Sex, sex, sex altijd maar sex. Praat liever eens over het weer, "oke" wanneer doen we het weer?quote:
Help me ro. Ik ben niet meer leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
Hoi blauwe tijger, ik herken jou naam uit KLB. Gezellig om wat bekende gezichten in andere uithoeken van het forum tegen te komen.
Dat zal het zijn!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dan besef ik dat waarschijnlijk later pas![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb mijn degree aan een universiteit gehaald lieve schat. Jij hebt nog steeds geen degree
Ik had mijn degree toen ik 21 was
Hey Rodawa, ook jou heb ik wel eens gezien!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
Hoi blauwe tijger, ik herken jouw naam uit KLB. Gezellig om wat bekende gezichten in andere uithoeken van het forum tegen te komen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Lekker in mn slokdarm en zo richting mn maag.
VIES HOOR.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Sex, sex, sex altijd maar sex. Praat liever eens over het weer, "oke" wanneer doen we het weer?
?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Help me ro. Ik ben niet meer leuk.
niet zoals nu en dat is in dit geval niet positiefquote:
ik heb geen zin een banquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga anders de lesbeau-reeks weer verzieken joh. Hypocriet gedrag
Oh wacht BlauweTijger was mijn doelwit.
Waarom denk je dat dit niet klopt? A levels op je 18e en 3 jaar uni. Bijna iedereen is hier 21 met een degree, dus waar heb je het over?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:10 schreef Rodawa het volgende:
Hoi blauwe tijger, ik herken jouw naam uit KLB. Gezellig om wat bekende gezichten in andere uithoeken van het forum tegen te komen.
Omdat jij dom bent. Daarom denk ik dat het niet klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit niet klopt? A levels op je 18e en 3 jaar uni. Bijna iedereen is hier 21 met een degree, dus waar heb je het over?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Toevallig net nog ergens gelezen dat ze niet ongesteld is.
Srs (bron: betrouwbaar).
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
In het vorige topic zei ze van niet..
Sorry, in tegenstelling tot jou begon ik niet op het laagst mogelijke niveau en deed ik het zelfs allemaal in het Engelsquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat jij dom bent. Daarom denk ik dat het niet klopt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, in tegenstelling tot jou begon ik niet op het laagst mogelijke niveau en deed ik het zelfs allemaal in het Engels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |