Alleen die van mij gaat niet meer omlaag. Blijft staan als een standbeeld, erg ongemakkelijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja hij gaat spontaan steigeren.
oeh das die rooie, van met dat konijn enzoquote:
Heb ik ook last van, al zo'n 7 jaar..quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen die van mij gaat niet meer omlaag. Blijft staan als een standbeeld, erg ongemakkelijk
stopquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet eens door.
[ afbeelding ]
nee ken ik nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
Typisch hier ook ?
dude heb je deze ooit gespeeld ?
Lola Bunnyquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh das die rooie, van met dat konijn enzo
Hey dat is Jimbo met donker haarquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet eens door.
[ afbeelding ]
quote:
Alsof jij stopte toen ik je vanmiddag vroeg te stoppen met je achterlijke en debiele gedrag jegens Sof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zou je hiermee willen stoppen etsu?
Bij voorbaat dank.
Ordinair zeg. Net als je postgedrag als het je niet bevallen moet je gewoon wegblijven. In Klaagbaak zijn ze vast euforisch wanneer jij daar je bijdrages levert dus ga daar vooral mee door, maar blijf hier lekker wegquote:
Ik ben nu gestopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij stopte toen ik je vanmiddag vroeg te stoppen met je achterlijke en debiele gedrag jegens Sof.
quote:
quote:
Megan Fox ordinair noemenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ordinair zeg. Net als je postgedrag als het je niet bevallen moet je gewoon wegblijven. In Klaagbaak zijn ze vast euforisch wanneer jij daar je bijdrages levert dus ga daar vooral mee door, maar blijf hier lekker weg
Gr gr
En dat terwijl je een vriendin hebtquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, al zo'n 7 jaar..
Jaquote:
Ook al zo'n 7 jaar.. Coincidence? I think not.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat terwijl je een vriendin hebt
Ahja, dat groeit vanzelf wel weer dichtquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja van onder voor dr verjaardag.
Surpriseeee
Wat is er?quote:
Je jaagt iedereen op de kast met je provocaties. Als je op oorlogspad bent prima, maar doe het dan buiten een SC.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Megan Fox ordinair noemenEn nee ik ga niet weg.
je leeftquote:
ik ben nog niet online geweest hequote:
Ik ben niet op oorlogspad. Hou op johquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je jaagt iedereen op de kast met je provocaties. Als je op oorlogspad bent prima, maar doe het dan buiten een SC.
Ja, alleen maar kut users hier nuquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je leeft
ik was bang dat je stuk was!
dankjequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, alleen maar kut users hier nu
o okequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben nog niet online geweest he
Kun je het wel zo makkelijk van je afschuiven maar zo werkt dat niet. Deze negatieve spiraal welke je met je meedraagt wordt niet op prijs gesteld. Ik heb je bij deze aangegeven. Pesten dat doe je maar op de basisschoolquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben niet op oorlogspad. Hou op joh
Wat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je het wel zo makkelijk van je afschuiven maar zo werkt dat niet. Deze negatieve spiraal welke je met je meedraagt wordt niet op prijs gesteld. Ik heb je bij deze aangegeven. Pesten dat doe je maar op de basisschool
Hij heeft nogal wat foto's van zichzelf zo online staan blijkbaarquote:
Ja hij moet toch ook wat hebben om aan zn trekken te komen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft nogal wat foto's van zichzelf zo online staan blijkbaar
Je ziet 3 piemels. Ban.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I guessquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja hij moet toch ook wat hebben om aan zn trekken te komen.
Tot nu toe weerleg je anders geen enkel punt en blijf je louter met dooddoeners en smileys strooien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat?Calm your tits man, ik doe niks verkeerds. Hou nu maar op
rot opquote:
We maken een nieuwe sc.quote:
liefquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah, je hebt geen idee. Geen kloons. En als jij nou even duidelijk aangeeft wat je probleem is zal ik er even inhoudelijk op ingaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot nu toe weerleg je anders geen enkel punt en blijf je louter met dooddoeners en smileys strooien.
Nee, ik ken jou type user wel. Alleen maar kunnen etteren en als het te heet onder je voeten wordt gewoon overstappen op een nieuw account.
Stoer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |