quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet.
Ik post bewust halfnaakte mannen zodat jij weer vertrekt uit misselijkheid.
Vandaar de vraag.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet.
Ik post bewust halfnaakte mannen zodat jij weer vertrekt uit misselijkheid.
Vandaar de vraag.
als jullie bij ons verliezen kan het nog leuk wordenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Achterlijk twitteraccount.
4 punten los is wel mooi ja.
Meid tochquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet dat je altijd en overal maar wat graag laat weten hoe gay je bent.
Ik wil daar overigens geen verstand van hebben en jou kennen wil ik al helemaal niet
Bedoelde daar meer mee dat ik dat account verder ook niet ken, dus daar ook niet over kan oordelen.quote:
Wil het ook niet wetenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat niet wetenJe bent niet geslaagd voor FOK!inburgertest.
of punten verliezen zoals bij utrecht en zwollequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
als jullie bij ons verliezen kan het nog leuk worden
anders is het klaar
homohaatquote:
ja weer tweedequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
of punten verliezen zoals bij utrecht en zwolle
zie fey nog wel 2de worden (pelle)
Ik snap best dat je graag zou willen paalzitten maar dan moet je toch verder zoekenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid tochPenis in je reet nodig uit verdriet? Zeg maar, en ik boek zo een vliegticket.
Precies dat jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Weer z'n Rezania aandachtshommohoertje
Ik stop hem in jou als ik de kans daarvoor krijg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik snap best dat je graag zou willen paalzitten maar dat moet je toch verder zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |