Wat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je het wel zo makkelijk van je afschuiven maar zo werkt dat niet. Deze negatieve spiraal welke je met je meedraagt wordt niet op prijs gesteld. Ik heb je bij deze aangegeven. Pesten dat doe je maar op de basisschool
Hij heeft nogal wat foto's van zichzelf zo online staan blijkbaarquote:
Ja hij moet toch ook wat hebben om aan zn trekken te komen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij heeft nogal wat foto's van zichzelf zo online staan blijkbaar
Je ziet 3 piemels. Ban.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I guessquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja hij moet toch ook wat hebben om aan zn trekken te komen.
Tot nu toe weerleg je anders geen enkel punt en blijf je louter met dooddoeners en smileys strooien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat?Calm your tits man, ik doe niks verkeerds. Hou nu maar op
rot opquote:
We maken een nieuwe sc.quote:
liefquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nah, je hebt geen idee. Geen kloons. En als jij nou even duidelijk aangeeft wat je probleem is zal ik er even inhoudelijk op ingaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot nu toe weerleg je anders geen enkel punt en blijf je louter met dooddoeners en smileys strooien.
Nee, ik ken jou type user wel. Alleen maar kunnen etteren en als het te heet onder je voeten wordt gewoon overstappen op een nieuw account.
Stoer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |