Jij snapt het. Soms moet je even haten he.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze dooddoener
Niks mis met een beetje haatdragendheid. In een SC met louterwil ik niet leven
Precies, dan zoek ik wel een EO forum opquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze dooddoener
eensquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze dooddoener
Waarom kan ik geen glitterplaatjes op whatsapp versturen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gleyverschijnselen aan mijn kont.
8000 posts?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij post langer op het forum dan jij![]()
Tevens heb ik je gefeliciteerd en ik kreeg geen bedankjequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij snapt het. Soms moet je even haten he.
kan aan mijn anus oxideren wie langer op het forum post, daar gaat het allemaal ook niet om. maar dat schijn jij niet te kunnen begrijpenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij post langer op het forum dan jij![]()
picsquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb gleyverschijnselen aan mijn kont.
Sinds wanneer bepalen het aantal posts of je n00b bent of niet?quote:
Jij zei dat je me niet zou feliciteren. En dan doe je het toch.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tevens heb ik je gefeliciteerd en ik kreeg geen bedankje
Damn wat een kut karakter.
Stik erin mislukte havenwerker. Dat Shell je naar Nigeria uitzendt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
eens
stink hippie met je lange haren
Geen idee. Mijn smartphone kan sowieso weinig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom kan ik geen glitterplaatjes op whatsapp versturen?
thxquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepalen het aantal posts of je n00b bent of niet?
Wat jij in en met je anus doet hoeven wij niet te weten thanksquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan aan mijn anus oxideren wie langer op het forum post, daar gaat het allemaal ook niet om. maar dat schijn jij niet te kunnen begrijpen
Kuch jij kuchquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepalen het aantal posts of je n00b bent of niet?
Ik zeg toch dat ik gedwongen word normaal te reageren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij zei dat je me niet zou feliciteren. En dan doe je het toch.
Blijf dan bij je standpunt.
Dan win ik hierquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is het zo dat wie de meeste posts heeft het stoerst is ofzo?
Ik zit ook aan mijn kwarkje man. Ik voel je strugglesquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
ik eet nu mijn kwarkje op
ik heb mij tot dusver in bedwang kunnen houden wat betreft alcohol
ik breng later weer verslag uit
Ik stop jouw hoofd in mijn anus als ik daar de kans voor heb.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat jij in en met je anus doet hoeven wij niet te weten thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |