Uhh, rodawa?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb momenteel niks te klagen. Ik maak niet voor elk dingetje een nieuw topic, alleen als het echt terecht is. Bvb toen mijn broodje was verpest of mijn kat mij wilde verkracht*n.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh
jammer
anders had ik je even flink uitgelachen
met je praat
oke goed verhaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef Rodawa het volgende:
etje een nieuw topic, alleen als het echt terecht is. Bvb toen mijn broodje was verpest of mijn kat mij wilde verkracht*n.
Waarom?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
cachet, ik moet je wat vertellen
sof heeft een ban
Ik snap het wel. Ik moest meer gniffelen om de opmerking.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snap je die zin niet?Moet je niet van die infantiele series kijken
Heb je het wel eens met een hoofd geprobeerd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker joh. Af en toe een vinger, af en toe een vuist, af en toe een been. Niets mis mee.
Gewoon bedreigen. Daarmee kom je een heel eind.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk voor je. Wie is de gelukkige en hoe heb je hem in GODSNAAM ZO VER GEKREGEN
Deuce Bigalowquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Wat leuk voor je. Wie is de gelukkige en hoe heb je hem in GODSNAAM ZO VER GEKREGEN
Flink duwen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik trek sws niet graag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hou je toch denk ik. Probeer je er niet teveel van aan te trekken joh
The Wire, GOT, Criminal Minds, House, BB...quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik moest meer gniffelen om de opmerking.
Wat voor series kijk jij dan?
Nee, maar staat volgende week wel in de planning. De week erop hele lichaam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb je het wel eens met een hoofd geprobeerd?
4 dagenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zijn GRTD toch al zat ben ik bang.
Wat een kansloze actie
Voor hoe lang?
Ja, je hebt het verneukt kerel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ruzie?.. en daardoor ook echt die ban?
Een buitensporige lange afkoelperiode of zoiets. Zodat Blauwetijger zich veiliger kan voelen als hij aan users vraagt of ze gevuistneukt wordenquote:
Wie is zequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze zijn GRTD toch al zat ben ik bang.
Wat een kansloze actie
Voor hoe lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |