Hij heeft 19 cm, past perfect in mn anus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over zijn lengte etc. hoef ik geen details thanks
Hij is best kleinquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over zijn lengte etc. hoef ik geen details thanks
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom meen jij eigenlijk zo slim te zijn dan Etsu? Je bent inmiddels toch al 20? En je bent 1e of 2e jaars? Je hebt nog niets en je poogt mij af te zeiken terwijl ik een degree hier in London heb gehaald op mijn 21e?
Welterusten dan maarquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zonder sof hoef ik hier niet te zijn, mijn steun, mijn toeverlaat.
sloap lekker
64quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoeveel chromosomen heb jij dan he?!
[..]
nooit hoop ik
tenzij groot geld bedrag
alles is te koop
100.000 euro?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoeveel chromosomen heb jij dan he?!
[..]
nooit hoop ik
tenzij groot geld bedrag
alles is te koop
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan Typisch momenteel niet goed lezen. Maakt hij zich nou daadwerkelijk druk om het niveau?
hoi tjokkehquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Tchock het volgende:
Waarom meen jij eigenlijk zo slim te zijn dan Etsu? Je bent inmiddels toch al 20? En je bent 1e of 2e jaars? Je hebt nog niets en je poogt mij af te zeiken terwijl ik een degree hier in London heb gehaald op mijn 21e?
Ik heb 3 notes gehad in de afgelopen 3 jaar. Jij waarschijnlijk meer dan 3 bans omdat je zo lief bentquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lees je wel wat je zegt?![]()
Dit is hopeloos. Laatste post.
Ja joh. Ik had het echt naar mn zin in de JNG SC, maar merk nu gewoon dat ik gewoon niet helemaal op mn plek ben hier..quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je er daarom nog maar zo weinig Rock?
Waarschijnlijk positieve notesquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb 3 notes gehad in de afgelopen 3 jaar. Jij waarschijnlijk meer dan 3 bans omdat je zo lief bent
Waarom, het past jou immers toch perfect? Geniet er lekker van zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft 19 cm, past perfect in mn anus.
Moet je eens uitproberen.
hebben een dealquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
dan wil ik best in je bek pissen
Ik ben niet zo hebberig en wil hem best met anderen delen. Is toch aardig?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom, het past jou immers toch perfect? Geniet er lekker van zou ik zeggen
Toch vind ik jou soms best een heel leuke en interessante user. Iemand die inhoudelijk iets kan toevoegenquote:
Word er niet bepaald beter op hier nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja joh. Ik had het echt naar mn zin in de JNG SC, maar merk nu gewoon dat ik gewoon niet helemaal op mn plek ben hier..
Dusja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Word er niet bepaald beter op hier nee.
Uiteraardquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk positieve notes
Al was JNG nou ook niet allesquote:
Zeker, buitengewoon sympathiek zelfs. Maar ik laat deze kelk mijn mond voorbij gaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hebberig en wil hem best met anderen delen. Is toch aardig?
Niks van aantrekken. Ik kom ook uit KLB, mooi behaarde jongens als LittleRabbit hebben me al zeker veertig maal uitgemaakt voor 'schavuit', 'addergebroed' en meer van zulke vreselijke termen, maar ik ben hier ook nog steeds.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Omdat ik uit KLB kom doet iedereen onaardig tegen me
Niet zo bescheiden joh, ik gun het jou.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker, buitengewoon sympathiek zelfs. Maar ik laat deze kelk mijn mond voorbij gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |