kloptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ook
wodka redbull in de aanbieding
niet echt bevorderlijk voor je nachtrust
FOK!kers die mij lekker noemen neem ik niet serieusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh ik vind het een negatief woord, tenminste zo komt het over
Ik ontken alles.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben een ondode vraag flips maar die heeft mij wel eens in het echt gezien
ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk de nacht van woensdag op donderdag zeg maar
sorry voor de verwarring
trutquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FOK!kers die mij lekker noemen neem ik niet serieus
[..]
Ik ontken alles.
Nam je me maar eens serieus. /faxiemodus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ontken alles.
jeetje, daar ben ik dus de fout in gegaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik ontken alles.
Ik hou wel van lekkere mannen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat flips een mooie man is
geen lekkere dat is ook manonterend
o shitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nam je me maar eens serieus. /faxiemodus.
Je hebt mij nooit lekker genoemd? Beledig je mij nou onbewustquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje, daar ben ik dus de fout in gegaan
Gezien de reacties op fora zoals Userfoto's en bijv, kpd dan kan je zulke zaken toch niet meer serieus nemen? Tevens blijft het ook het internet.quote:
okquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat flips een mooie man is
geen lekkere dat is ook manonterend
de internet*quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
o shit
[..]
Je hebt mij nooit lekker genoemd? Beledig je mij nou onbewust
[..]
Gezien de reacties op fora zoals Userfoto's en bijv, kpd dan kan je zulke zaken toch niet meer serieus nemen? Tevens blijft het ook het internet.
[..]
ok
Niet onbewust hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit lekker genoemd? Beledig je mij nou onbewust
is goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan ben ik dronken voor ik aankom
Zit wel een kern van waarheid in ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezien de reacties op fora zoals Userfoto's en bijv, kpd dan kan je zulke zaken toch niet meer serieus nemen? Tevens blijft het ook het internet.
dan ben je of snel dronken of er is wat mis met je zelfbeheersingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan ben ik dronken voor ik aankom
je verwacht het niettwitter:NUnl twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 20:55:00Plasterk noemt eigen handelen 'onverstandig', bekijk het liveblog over het debat http://t.co/pdo5LZhb5M reageer retweet
je bent zelfbeheersingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ben je of snel dronken of er is wat mis met je zelfbeheersing
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
is goed
kan ik je makkelijker in bed lokken
nee ik ben blind hihahoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je niet lezen? analfabeet
blind en doofquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee ik ben blind hihaho
het internet dus
En janken als ik een topic kaap. Hypocriete relnicht ben je toch ookquote:
Oh men. Ik hoorde vandaag dat ik met afstuderen maar 2 fouten per blz. mag maken. Ik vrees al voor de en hetquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in ja.
wjnmkquote:
Beter treedt ie af en verdwijnt daarmee het idee voor een superprovinciequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef Typisch het volgende:
je verwacht het niettwitter:NUnl twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 20:55:00Plasterk noemt eigen handelen 'onverstandig', bekijk het liveblog over het debat http://t.co/pdo5LZhb5M reageer retweet
Vergevenquote:
OKEquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
En janken als ik een topic kaap. Hypocriete relnicht ben je toch ook
Jij bent het schoothondje van Etsu?quote:
nee manquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh men. Ik hoorde vandaag dat ik met afstuderen maar 2 fouten per blz. mag maken. Ik vrees al voor de en het
[..]
[..]
[..]
wjnmk
[..]
Beter treedt ie af en verdwijnt daarmee het idee voor een superprovincie
[..]
Vergeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |