10 stuks zelfs.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een jongen gevuistneukt?
Wat liefquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden joh, ik gun het jou.
Deze post is zo sarcastisch dat je het er af kunt schrapen en verkopen als sarcasti-ijsjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sherlock was vertelde het mij al.
Kan niet wachten.
Ja en het gros hier is wel echt superchillquote:
Eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja en het gros hier is wel echt superchill
Maar sommige verneuken het gewoon
dat heb ik ook altijd met vblquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef BlauweTijger het volgende:
Omdat ik uit KLB kom doet iedereen onaardig tegen me
Wat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een jongen gevuistneukt?
Ik heb momenteel niks te klagen. Ik maak niet voor elk dingetje een nieuw topic, alleen als het echt terecht is. Bvb toen mijn broodje was verpest of mijn kat mij wilde verkracht*n.quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sherlock was vertelde het mij al.
Kan niet wachten.
wat een kut grapquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze post is zo sarcastisch dat je het er af kunt schrapen en verkopen als sarcasti-ijsjes.
Snap je die zin niet?quote:
Maak je nog radio hier?quote:
Dat hou je toch denk ik. Probeer je er niet teveel van aan te trekken johquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja en het gros hier is wel echt superchill
Maar sommige verneuken het gewoon
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Snap je die zin niet?Moet je niet van die infantiele series kijken
Ik dacht dat je nog maagd was.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker joh. Af en toe een vinger, af en toe een vuist, af en toe een been. Niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |