quote:
quote:
Wat dacht je danquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tevens heb ik je gefeliciteerd en ik kreeg geen bedankje
Damn wat een kut karakter.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij dacht.quote:
sterker door strijdquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
#cut4inso
insomnia_ sterker door strijd
you never post alone
Dat schijnt gezond te zijn. Goed voor je weerstandquote:
Ik denk dat hij dacht:quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij dacht.
Iets van: "oh oke"
of
"GODVERDOMME IK HAD DIE OP MOETEN HEBBEN VERDOMME NU HEEFT DIE KUTETSU WEER ZIJN ZIN EN IS MIJN OP NAAR DE KLOTE"
wat denk jij?
ohjaquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht:
GVD TT = ENGELS.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dacht:
GVD TT = ENGELS.
Niet kunnen kapen met een eigen TTquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
even TR maken, want ik wil de TT gewijzigd zien
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
ik zit niet zo kansloos en levenloos als jij 100 posts van te voren klaar om te kapen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet kunnen kapen met een eigen TT
bedankt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef Rockiejj het volgende:
GODVERDOMME IK HAD DIE OP MOETEN HEBBEN VERDOMME NU HEEFT DIE KUTETSU WEER ZIJN ZIN EN IS MIJN OP NAAR DE KLOTE"
Ga lekker terug naar klb.quote:
Ik zet mijn topics altijd 100 posts van te voren klaarquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zit niet zo kansloos en levenloos als jij 100 posts van te voren klaar om te kapen.
Je bent hier meer dan welkom. Een aanwinst zelfsquote:
Dat is raar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zet mijn topics altijd 100 posts van te voren klaar
Ik streef naar perfectie naar die wie het verdienen
Wat ben jij een lieve jongen zegquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent hier meer dan welkom. Een aanwinst zelfs
Ik ken je niet en volgens mij ben je een "mens" en geen hendel.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ken je niet en volgens mij ben je een "mens" en geen hendel.
Hoe alleraardigst om zoiets te zeggenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat ben jij een lieve jongen zeg
Graag gedaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja en *handelen, thank you captain obvious
Jammer weer dit.quote:
Mee eensquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een TT onveranderd laten en pas na 10 posts je OP klaarhebben is raar.
Mosterd na de maaltijd.
neequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wordt Ajax kampioen denk je?
Ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wordt Ajax kampioen denk je?
Ik had mijn OP niet klaar staan. Niks eigenlijk. Ik zag dat ik lapo had en drukte meteen op nieuw topic.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een TT onveranderd laten en pas na 10 posts je OP klaarhebben is raar.
Mosterd na de maaltijd.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
Ik vind dat de emogif van fok moet.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
ruimte zat inderdaad daar in meiquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
stoeltje op de coolsingel staat al klaar
Sof, zou je alsjeblieft even willen reageren?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
Ik vind dat jij een permban moet krijgen voor de meest gebruikte emoticon op een forum OOIT.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
stoeltje op de coolsingel staat al klaar
Ik viel je niet aan, jij noemde mij raar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had mijn OP niet klaar staan. Niks eigenlijk. Ik zag dat ik lapo had en drukte meteen op nieuw topic.
Snap je.
Leg uit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een permban moet krijgen voor de meest gebruikte emoticon op een forum OOIT.
Nee. Jij zegt dat je normaal gaat doen en vervolgens verval je weer in je oude patroon. Dit gaat niet werken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sof, zou je alsjeblieft even willen reageren?
Dankjewel.
Het spijt me. Wil je nog met mij naar bed?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik viel je niet aan, jij noemde mij raar.
Zeer gevoelig punt wel.
quote:
Lees je posts a.u.b. een keer door voordat je daadwerkelijk post.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een permban moet krijgen voor de meest gebruikte emoticon op een forum OOIT.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]= Cult
Kan je overal op gebruiken, er is geen beter argument dan
![]()
De kracht vanis onnavolgbaar
grgr
lrquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lees je posts a.u.b. een keer door voordat je daadwerkelijk post.
Bij voorbaat dank.
Wantquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij voorbaat dank.
Waar zie je mij in mijn oude patroon vervallen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Jij zegt dat je normaal gaat doen en vervolgens verval je weer in je oude patroon. Dit gaat niet werken.
Haha. Oke waar moet ik op antwoorden?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar zie je mij in mijn oude patroon vervallen?
Als je zo doorgaat laat ik het Opa wel uitzoeken, die observeert mij momenteel.
Zou je gewoon normaal willen doen sof?
Waarom zou een man zoiets vragenquote:
Oproepen tot een massale zuivering van de maatschappij en het afdoen als grap, de luchtfoto of...?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
lr
Ik vind dat het weer tijd is voor een vast onderdeel van deze sc.
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 12-02-2014 om 22:29:55#wehebbenallesineigenhand1: Ajax 23-482: FC Twente 23-44 3: Feyenoord 23-43 4: Vitesse 23-43#AJAX #4opeenrij reageer retweet
Dat vergeet ik nog weleens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij voorbaat dank.
Ik heb je al zeker 2x de link gegeven, maar ik ben de beroerdste niet dus bij deze: GC / [GRTD #3826] Feel the love!quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha. Oke waar moet ik op antwoorden?
Naakte mannen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oproepen tot een massale zuivering van de maatschappij en het afdoen als grap, de luchtfoto of...?
Waar denk je aan?
Achterlijk twitteraccount.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef Rockiejj het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op woensdag 12-02-2014 om 22:29:55#wehebbenallesineigenhand1: Ajax 23-48 2: FC Twente 23-44 3: Feyenoord 23-43 4: Vitesse 23-43#AJAX #4opeenrij reageer retweet
Quote het gewoon even voor me.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb je al zeker 2x de link gegeven, maar ik ben de beroerdste niet dus bij deze: GC / [GRTD #3826] Feel the love!
Oke doeiquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van en je kent mij niet. Dus zwijg.
Amerikaanse propoganda ditquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
#bitsforfreedom
Ancilla Antilia for president
Ik weet dat je altijd en overal maar wat graag laat weten hoe gay je bent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt geen verstand van en je kent mij niet. Dus zwijg.
Dat interesseert me niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik sta ergens in S&G pagina 4 Etsu, veel plezier
Frenk de Boer had m geretweet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Achterlijk twitteraccount.
4 punten los is wel mooi ja.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet.
Ik post bewust halfnaakte mannen zodat jij weer vertrekt uit misselijkheid.
Vandaar de vraag.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet.
Ik post bewust halfnaakte mannen zodat jij weer vertrekt uit misselijkheid.
Vandaar de vraag.
als jullie bij ons verliezen kan het nog leuk wordenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Achterlijk twitteraccount.
4 punten los is wel mooi ja.
Meid tochquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet dat je altijd en overal maar wat graag laat weten hoe gay je bent.
Ik wil daar overigens geen verstand van hebben en jou kennen wil ik al helemaal niet
Bedoelde daar meer mee dat ik dat account verder ook niet ken, dus daar ook niet over kan oordelen.quote:
Wil het ook niet wetenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat niet wetenJe bent niet geslaagd voor FOK!inburgertest.
of punten verliezen zoals bij utrecht en zwollequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
als jullie bij ons verliezen kan het nog leuk worden
anders is het klaar
homohaatquote:
ja weer tweedequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
of punten verliezen zoals bij utrecht en zwolle
zie fey nog wel 2de worden (pelle)
Ik snap best dat je graag zou willen paalzitten maar dan moet je toch verder zoekenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid tochPenis in je reet nodig uit verdriet? Zeg maar, en ik boek zo een vliegticket.
Precies dat jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Weer z'n Rezania aandachtshommohoertje
Ik stop hem in jou als ik de kans daarvoor krijg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap best dat je graag zou willen paalzitten maar dat moet je toch verder zoeken
Going international.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stop hem in jou als ik de kans daarvoor krijg.
Jij verkracht graag mensenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stop hem in jou als ik de kans daarvoor krijg.
Waar?quote:
Ik snap die behoefte eigenlijk welquote:
Ik doe dat eigenlijk nooitquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn voicechats werden wel wat te achterlijk.
wat zie je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:42 schreef Rockiejj het volgende:
Ey trouwens, als je goed naar Ets zn posts kijkt zie je het ook staan..
quote:
HEUUJJJJquote:
Jaaaaaaa. Tietenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou deze raken.
a. Weg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jaaaaaaa. TietenGeen anorexia
Blond
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ga lekker homo's meppen vuile rus
#LRpost
-ik ben ongesteld-quote:
dafuqquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu en Bieber
[ afbeelding ]
gvdquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu en Bieber
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gvd, zeg dan gewwoon niks als je alleen dat post
domme mongool
hahahah wauwquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu en Bieber
[ afbeelding ]
Omg. Godverdomme. Ik moet even fappen nu.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu en Bieber
[ afbeelding ]
Feel the lovequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja gvd, zeg dan gewwoon niks als je alleen dat post
domme mongool
Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef Dromenvangertje het volgende:quote:
Lekker wijf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Blond
Ja.quote:
Lekker wijf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Blond
Die heeft geen Red Bull nodigquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Victoria Secret modellen
uit je buik huilenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Stuart het volgende:
Even luisteren naar mijn eigen gezeik
Oke maar nu is t kut. Wacht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet snappen dat ik het expres deed
Wie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kijk op het moment doctor who
Alleen die van mij gaat niet meer omlaag. Blijft staan als een standbeeld, erg ongemakkelijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja hij gaat spontaan steigeren.
oeh das die rooie, van met dat konijn enzoquote:
Heb ik ook last van, al zo'n 7 jaar..quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen die van mij gaat niet meer omlaag. Blijft staan als een standbeeld, erg ongemakkelijk
stopquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet eens door.
[ afbeelding ]
nee ken ik nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
Typisch hier ook ?
dude heb je deze ooit gespeeld ?
Lola Bunnyquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh das die rooie, van met dat konijn enzo
Hey dat is Jimbo met donker haarquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet eens door.
[ afbeelding ]
quote:
Alsof jij stopte toen ik je vanmiddag vroeg te stoppen met je achterlijke en debiele gedrag jegens Sof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zou je hiermee willen stoppen etsu?
Bij voorbaat dank.
Ordinair zeg. Net als je postgedrag als het je niet bevallen moet je gewoon wegblijven. In Klaagbaak zijn ze vast euforisch wanneer jij daar je bijdrages levert dus ga daar vooral mee door, maar blijf hier lekker wegquote:
Ik ben nu gestopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij stopte toen ik je vanmiddag vroeg te stoppen met je achterlijke en debiele gedrag jegens Sof.
quote:
quote:
Megan Fox ordinair noemenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ordinair zeg. Net als je postgedrag als het je niet bevallen moet je gewoon wegblijven. In Klaagbaak zijn ze vast euforisch wanneer jij daar je bijdrages levert dus ga daar vooral mee door, maar blijf hier lekker weg
Gr gr
En dat terwijl je een vriendin hebtquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, al zo'n 7 jaar..
Jaquote:
Ook al zo'n 7 jaar.. Coincidence? I think not.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat terwijl je een vriendin hebt
Ahja, dat groeit vanzelf wel weer dichtquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja van onder voor dr verjaardag.
Surpriseeee
Wat is er?quote:
Je jaagt iedereen op de kast met je provocaties. Als je op oorlogspad bent prima, maar doe het dan buiten een SC.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Megan Fox ordinair noemenEn nee ik ga niet weg.
je leeftquote:
ik ben nog niet online geweest hequote:
Ik ben niet op oorlogspad. Hou op johquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je jaagt iedereen op de kast met je provocaties. Als je op oorlogspad bent prima, maar doe het dan buiten een SC.
Ja, alleen maar kut users hier nuquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je leeft
ik was bang dat je stuk was!
dankjequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, alleen maar kut users hier nu
o okequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben nog niet online geweest he
Kun je het wel zo makkelijk van je afschuiven maar zo werkt dat niet. Deze negatieve spiraal welke je met je meedraagt wordt niet op prijs gesteld. Ik heb je bij deze aangegeven. Pesten dat doe je maar op de basisschoolquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben niet op oorlogspad. Hou op joh
Wat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je het wel zo makkelijk van je afschuiven maar zo werkt dat niet. Deze negatieve spiraal welke je met je meedraagt wordt niet op prijs gesteld. Ik heb je bij deze aangegeven. Pesten dat doe je maar op de basisschool
Hij heeft nogal wat foto's van zichzelf zo online staan blijkbaarquote:
Ja hij moet toch ook wat hebben om aan zn trekken te komen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft nogal wat foto's van zichzelf zo online staan blijkbaar
Je ziet 3 piemels. Ban.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I guessquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja hij moet toch ook wat hebben om aan zn trekken te komen.
Tot nu toe weerleg je anders geen enkel punt en blijf je louter met dooddoeners en smileys strooien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat?Calm your tits man, ik doe niks verkeerds. Hou nu maar op
rot opquote:
We maken een nieuwe sc.quote:
liefquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah, je hebt geen idee. Geen kloons. En als jij nou even duidelijk aangeeft wat je probleem is zal ik er even inhoudelijk op ingaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot nu toe weerleg je anders geen enkel punt en blijf je louter met dooddoeners en smileys strooien.
Nee, ik ken jou type user wel. Alleen maar kunnen etteren en als het te heet onder je voeten wordt gewoon overstappen op een nieuw account.
Stoer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |