Horeca. Daarnaast moet ik 30 uur per week te draaien voor mn studie. Daarnaast nog taalcursus en sociale shit mee zien te combineren. Ben deze drukte niet meer gewend sinds eind vorig schooljaar.quote:
30 uur per week voor je studie? Is dt een stagequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Horeca. Daarnaast moet ik 30 uur per week te draaien voor mn studie. Daarnaast nog taalcursus en sociale shit mee zien te combineren. Ben deze drukte niet meer gewend sinds eind vorig schooljaar.
woow waarom doe je dat nu opeens allemaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Horeca. Daarnaast moet ik 30 uur per week te draaien voor mn studie. Daarnaast nog taalcursus en sociale shit mee zien te combineren. Ben deze drukte niet meer gewend sinds eind vorig schooljaar.
Dan hoop ik dat je op een andere manier hebt genoten van die periodequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef Ezell het volgende:
Afgelopen half jaar echt verkloot met niks doen, als ik nu terugkijk.
ze probeert mijn hart te winnenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
woow waarom doe je dat nu opeens allemaal.
hahahaha omgquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)16508&type=2&theater
lol
Zoiets maar dan zelfstandig. Zit best ingewikkeld in elkaar. Even geen zin om dat helemaal uit te leggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
30 uur per week voor je studie? Is dt een stage
yooooquote:
was vorig schooljaar ook zo drukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
[..]
woow waarom doe je dat nu opeens allemaal.
ell ik mis jequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoiets maar dan zelfstandig. Zit best ingewikkeld in elkaar. Even geen zin om dat helemaal uit te leggen.
[..]
yoooo
[..]
was vorig schooljaar ook zo druk
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef Typisch het volgende:
https://www.facebook.com/(...)16508&type=2&theater
lol
No worriesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoiets maar dan zelfstandig. Zit best ingewikkeld in elkaar. Even geen zin om dat helemaal uit te leggen.
[..]
yoooo
[..]
Ahh oke. Knap hoor. Ik doe het je niet na.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
yoooo
[..]
Geen idee, heb het echt vet druk. Heb mijn vrienden zelfs weken niet meer gezien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Etsu het volgende:
ez
[..]
ell ik mis je
wanneer kom je hier eten?
Ik hoop dat het met die 30 uur gaat lukken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahh oke. Knap hoor. Ik doe het je niet na.
Moet je per se 30 uur maken of is dat voor jezelf?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoop dat het met die 30 uur gaat lukken.Mja, wordt wat. Vind het in ieder geval lekker om weer bezig te zijn. Afgelopen half jaar echt zo belachelijk weinig gedaan.
Moet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je per se 30 uur maken of is dat voor jezelf?
ik mis je, snap je datquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, heb het echt vet druk. Heb mijn vrienden zelfs weken niet meer gezien.En deze week alleen zondag vrij en dan ga ik lekker uitslapen en shit.
Oh wow. Veelquote:
Wie is sander.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik mis je, snap je datzelfs ik zie sander vaker dan jou terwijl ik jou vaker spreek
dat is toch naarrrrr
Kutleef allesssss.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik mis je, snap je datzelfs ik zie sander vaker dan jou terwijl ik jou vaker spreek
dat is toch naarrrrr
Het moet maar.quote:
ik ga huilen in een hoekje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kutleef allesssss.
[..]
Het moet maar.
Jullie gaan meeten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga huilen in een hoekje.
gelukkig wil cachet nog wel met mij sushi eten
Mooi, blijft die aids ons bespaardquote:
#teamflashquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:18 schreef Stuart het volgende:
Woohoo, Karina heeft die achterlijke Fles ingehaald
wow tjackaquote:
Je kent ze allebei waarschijnlijk niet irlquote:
meer dan leukquote:
karina bijnaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kent ze allebei waarschijnlijk niet irl
je trollt mequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
meer dan leuk
ik luister nu hun nummer van the passenger
beter dan het orgineel
De kleinstequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Which US state has the smallest soft drinkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |