quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam klaarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef Xeor het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
te grootquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef Xeor het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik moest wel grinnikenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef supersof het volgende:
flip wat vindt je van de vergelijking van miley met die afgekloven pop uit rugrats
http://q-music.nl/nieuws/9-artiesten-en-hun-dubbelgangers (laatste foto)
Ohquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is etsu al
ik ben hier niet zo vaak
Ik fix nog wel watquote:
Boerin?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze geven me te weinig huursubsidie.
[..]
Flips, lekker boerinnetje van me.
Rugrats was leuk hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest wel grinniken
[..]
Oh
[..]
Ik fix nog wel wat
[..]
Boerin?
Heb je geen boers accent meer dan?quote:
landhuisquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Xeor het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
vraag het aan iemand die daar werktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Muto het volgende:
Ik had vandaag een bedrijfspresentatie.
Daar heb ik wel een tof meisje ontmoet.
Na afloop nog een half uur met haar nagepraat.
Vergeten haar naam + nummer te vragen
Nu voel ik me kut.
Ja sowieso vond ik de programmering toen best toffer dan de huidige series met alles nagesychroniseerd en een lachbandquote:
Ik heb nooit een boers accent gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je geen boers accent meer dan?
Woon je niet meer op een boerderij dan?
Het was iemand die ook naar die presentatie kwam. Ik weet alleen dat ze bachelorstudie doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
vraag het aan iemand die daar werkt
Rocket powerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sowieso vond ik de programmering toen best toffer dan de huidige series met alles nagesychroniseerd en een lachband
[..]
Ik heb nooit een boers accent gehad
En als ik een boerderij had gehad dan was je vast jaloers geweest.
Meeste boerderijen zijn
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog steeds niet helemaal mijn ding maar hij is beter dan dat eerste mormel
quote:
als je niet met mijn mening kan dealen, wil je vriendelijk verzoeken ergens anders je heil te gaan zoekenquote:
Slaap lekkerquote:
Winxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
As told by gingerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sowieso vond ik de programmering toen best toffer dan de huidige series met alles nagesychroniseerd en een lachband
[..]
Meeste boerderijen zijn
Hoe zou je je eigen accent dan beschrijven?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meeste boerderijen zijn
quote:
even slapenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik denk dat ik zo een dutje doe, ben kapot
TVPquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
kende je deze al cachie cachet cachet
vannacht kort nachtje gehad. en ben moe. en moet om 12 uur wakker zijn.quote:
En dat ene programma met die vader met rode snor en dat ze op safari warenquote:
Noord-Hollands.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zou je je eigen accent dan beschrijven?
Ja, dan was ik wel jaloers geweest en had ik je gehosseld zodat ik bij je op de boerderij kon wonen.
dat doe je toch alleen als je nog wat gaat doen later op de dagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
powernap
niet dat dat ooit daadwerkelijk geholpen heeft bij mij maar goed
zie vorige postquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
vannacht kort nachtje gehad. en ben moe. en moet om 12 uur wakker zijn.
Fucking vetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat ene programma met die vader met rode snor en dat ze op safari waren
[..]
Noord-Hollands.
Zie je
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga iemand anders irriteren blaag
The wilt thorn berry's ofzo tochquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat ene programma met die vader met rode snor en dat ze op safari waren
[..]
Noord-Hollands.
Zie je
Amsterdam valt ook onder Noord-Holland en het is zeker geen Amsterdams. Of Volendams.quote:
Zoals ik al zei. Ik moet om 12 uur wakker zijn.quote:
wat een gekkigheidquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik moet om 12 uur wakker zijn.
gewoon wat redbull drinkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik moet om 12 uur wakker zijn.
dan ben ik jarig hequote:
kom naar groningenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef JanCees het volgende:
iemand zin om woensdagnacht wat te doen
yolo
hjbquote:
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
The wilt thorn berry's ofzo toch
Volendams is uberso een dialectje op zichzelf.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amsterdam valt ook onder Noord-Holland en het is zeker geen Amsterdams. Of Volendams.
JaBoerinnetje is ook geen negatief woord. Ik heb een lijstje met favoriete FOK!-boerinnetjes.
donderdag stapdagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef JanCees het volgende:
iemand zin om woensdagnacht wat te doen
yolo
Ook geen hart van steen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb geen hart dus ik heb daar geen last van
okquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom naar groningen
ik begin pas 15;00 met college dus kan prima met je uit
om 12 uur is het leukquote:
Nouja, ik liet het zelfs nog voorafgaan door "lekker". Tssk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volendams is uberso een dialectje op zichzelf.
Oh ik vind het een negatief woord, tenminste zo komt het over
ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik drink wel vaker 5 redbull op 1 dag en nooit hartkloppingen gehad
ik snap het welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
om 12 uur is het leuk
maar jij wilt dat zeker niet snappen
eigenwijs joch
kloptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook
wodka redbull in de aanbieding
niet echt bevorderlijk voor je nachtrust
FOK!kers die mij lekker noemen neem ik niet serieusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh ik vind het een negatief woord, tenminste zo komt het over
Ik ontken alles.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben een ondode vraag flips maar die heeft mij wel eens in het echt gezien
ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk de nacht van woensdag op donderdag zeg maar
sorry voor de verwarring
trutquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FOK!kers die mij lekker noemen neem ik niet serieus
[..]
Ik ontken alles.
Nam je me maar eens serieus. /faxiemodus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ontken alles.
jeetje, daar ben ik dus de fout in gegaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ontken alles.
Ik hou wel van lekkere mannen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat flips een mooie man is
geen lekkere dat is ook manonterend
o shitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nam je me maar eens serieus. /faxiemodus.
Je hebt mij nooit lekker genoemd? Beledig je mij nou onbewustquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje, daar ben ik dus de fout in gegaan
Gezien de reacties op fora zoals Userfoto's en bijv, kpd dan kan je zulke zaken toch niet meer serieus nemen? Tevens blijft het ook het internet.quote:
okquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat flips een mooie man is
geen lekkere dat is ook manonterend
de internet*quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
o shit
[..]
Je hebt mij nooit lekker genoemd? Beledig je mij nou onbewust
[..]
Gezien de reacties op fora zoals Userfoto's en bijv, kpd dan kan je zulke zaken toch niet meer serieus nemen? Tevens blijft het ook het internet.
[..]
ok
Niet onbewust hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit lekker genoemd? Beledig je mij nou onbewust
is goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan ben ik dronken voor ik aankom
Zit wel een kern van waarheid in ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezien de reacties op fora zoals Userfoto's en bijv, kpd dan kan je zulke zaken toch niet meer serieus nemen? Tevens blijft het ook het internet.
dan ben je of snel dronken of er is wat mis met je zelfbeheersingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan ben ik dronken voor ik aankom
je verwacht het niettwitter:NUnl twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 20:55:00Plasterk noemt eigen handelen 'onverstandig', bekijk het liveblog over het debat http://t.co/pdo5LZhb5M reageer retweet
je bent zelfbeheersingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ben je of snel dronken of er is wat mis met je zelfbeheersing
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
is goed
kan ik je makkelijker in bed lokken
nee ik ben blind hihahoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je niet lezen? analfabeet
blind en doofquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee ik ben blind hihaho
het internet dus
En janken als ik een topic kaap. Hypocriete relnicht ben je toch ookquote:
Oh men. Ik hoorde vandaag dat ik met afstuderen maar 2 fouten per blz. mag maken. Ik vrees al voor de en hetquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in ja.
wjnmkquote:
Beter treedt ie af en verdwijnt daarmee het idee voor een superprovinciequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef Typisch het volgende:
je verwacht het niettwitter:NUnl twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 20:55:00Plasterk noemt eigen handelen 'onverstandig', bekijk het liveblog over het debat http://t.co/pdo5LZhb5M reageer retweet
Vergevenquote:
OKEquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
En janken als ik een topic kaap. Hypocriete relnicht ben je toch ook
Jij bent het schoothondje van Etsu?quote:
nee manquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh men. Ik hoorde vandaag dat ik met afstuderen maar 2 fouten per blz. mag maken. Ik vrees al voor de en het
[..]
[..]
[..]
wjnmk
[..]
Beter treedt ie af en verdwijnt daarmee het idee voor een superprovincie
[..]
Vergeven
Alsof je iets merkt van de superprovinciequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh men. Ik hoorde vandaag dat ik met afstuderen maar 2 fouten per blz. mag maken. Ik vrees al voor de en het
[..]
[..]
[..]
wjnmk
[..]
Beter treedt ie af en verdwijnt daarmee het idee voor een superprovincie
[..]
Vergeven
quote:
jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef wietparkiet het volgende:
krijg je bij een superprovincie ook een superhoofdstad?
Ik heb niets tegen Plasterk. Mijn mening is alleen beetje behoorlijk beïnvloed door het idee van een superprovincie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man
plasterk is er juist eentje die wel capabel is voor zover ik dat kan bepalen
Dat is iets waar pas achteraf over gesproken kan worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Alsof je iets merkt van de superprovincie
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je trouwens ooit nog wat van Screw gehoord, of niet?
het volkslied is er ook alquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je blijft een slechte komiek
zat meer te denken aan SUPERUTRECHT dan
stuart is een debielquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
je bent toch mn schoothondje? aldus die stumper dan.
Je moeder.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Xeor het volgende:
Wie is die n1gger met zijn vendetta masker.
goede partysongquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
het volkslied is er ook al
alleen feyenoord vervangen met rotterdam
Goed idee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Tijd voor een revolutie.
GRTD 2.0 of zo
Waar merk jij dan aan in welke provincie je woont? Voor de gewone burger is de provincie nutteloos.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Plasterk. Mijn mening is alleen beetje behoorlijk beïnvloed door het idee van een superprovincie.
[..]
Dat is iets waar pas achteraf over gesproken kan worden.
[..]
Nee helaas niet
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:06 schreef JanCees het volgende:
ik ga altijd meezingen met super-feyenoord
#vriendvandekakkies
quote:
okequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik TR alle posts van iedereen die hier vanaf nu niet meer welkom is
Het gaat mij niet zo zeer om de provincie waar ik in woon. Ik vind het alleen wel bizar dat er gesproken wordt over bijvoorbeeld bepaalde schaalvoordelen terwijl in het verleden al is gebleken dat fuseren niet direct schaalvoordelen als gevolg heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Waar merk jij dan aan in welke provincie je woont? Voor de gewone burger is de provincie nutteloos.
Daar heb je wel gelijk in, ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zo zeer om de provincie waar ik in woon. Ik vind het alleen wel bizar dat er gesproken wordt over bijvoorbeeld bepaalde schaalvoordelen terwijl in het verleden al is gebleken dat fuseren niet direct schaalvoordelen als gevolg heeft.Ik denk dat ze dit nog beter moeten uitwerken alvorens ze zo iets doen (en volgens mij zijn ze daar ook (nog?) mee bezig).
schiet ze neerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:22 schreef badschaap het volgende:
hoe krijg ik mensen uitgelegd dat ik een tyfushekel aan carnaval heb, en dus geen zin heb om een dagje mee te gaan carnavallen
gewoon zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:22 schreef badschaap het volgende:
hoe krijg ik mensen uitgelegd dat ik een tyfushekel aan carnaval heb, en dus geen zin heb om een dagje mee te gaan carnavallen
jaaaquote:
sla zequote:
Eindelijk volwassen enzoquote:
Denk het nietquote:
Negeer ze dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he?
ze willen maar niet snappen dat ik een tyfushekel aan carnaval heb
ohja, nog twee jaartes danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk het niet
Als je 18 bent, ben je ook al volwassen he.
Ja dat is beterquote:
Neuh gaat wel weer beter, jij al 100% beter?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is beter
Ben je nog ziek?
Mooi zoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neuh gaat wel weer beter, jij al 100% beter?
huh watquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef badschaap het volgende:
deal done, ik ball een van die twee banga's daarna weer naar huis.
Kut carnavall
okequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef badschaap het volgende:
deal done, ik ball een van die twee banga's daarna weer naar huis.
Kut carnavall
iedereen is ziekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Mooi zoMaar ik was niet ziek hoor
Ik nietquote:
quote:
Polen pesten op je werk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)34574&type=2&theater
hahahahahaahhhhhahaahahahaha
ik lachte echt heel hard
ik heb hem heel vaak bekeken nuquote:
Werk nu ook twee a drie avonden per week. Ik word een rijke tata.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell is afwezig in haar school excuses ja.
Je hebt werk?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Werk nu ook twee a drie avonden per week. Ik word een rijke tata.
Horeca. Daarnaast moet ik 30 uur per week te draaien voor mn studie. Daarnaast nog taalcursus en sociale shit mee zien te combineren. Ben deze drukte niet meer gewend sinds eind vorig schooljaar.quote:
30 uur per week voor je studie? Is dt een stagequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Horeca. Daarnaast moet ik 30 uur per week te draaien voor mn studie. Daarnaast nog taalcursus en sociale shit mee zien te combineren. Ben deze drukte niet meer gewend sinds eind vorig schooljaar.
woow waarom doe je dat nu opeens allemaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Horeca. Daarnaast moet ik 30 uur per week te draaien voor mn studie. Daarnaast nog taalcursus en sociale shit mee zien te combineren. Ben deze drukte niet meer gewend sinds eind vorig schooljaar.
Dan hoop ik dat je op een andere manier hebt genoten van die periodequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Ezell het volgende:
Afgelopen half jaar echt verkloot met niks doen, als ik nu terugkijk.
ze probeert mijn hart te winnenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
woow waarom doe je dat nu opeens allemaal.
hahahaha omgquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)16508&type=2&theater
lol
Zoiets maar dan zelfstandig. Zit best ingewikkeld in elkaar. Even geen zin om dat helemaal uit te leggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
30 uur per week voor je studie? Is dt een stage
yooooquote:
was vorig schooljaar ook zo drukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
woow waarom doe je dat nu opeens allemaal.
ell ik mis jequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoiets maar dan zelfstandig. Zit best ingewikkeld in elkaar. Even geen zin om dat helemaal uit te leggen.
[..]
yoooo
[..]
was vorig schooljaar ook zo druk
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)16508&type=2&theater
lol
No worriesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoiets maar dan zelfstandig. Zit best ingewikkeld in elkaar. Even geen zin om dat helemaal uit te leggen.
[..]
yoooo
[..]
Ahh oke. Knap hoor. Ik doe het je niet na.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
yoooo
[..]
Geen idee, heb het echt vet druk. Heb mijn vrienden zelfs weken niet meer gezien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
ez
[..]
ell ik mis je
wanneer kom je hier eten?
Ik hoop dat het met die 30 uur gaat lukken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh oke. Knap hoor. Ik doe het je niet na.
Moet je per se 30 uur maken of is dat voor jezelf?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoop dat het met die 30 uur gaat lukken.Mja, wordt wat. Vind het in ieder geval lekker om weer bezig te zijn. Afgelopen half jaar echt zo belachelijk weinig gedaan.
Moet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je per se 30 uur maken of is dat voor jezelf?
ik mis je, snap je datquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, heb het echt vet druk. Heb mijn vrienden zelfs weken niet meer gezien.En deze week alleen zondag vrij en dan ga ik lekker uitslapen en shit.
Oh wow. Veelquote:
Wie is sander.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik mis je, snap je datzelfs ik zie sander vaker dan jou terwijl ik jou vaker spreek
dat is toch naarrrrr
Kutleef allesssss.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik mis je, snap je datzelfs ik zie sander vaker dan jou terwijl ik jou vaker spreek
dat is toch naarrrrr
Het moet maar.quote:
ik ga huilen in een hoekje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kutleef allesssss.
[..]
Het moet maar.
Jullie gaan meeten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga huilen in een hoekje.
gelukkig wil cachet nog wel met mij sushi eten
Mooi, blijft die aids ons bespaardquote:
#teamflashquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
Woohoo, Karina heeft die achterlijke Fles ingehaald
wow tjackaquote:
Je kent ze allebei waarschijnlijk niet irlquote:
meer dan leukquote:
karina bijnaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kent ze allebei waarschijnlijk niet irl
je trollt mequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
meer dan leuk
ik luister nu hun nummer van the passenger
beter dan het orgineel
De kleinstequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Which US state has the smallest soft drinkt?
jij bent ook homoseksueel?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
meer dan leuk
ik luister nu hun nummer van the passenger
beter dan het orgineel
Ik ken ze allebei irl dus kan goed kiezenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
karina bijna
maar blij dat ik ervan af zag
Ok. Er is dus een jongen die ik hoogst toevallig via via ken. Deze jongen had een leuke avond in een kroeg en keerde slingerend op de fiets terug bij zijn huis. Vlak voordat hij zijn bed in dook ging hij nog even de blaas legen. De dag erna werd hij wakker gemaakt door z'n moeder. Of hij even de trap wil gaan schoonmaken. Hahahahahahahaquote:
oh ja heeft dat hiermee te makenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
ik zei niet voor niks dat ik homo was op whapp
luister nu story of my life van hunquote:
wtfquote:
nee ik vind dit mooiquote:
Wat een geweldig leuk verhaal zegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ok. Er is dus een jongen die ik hoogst toevallig via via ken. Deze jongen had een leuke avond in een kroeg en keerde slingerend op de fiets terug bij zijn huis. Vlak voordat hij zijn bed in dook ging hij nog even de blaas legen. De dag erna werd hij wakker gemaakt door z'n moeder. Of hij even de trap wil gaan schoonmaken. Hahahahahahaha
ja het is best gayishquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja heeft dat hiermee te maken
wel leuk verhaal jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:24 schreef JanCees het volgende:
Moest er zelf smakelijk lachen toen ik hem dit hoorde vertellen.
wat is bbquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja het is best gayish
maar ik vind bb ook leuk en one direction en take that
You become who you hang out withquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:24 schreef JanCees het volgende:
Moest er zelf smakelijk lachen toen ik hem dit hoorde vertellen.
woow jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef Stuart het volgende:
Hey Sof, je bent een plek gestegen en bijna nog een plek![]()
Top 10 GRTD Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 Stuart - 38854
3 WhiteLightning - 33140
4 gianni61 - 31856
5 essnhills - 30198
6 Moeraskat - 29509
7 supersof - 29415
8 Crazy-M - 29382
9 VoornaamAchternaam - 26581
10 NBT - 25466
boeienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef Stuart het volgende:
Hey Sof, je bent een plek gestegen en bijna nog een plek![]()
Top 10 GRTD Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 Stuart - 38854
3 WhiteLightning - 33140
4 gianni61 - 31856
5 essnhills - 30198
6 Moeraskat - 29509
7 supersof - 29415
8 Crazy-M - 29382
9 VoornaamAchternaam - 26581
10 NBT - 25466
Goed bezigquote:
Ja, omdat jij er nooit tussen zal staan mongoolquote:
Nog niet. Ik wil eigenlijk gaan slapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig
Voel je je al bijna jarig?
Dat weet ik niet. Ik kan alleen de top 10 zien.quote:
neeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog niet. Ik wil eigenlijk gaan slapen.
Waarom zo vroeg johquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon doenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |