Uiteraardquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk positieve notes
Al was JNG nou ook niet allesquote:
Zeker, buitengewoon sympathiek zelfs. Maar ik laat deze kelk mijn mond voorbij gaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hebberig en wil hem best met anderen delen. Is toch aardig?
Niks van aantrekken. Ik kom ook uit KLB, mooi behaarde jongens als LittleRabbit hebben me al zeker veertig maal uitgemaakt voor 'schavuit', 'addergebroed' en meer van zulke vreselijke termen, maar ik ben hier ook nog steeds.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Omdat ik uit KLB kom doet iedereen onaardig tegen me
Niet zo bescheiden joh, ik gun het jou.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker, buitengewoon sympathiek zelfs. Maar ik laat deze kelk mijn mond voorbij gaan
Open een topic in KLBquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Ik kom ook uit KLB, mooi behaarde jongens als LittleRabbit hebben me al zeker veertig maal uitgemaakt voor 'schavuit', 'addergebroed' en meer van zulke vreselijke termen, maar ik ben hier ook nog steeds.
Ik heb je rug, El Tigre.
Dat is jammer manquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja joh. Ik had het echt naar mn zin in de JNG SC, maar merk nu gewoon dat ik gewoon niet helemaal op mn plek ben hier..
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom naar groningen
ik begin pas 15;00 met college dus kan prima met je uit
Ik vind je best een leuke userquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Omdat ik uit KLB kom doet iedereen onaardig tegen me
Sherlock was vertelde het mij al.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
Ezell, Aldo en ik hebben besloten dat we gaan meeten bij de Chinese Muur en dat we dan foto gaan maken en dan naar jou gaan sturen, terwijl jij zit te hupsen in een buidel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |