toevallig net nog ergens gelezen dat ze niet ongesteld is.
Srs (bron: betrouwbaar).
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
In het vorige topic zei ze van niet..
Sorry, in tegenstelling tot jou begon ik niet op het laagst mogelijke niveau en deed ik het zelfs allemaal in het Engelsquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat jij dom bent. Daarom denk ik dat het niet klopt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, in tegenstelling tot jou begon ik niet op het laagst mogelijke niveau en deed ik het zelfs allemaal in het Engels
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Typisch het volgende:
en dat op haar verjaardag
tis allemaal wat
Waarom meen jij eigenlijk zo slim te zijn dan Etsu? Je bent inmiddels toch al 20? En je bent 1e of 2e jaars? Je hebt nog niets en je poogt mij af te zeiken terwijl ik een degree hier in London heb gehaald op mijn 21e?quote:
openbaar je nou DM's??quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Rodawa het volgende:
DM-bericht van Fopje aan supersof: "je bent weer welkom als je je menstruatie weer op orde hebt."
Ik ga hier niet op in, sorry. Ik moet een begrafenis voor Sof regelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom meen jij eigenlijk zo slim te zijn dan Etsu? Je bent inmiddels toch al 20? En je bent 1e of 2e jaars? Je hebt nog niets en je poogt mij af te zeiken terwijl ik een degree hier in London heb gehaald?
Laat nou eens gaan man, je gezeik over je kut degree en wo studies. Rot op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom meen jij eigenlijk zo slim te zijn dan Etsu? Je bent inmiddels toch al 20? En je bent 1e of 2e jaars? Je hebt nog niets en je poogt mij af te zeiken terwijl ik een degree hier in London heb gehaald op mijn 21e?
Okay, ik snap best dat je na je vriendelijke opmerkingen even niets zinvols weet te zeggen. Succes met je studie! Je weet trouwens dat ik ook rechten ga studeren? Ik ben geaccepteerd om het in 2 jaar te doen hier, in deeltijdquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in, sorry. Ik moet een begrafenis voor Sof regelen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ik snap best dat je na je vriendelijke opmerkingen even niets zinvols weet te zeggen. Succes met je studie! Je weet trouwens dat ik ook rechten ga studeren? Ik ben geaccepteerd om het in 2 jaar te doen hier, in deeltijd![]()
![]()
Verspreiden van DM's -> ban.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Rodawa het volgende:
DM-bericht van Fopje aan supersof: "je bent weer welkom als je je menstruatie weer op orde hebt."
Neem me niet kwalijk maar het was in deze toch echt Etsu die hierover begon. Ik begin er NOOIT over!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat nou eens gaan man, je gezeik over je kut degree en wo studies. Rot op.
doe nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk maar het was in deze toch echt Etsu die hierover begon. Ik begin er NOOIT over!
En verder, iets vriendelijker mag best hoor. Ik heb jou nooit iets misdaan
Maak je niet druk, ik ben de Telegraaf, Bild, Daily Mail. Wat ik zeg is niet op waarheid gebaseerd.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk maar het was in deze toch echt Etsu die hierover begon. Ik begin er NOOIT over!
En verder, iets vriendelijker mag best hoor. Ik heb jou nooit iets misdaan
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat komt allemaal door jou
Irritant ventje.
Oke dan is t goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maak je niet druk, ik ben de Telegraaf, Bild, Daily Mail. Wat ik zeg is niet op waarheid gebaseerd.
Oja, dat meent je vriendje inderdaad, door een post uit 2004 in ONZquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan een 32-jarige niet serieus nemen, sorry.
en jij ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Omdat iemand jou nooit iets heeft misdaan, mag degene jou niet op je plek zetten? Daar is waar het mis is gaat bij de meeste mensen met wie jij een conflict hebt.
Rezania is een grote baas.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, dat meent je vriendje inderdaad, door een post uit 2004 in ONZ![]()
Je bent eigenlijk best grappig
ghiihihiquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
en jij ook
vieze rel nicht![]()
met je gezuig
hahah relnicht, gezuig
hahahhohohho
Dat mag best, maar iets vriendelijker mag ook bestquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Omdat iemand jou nooit iets heeft misdaan, mag degene jou niet op je plek zetten? Daar is waar het mis is gaat bij de meeste mensen met wie jij een conflict hebt.
De grootste Arrow?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga maar lekker weg. Jij bent de grootste namelijk.
Over zijn lengte etc. hoef ik geen details thanksquote:
hoeveel chromosomen heb jij dan he?!quote:
nooit hoop ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ghiihihi![]()
wanneer pis jij in mn bek?
Lees je wel wat je zegt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat mag best, maar iets vriendelijker mag ook best
Ik heb overigens geen conflict met mensen. Jij doet nu net alsof ik zo'n doerak ben maar dat valt best mee hoor
Ben je er daarom nog maar zo weinig Rock?quote:
Hij heeft 19 cm, past perfect in mn anus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over zijn lengte etc. hoef ik geen details thanks
Hij is best kleinquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over zijn lengte etc. hoef ik geen details thanks
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom meen jij eigenlijk zo slim te zijn dan Etsu? Je bent inmiddels toch al 20? En je bent 1e of 2e jaars? Je hebt nog niets en je poogt mij af te zeiken terwijl ik een degree hier in London heb gehaald op mijn 21e?
Welterusten dan maarquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zonder sof hoef ik hier niet te zijn, mijn steun, mijn toeverlaat.
sloap lekker
64quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoeveel chromosomen heb jij dan he?!
[..]
nooit hoop ik
tenzij groot geld bedrag
alles is te koop
100.000 euro?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoeveel chromosomen heb jij dan he?!
[..]
nooit hoop ik
tenzij groot geld bedrag
alles is te koop
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan Typisch momenteel niet goed lezen. Maakt hij zich nou daadwerkelijk druk om het niveau?
hoi tjokkehquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Tchock het volgende:
Ik heb 3 notes gehad in de afgelopen 3 jaar. Jij waarschijnlijk meer dan 3 bans omdat je zo lief bentquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lees je wel wat je zegt?![]()
Dit is hopeloos. Laatste post.
Ja joh. Ik had het echt naar mn zin in de JNG SC, maar merk nu gewoon dat ik gewoon niet helemaal op mn plek ben hier..quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je er daarom nog maar zo weinig Rock?
Waarschijnlijk positieve notesquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb 3 notes gehad in de afgelopen 3 jaar. Jij waarschijnlijk meer dan 3 bans omdat je zo lief bent
Waarom, het past jou immers toch perfect? Geniet er lekker van zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft 19 cm, past perfect in mn anus.
Moet je eens uitproberen.
hebben een dealquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
dan wil ik best in je bek pissen
Ik ben niet zo hebberig en wil hem best met anderen delen. Is toch aardig?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom, het past jou immers toch perfect? Geniet er lekker van zou ik zeggen
Toch vind ik jou soms best een heel leuke en interessante user. Iemand die inhoudelijk iets kan toevoegenquote:
Word er niet bepaald beter op hier nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja joh. Ik had het echt naar mn zin in de JNG SC, maar merk nu gewoon dat ik gewoon niet helemaal op mn plek ben hier..
Dusja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word er niet bepaald beter op hier nee.
Uiteraardquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk positieve notes
Al was JNG nou ook niet allesquote:
Zeker, buitengewoon sympathiek zelfs. Maar ik laat deze kelk mijn mond voorbij gaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hebberig en wil hem best met anderen delen. Is toch aardig?
Niks van aantrekken. Ik kom ook uit KLB, mooi behaarde jongens als LittleRabbit hebben me al zeker veertig maal uitgemaakt voor 'schavuit', 'addergebroed' en meer van zulke vreselijke termen, maar ik ben hier ook nog steeds.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Omdat ik uit KLB kom doet iedereen onaardig tegen me
Niet zo bescheiden joh, ik gun het jou.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker, buitengewoon sympathiek zelfs. Maar ik laat deze kelk mijn mond voorbij gaan
Open een topic in KLBquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Ik kom ook uit KLB, mooi behaarde jongens als LittleRabbit hebben me al zeker veertig maal uitgemaakt voor 'schavuit', 'addergebroed' en meer van zulke vreselijke termen, maar ik ben hier ook nog steeds.
Ik heb je rug, El Tigre.
Dat is jammer manquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja joh. Ik had het echt naar mn zin in de JNG SC, maar merk nu gewoon dat ik gewoon niet helemaal op mn plek ben hier..
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom naar groningen
ik begin pas 15;00 met college dus kan prima met je uit
Ik vind je best een leuke userquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Sherlock was vertelde het mij al.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
Ezell, Aldo en ik hebben besloten dat we gaan meeten bij de Chinese Muur en dat we dan foto gaan maken en dan naar jou gaan sturen, terwijl jij zit te hupsen in een buidel.
10 stuks zelfs.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een jongen gevuistneukt?
Wat liefquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden joh, ik gun het jou.
Deze post is zo sarcastisch dat je het er af kunt schrapen en verkopen als sarcasti-ijsjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sherlock was vertelde het mij al.
Kan niet wachten.
Ja en het gros hier is wel echt superchillquote:
Eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja en het gros hier is wel echt superchill
Maar sommige verneuken het gewoon
dat heb ik ook altijd met vblquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een jongen gevuistneukt?
Ik heb momenteel niks te klagen. Ik maak niet voor elk dingetje een nieuw topic, alleen als het echt terecht is. Bvb toen mijn broodje was verpest of mijn kat mij wilde verkracht*n.quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sherlock was vertelde het mij al.
Kan niet wachten.
wat een kut grapquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze post is zo sarcastisch dat je het er af kunt schrapen en verkopen als sarcasti-ijsjes.
Snap je die zin niet?quote:
Maak je nog radio hier?quote:
Dat hou je toch denk ik. Probeer je er niet teveel van aan te trekken johquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja en het gros hier is wel echt superchill
Maar sommige verneuken het gewoon
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snap je die zin niet?Moet je niet van die infantiele series kijken
Ik dacht dat je nog maagd was.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker joh. Af en toe een vinger, af en toe een vuist, af en toe een been. Niets mis mee.
Uhh, rodawa?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb momenteel niks te klagen. Ik maak niet voor elk dingetje een nieuw topic, alleen als het echt terecht is. Bvb toen mijn broodje was verpest of mijn kat mij wilde verkracht*n.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
jammer
anders had ik je even flink uitgelachen
met je praat
oke goed verhaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef Rodawa het volgende:
etje een nieuw topic, alleen als het echt terecht is. Bvb toen mijn broodje was verpest of mijn kat mij wilde verkracht*n.
Waarom?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
cachet, ik moet je wat vertellen
sof heeft een ban
Ik snap het wel. Ik moest meer gniffelen om de opmerking.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snap je die zin niet?Moet je niet van die infantiele series kijken
Heb je het wel eens met een hoofd geprobeerd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker joh. Af en toe een vinger, af en toe een vuist, af en toe een been. Niets mis mee.
Gewoon bedreigen. Daarmee kom je een heel eind.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk voor je. Wie is de gelukkige en hoe heb je hem in GODSNAAM ZO VER GEKREGEN
Deuce Bigalowquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk voor je. Wie is de gelukkige en hoe heb je hem in GODSNAAM ZO VER GEKREGEN
Flink duwen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik trek sws niet graag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hou je toch denk ik. Probeer je er niet teveel van aan te trekken joh
The Wire, GOT, Criminal Minds, House, BB...quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik moest meer gniffelen om de opmerking.
Wat voor series kijk jij dan?
Nee, maar staat volgende week wel in de planning. De week erop hele lichaam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb je het wel eens met een hoofd geprobeerd?
4 dagenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zijn GRTD toch al zat ben ik bang.
Wat een kansloze actie
Voor hoe lang?
Ja, je hebt het verneukt kerel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ruzie?.. en daardoor ook echt die ban?
Een buitensporige lange afkoelperiode of zoiets. Zodat Blauwetijger zich veiliger kan voelen als hij aan users vraagt of ze gevuistneukt wordenquote:
Wie is zequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zijn GRTD toch al zat ben ik bang.
Wat een kansloze actie
Voor hoe lang?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, je hebt het verneukt kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |