Alsof jij stopte toen ik je vanmiddag vroeg te stoppen met je achterlijke en debiele gedrag jegens Sof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zou je hiermee willen stoppen etsu?
Bij voorbaat dank.
Ordinair zeg. Net als je postgedrag als het je niet bevallen moet je gewoon wegblijven. In Klaagbaak zijn ze vast euforisch wanneer jij daar je bijdrages levert dus ga daar vooral mee door, maar blijf hier lekker wegquote:
Ik ben nu gestopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij stopte toen ik je vanmiddag vroeg te stoppen met je achterlijke en debiele gedrag jegens Sof.
quote:
quote:
Megan Fox ordinair noemenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ordinair zeg. Net als je postgedrag als het je niet bevallen moet je gewoon wegblijven. In Klaagbaak zijn ze vast euforisch wanneer jij daar je bijdrages levert dus ga daar vooral mee door, maar blijf hier lekker weg
Gr gr
En dat terwijl je een vriendin hebtquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, al zo'n 7 jaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |