quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam klaarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef Xeor het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
te grootquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef Xeor het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik moest wel grinnikenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef supersof het volgende:
flip wat vindt je van de vergelijking van miley met die afgekloven pop uit rugrats
http://q-music.nl/nieuws/9-artiesten-en-hun-dubbelgangers (laatste foto)
Ohquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is etsu al
ik ben hier niet zo vaak
Ik fix nog wel watquote:
Boerin?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze geven me te weinig huursubsidie.
[..]
Flips, lekker boerinnetje van me.
Rugrats was leuk hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moest wel grinniken
[..]
Oh
[..]
Ik fix nog wel wat
[..]
Boerin?
Heb je geen boers accent meer dan?quote:
landhuisquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Xeor het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
vraag het aan iemand die daar werktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Muto het volgende:
Ik had vandaag een bedrijfspresentatie.
Daar heb ik wel een tof meisje ontmoet.
Na afloop nog een half uur met haar nagepraat.
Vergeten haar naam + nummer te vragen
Nu voel ik me kut.
Ja sowieso vond ik de programmering toen best toffer dan de huidige series met alles nagesychroniseerd en een lachbandquote:
Ik heb nooit een boers accent gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je geen boers accent meer dan?
Woon je niet meer op een boerderij dan?
Het was iemand die ook naar die presentatie kwam. Ik weet alleen dat ze bachelorstudie doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
vraag het aan iemand die daar werkt
Rocket powerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sowieso vond ik de programmering toen best toffer dan de huidige series met alles nagesychroniseerd en een lachband
[..]
Ik heb nooit een boers accent gehad
En als ik een boerderij had gehad dan was je vast jaloers geweest.
Meeste boerderijen zijn
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nog steeds niet helemaal mijn ding maar hij is beter dan dat eerste mormel
quote:
als je niet met mijn mening kan dealen, wil je vriendelijk verzoeken ergens anders je heil te gaan zoekenquote:
Slaap lekkerquote:
Winxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
As told by gingerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sowieso vond ik de programmering toen best toffer dan de huidige series met alles nagesychroniseerd en een lachband
[..]
Meeste boerderijen zijn
Hoe zou je je eigen accent dan beschrijven?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meeste boerderijen zijn
quote:
even slapenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik denk dat ik zo een dutje doe, ben kapot
TVPquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
kende je deze al cachie cachet cachet
vannacht kort nachtje gehad. en ben moe. en moet om 12 uur wakker zijn.quote:
En dat ene programma met die vader met rode snor en dat ze op safari warenquote:
Noord-Hollands.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zou je je eigen accent dan beschrijven?
Ja, dan was ik wel jaloers geweest en had ik je gehosseld zodat ik bij je op de boerderij kon wonen.
dat doe je toch alleen als je nog wat gaat doen later op de dagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
powernap
niet dat dat ooit daadwerkelijk geholpen heeft bij mij maar goed
zie vorige postquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
vannacht kort nachtje gehad. en ben moe. en moet om 12 uur wakker zijn.
Fucking vetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat ene programma met die vader met rode snor en dat ze op safari waren
[..]
Noord-Hollands.
Zie je
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga iemand anders irriteren blaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |