quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:06 schreef JanCees het volgende:
ik ga altijd meezingen met super-feyenoord
#vriendvandekakkies
quote:
okequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik TR alle posts van iedereen die hier vanaf nu niet meer welkom is
Het gaat mij niet zo zeer om de provincie waar ik in woon. Ik vind het alleen wel bizar dat er gesproken wordt over bijvoorbeeld bepaalde schaalvoordelen terwijl in het verleden al is gebleken dat fuseren niet direct schaalvoordelen als gevolg heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Waar merk jij dan aan in welke provincie je woont? Voor de gewone burger is de provincie nutteloos.
Daar heb je wel gelijk in, ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zo zeer om de provincie waar ik in woon. Ik vind het alleen wel bizar dat er gesproken wordt over bijvoorbeeld bepaalde schaalvoordelen terwijl in het verleden al is gebleken dat fuseren niet direct schaalvoordelen als gevolg heeft.Ik denk dat ze dit nog beter moeten uitwerken alvorens ze zo iets doen (en volgens mij zijn ze daar ook (nog?) mee bezig).
schiet ze neerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:22 schreef badschaap het volgende:
hoe krijg ik mensen uitgelegd dat ik een tyfushekel aan carnaval heb, en dus geen zin heb om een dagje mee te gaan carnavallen
gewoon zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:22 schreef badschaap het volgende:
hoe krijg ik mensen uitgelegd dat ik een tyfushekel aan carnaval heb, en dus geen zin heb om een dagje mee te gaan carnavallen
jaaaquote:
sla zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |