Jaquote:
Ook al zo'n 7 jaar.. Coincidence? I think not.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat terwijl je een vriendin hebt
Ahja, dat groeit vanzelf wel weer dichtquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja van onder voor dr verjaardag.
Surpriseeee
Wat is er?quote:
Je jaagt iedereen op de kast met je provocaties. Als je op oorlogspad bent prima, maar doe het dan buiten een SC.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Megan Fox ordinair noemenEn nee ik ga niet weg.
je leeftquote:
ik ben nog niet online geweest hequote:
Ik ben niet op oorlogspad. Hou op johquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je jaagt iedereen op de kast met je provocaties. Als je op oorlogspad bent prima, maar doe het dan buiten een SC.
Ja, alleen maar kut users hier nuquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je leeft
ik was bang dat je stuk was!
dankjequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, alleen maar kut users hier nu
o okequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben nog niet online geweest he
Kun je het wel zo makkelijk van je afschuiven maar zo werkt dat niet. Deze negatieve spiraal welke je met je meedraagt wordt niet op prijs gesteld. Ik heb je bij deze aangegeven. Pesten dat doe je maar op de basisschoolquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben niet op oorlogspad. Hou op joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |