The wilt thorn berry's ofzo tochquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat ene programma met die vader met rode snor en dat ze op safari waren
[..]
Noord-Hollands.
Zie je
Amsterdam valt ook onder Noord-Holland en het is zeker geen Amsterdams. Of Volendams.quote:
Zoals ik al zei. Ik moet om 12 uur wakker zijn.quote:
wat een gekkigheidquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik moet om 12 uur wakker zijn.
gewoon wat redbull drinkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Ik moet om 12 uur wakker zijn.
dan ben ik jarig hequote:
kom naar groningenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef JanCees het volgende:
iemand zin om woensdagnacht wat te doen
yolo
hjbquote:
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
The wilt thorn berry's ofzo toch
Volendams is uberso een dialectje op zichzelf.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amsterdam valt ook onder Noord-Holland en het is zeker geen Amsterdams. Of Volendams.
JaBoerinnetje is ook geen negatief woord. Ik heb een lijstje met favoriete FOK!-boerinnetjes.
donderdag stapdagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef JanCees het volgende:
iemand zin om woensdagnacht wat te doen
yolo
Ook geen hart van steen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb geen hart dus ik heb daar geen last van
okquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom naar groningen
ik begin pas 15;00 met college dus kan prima met je uit
om 12 uur is het leukquote:
Nouja, ik liet het zelfs nog voorafgaan door "lekker". Tssk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volendams is uberso een dialectje op zichzelf.
Oh ik vind het een negatief woord, tenminste zo komt het over
ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik drink wel vaker 5 redbull op 1 dag en nooit hartkloppingen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |