Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
Ik ontvang graag dreig berichten van jequote:
He?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ontvang graag dreig berichten van je
GAY.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ontvang graag dreig berichten van je
.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
GODVERDOMME ZIT IE WEER MN OP TE STELEN IK HELEMAAL ZO VAN TT ALS IN DISNEY SLETJES ENZO HELEMAAL LEUK MAAR NEE DIE GEKKE ENGELSMAN MOET HET WEER VOOR ME VERNEUKEN IK GA IN BED ARROW KIJKEN EN ME DAARNA IN SLAAP HUILEN IK HOOP DAT ENGELAND NIETS MEER WINT OP DE OLYMPISCHE SPELEN PUNT UIT
Arrow is echt slecht manquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
GODVERDOMME ZIT IE WEER MN OP TE STELEN IK HELEMAAL ZO VAN TT ALS IN DISNEY SLETJES ENZO HELEMAAL LEUK MAAR NEE DIE GEKKE ENGELSMAN MOET HET WEER VOOR ME VERNEUKEN IK GA IN BED ARROW KIJKEN EN ME DAARNA IN SLAAP HUILEN IK HOOP DAT ENGELAND NIETS MEER WINT OP DE OLYMPISCHE SPELEN PUNT UIT
Ja kom op... is toch geen goede serie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Want. Nu mag ik je ook niet meer.
Ze winnen toch al bijna nietsquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nah, je hebt geen idee. Geen kloons. En als jij nou even duidelijk aangeeft wat je probleem is zal ik er even inhoudelijk op ingaan.
grgr
Heeft je één post gekost mijn standpunt te bewijzen. Ook dit is weer enkel een provocatie. Je hebt geen idee hoe de verhoudingen/verstandhoudingen hier liggen en toch moedig je iets als een kaap aan.quote:
mquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik mag geen mening hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
eensquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Heeft je één post gekost mijn standpunt te bewijzen. Ook dit is weer enkel een provocatie. Je hebt geen idee hoe de verhoudingen/verstandhoudingen hier liggen en toch moedig je iets als een kaap aan.
Nee echt geweldig man, toevoeging aan deze SC.
faalquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Heeft je één post gekost mijn standpunt te bewijzen. Ook dit is weer enkel een provocatie. Je hebt geen idee hoe de verhoudingen/verstandhoudingen hier liggen en toch moedig je iets als een kaap aan.
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
m
[..]
Ik mag geen mening hebben?
Maak het groter dan dat het is LRquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:V: Mag ik topic hunten?
A: Ja, dat mag, vraag maar aan Yvonne! Dus niet zo zeuren allemaal.
En de cirkel is weer rond. Een enkele smiley als reactie.quote:
vbl scquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef Typisch het volgende:
zal ik wat anders gaan doen
wat een keuzes zo op de woensdag avond
Het is soms best fijn om te kunnen kiezenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef Typisch het volgende:
zal ik wat anders gaan doen
wat een keuzes zo op de woensdag avond
Hij is gewoon een debiel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En de cirkel is weer rond. Een enkele smiley als reactie.
Dat discussiëren gaat jou goed af zeg.
En weer neem je het serieusquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maak het groter dan dat het is LR
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |