Stik voorzichtig lieve sof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
HAHAHAHAHAHHDKHFKBFKJEFB
AHAHHAHAHAHA
rot op debielquote:
Bevooroordeeld. Ik onderbouw mijn stellingen en jij komt enkel aanzetten met one-liners en losse smileys? Ik geloof dat die bevoordeelde houding toch behoorlijk onderbouwd wordt door jezelf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alsof ik ga discussiėren met iemand die bevooroordeeld is.
Ach, gelukkig weet iedereen hier dat ik lang alles troll en niet serieus ben itt bij jou.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook met jou, maar eigenlijk om andere redenen. Echter, ik was nog altijd in spanning op een bericht van je
ahahahah jij kent ria nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
strijdlust in nigeria
racisme, ik voel het.
Hoe gaat het met je wiskunde knapperd?quote:
Wauw.quote:
Serieus.quote:
Had je een ban omdat je grapjes maakte destijds danquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach, gelukkig weet iedereen hier dat ik lang alles troll en niet serieus ben itt bij jou.
Goed, trol.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je wiskunde knapperd?
En nog fout gespeld ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Wauw.
JONGENS
!
KIJK
EEEN EMOGIF
EN EEN WOORD!!!!!!!!!!
VERBETERING!
Ben jij in rel met bt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
Momenteel de rellen:
- Etsu vs Stuart
- LittleRabbit vs BlauweTijger
- supersof vs BlauweTijger
- Rockiejj vs BlauweTijger
Ik denk dat het duidelijk is
Rellen tussen mij en Etsu? Ehm, okayquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
Momenteel de rellen:
- Etsu vs Stuart
Haha. Hoezo maak ik ruzie? Ik kom hier met de vraag: ''Hey is het hier leuk'' De eerste reactie is: Nee rot op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Serieus.
Je komt hier posten.
Met domme posts.
Maakt ruzie.
Maakt oorlog nog groter dan het is.
Wil je dat op je geweten hebben?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had je een ban omdat je grapjes maakte destijds dan![]()
Wat flauw zeg
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rellen tussen mij en Etsu? Ehm, okay
quote:
Come at me broquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
Momenteel de rellen:
- Etsu vs Stuart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |