quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Typisch het volgende:
en dat op haar verjaardag
tis allemaal wat
Waarom meen jij eigenlijk zo slim te zijn dan Etsu? Je bent inmiddels toch al 20? En je bent 1e of 2e jaars? Je hebt nog niets en je poogt mij af te zeiken terwijl ik een degree hier in London heb gehaald op mijn 21e?quote:
openbaar je nou DM's??quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Rodawa het volgende:
DM-bericht van Fopje aan supersof: "je bent weer welkom als je je menstruatie weer op orde hebt."
Ik ga hier niet op in, sorry. Ik moet een begrafenis voor Sof regelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom meen jij eigenlijk zo slim te zijn dan Etsu? Je bent inmiddels toch al 20? En je bent 1e of 2e jaars? Je hebt nog niets en je poogt mij af te zeiken terwijl ik een degree hier in London heb gehaald?
Laat nou eens gaan man, je gezeik over je kut degree en wo studies. Rot op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom meen jij eigenlijk zo slim te zijn dan Etsu? Je bent inmiddels toch al 20? En je bent 1e of 2e jaars? Je hebt nog niets en je poogt mij af te zeiken terwijl ik een degree hier in London heb gehaald op mijn 21e?
Okay, ik snap best dat je na je vriendelijke opmerkingen even niets zinvols weet te zeggen. Succes met je studie! Je weet trouwens dat ik ook rechten ga studeren? Ik ben geaccepteerd om het in 2 jaar te doen hier, in deeltijdquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op in, sorry. Ik moet een begrafenis voor Sof regelen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ik snap best dat je na je vriendelijke opmerkingen even niets zinvols weet te zeggen. Succes met je studie! Je weet trouwens dat ik ook rechten ga studeren? Ik ben geaccepteerd om het in 2 jaar te doen hier, in deeltijd![]()
![]()
Verspreiden van DM's -> ban.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef Rodawa het volgende:
DM-bericht van Fopje aan supersof: "je bent weer welkom als je je menstruatie weer op orde hebt."
Neem me niet kwalijk maar het was in deze toch echt Etsu die hierover begon. Ik begin er NOOIT over!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat nou eens gaan man, je gezeik over je kut degree en wo studies. Rot op.
doe nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk maar het was in deze toch echt Etsu die hierover begon. Ik begin er NOOIT over!
En verder, iets vriendelijker mag best hoor. Ik heb jou nooit iets misdaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |