De OP zoals hij nu is, is goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Saind het volgende:
ik ben wel blij dat we geen lame op meer hebben met allemaal ui's enzo
Ik dacht dat hij talent had.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Buitendam het volgende:
Kutknut, wat zit je allemaal debielen hierheen te halen dan?
Er moet altijd minstens 1 Scarlett in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De OP zoals hij nu is, is goed.
Halve KLB'ers, man. Die zijn alleen in KLB grappig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij talent had.
Ik heb de OP aangepast naar niveau.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Stijn. Voor de fluwelen smaak van bier ben je te jong en de enige borst die je ooit hebt aangeraakt is die waarvan je hebt gedronken. Ik vind dat deze OP niet bij je past.
Stijn zit op korfbal hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Stijn. Voor de fluwelen smaak van bier ben je te jong en de enige borst die je ooit hebt aangeraakt is die waarvan je hebt gedronken. Ik vind dat deze OP niet bij je past.
Ach, verrek. Doe je dat nog altijd, Stijn?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn zit op korfbal hoorSamen douchen alles.
nu heb ik zin in bierquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Je gaat harder dan ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn Three Wood is al voor 3/4e leeg.
Heb de 70cl genomen. Paar weekendjes 2 drammetjes de avond en je bent er snel doorheen.quote:
Heb nog nooit een literfles whisky gekochtquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb de 70cl genomen. Paar weekendjes 2 drammetjes de avond en je bent er snel doorheen.
Lekker is die.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mijn Three Wood is al voor 3/4e leeg.
Ik voel je.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb nog nooit een literfles whisky gekocht
En ik ben moeilijk arm dus drink niet al te vaak een bakkie whisky
Retegoed spul.quote:
Ik alleen maarquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
GOED STIJN!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Kap verdomme met dat kutschaatsen.
Meeste whiskies zijn er niet eens in liters manquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik alleen maarDe rest gaat zo snel
Al ben ik al maanden geheelonthouder.
En steek mijn lulquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel de whiskeys die ik koop.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Meeste whiskies zijn er niet eens in liters man
beter dan dartsenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Na de Hakushu sherrycask lekkerste whisky die ik heb gedronken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik alleen maarDe rest gaat zo snel
Al ben ik al weken geheelonthouder.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van eenzelfde laagdrempelig niveau.
Jij praat over Japan met 'we', terwijl je 100% Nederlands bloed hebtquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na de Hakushu sherrycask lekkerste whisky die ik heb gedronken.
Doping.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]!
Top atleten man, die schaatsers
Inzuipen voor de wedstrijdquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doping.
Darters doen het tenminste nog zonder doping.
Als je gewoon alleen die opmerking niet serieus nam zoals normale mensen was het een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij praat over Japan met 'we', terwijl je 100% Nederlands bloed hebt. Jou neem ik niet meer serieus.
je hebt het over whiskeysquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze kosten een ton, dat is wat anders.
kan mij dat verrottenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doping.
Darters doen het tenminste nog zonder doping.
Zeg ik toch gvd gvd geheelonthouderquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij mag heul niet meer drinken fatty
zomer wasbordje alles
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeg ik toch gvd gvd geheelonthouder
93 Kilo
Ja, het blijft met een stuk ijzer onder je poten zo hard mogelijk rondjes glijden. Daar doet een ultrasnel pak weinig aan af. Als ik dan daarna Frankrijk-Engeland in een wedstrijd rugby kies ik mijn atleten daar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]!
Top atleten man, die schaatsers
Is goed joh.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, het blijft met een stuk ijzer onder je poten zo hard mogelijk rondjes glijden. Daar doet een ultrasnel pak weinig aan af. Als ik dan daarna Frankrijk-Engeland in een wedstrijd rugby kies ik mijn atleten daar.
Hilarisch was het wel.quote:
Ajax stylequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speel zonder spitsen. Werkt echt als een malle.
kom vrijdag ook naar limbabwe, neem ik de highland park voor je meequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
En ik ben moeilijk arm dus drink niet al te vaak een bakkie whisky
Serieus? Dacht dat ze dat er onderhand wel uit hadden gehaald,quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speel zonder spitsen. Werkt echt als een malle.
Hmmm even kijken of dat lukt danquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:15 schreef Adames het volgende:
[..]
kom vrijdag ook naar limbabwe, neem ik de highland park voor je mee
If you don't shoot you don't scorequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat ze dat er onderhand wel uit hadden gehaald,
Jammer van fm 14 is dat je vrij snel alles wint wat er te winnen valt,quote:
http://www.drankgigant.nl/bunnahabhain-12-year.htmlquote:
35 keer per wedstrijd schieten. Ik mis mijn masturbatiepuberteit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echt een probleem met afwerken. Ik schiet 35x per wedstrijd maar scoor 2/3x.
Wat moeten ze eruit halen dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Black bottle ken ik nie maar bunnahabhain is prima spulquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.drankgigant.nl/bunnahabhain-12-year.html
ken jij deze trouwens?
ze hebben mij deze opgestuurd ipv de black bottle
Het feit dat zonder spits spelen zo goed is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat moeten ze eruit halen dan?
black bottle was een 15 euro blend whisky, zou prima te drinken zijn volgens ralphy voor dat geldquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Black bottle ken ik nie maar bunnahabhain is prima spul
Nouja, het is nu gewoon een tactiek als alle anderen. Je kan er ook net zo hard mee falen als met andere tactieken. Je kunt niet echt spreken van een bug, als dat is wat je bedoelt met 'eruit halen'.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het feit dat zonder spits spelen zo goed is.
Bunnahabhain 12 year is een verfrissende whisky, tevens één die relatief turfarm is voor een Islay whisky.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef Buitendam het volgende:
Islay whisky's is toch nog niet mijn ding.
zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef Buitendam het volgende:
Islay whisky's is toch nog niet mijn ding.
Gelukkig post hij hier niet meer. Echt een bipolaire stoornis/gespleten persoonlijkheid.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef Helpmefok het volgende:
Elan is zo grappig
Anderen praten over mijn jetpack, ben ik blijkbaar hoofdschuldige.
Wat een mongool. PSV supporters zijn er niets bij.
Rot op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef Helpmefok het volgende:
GOUD JAAAAAAA STIJN KOMT KLAAR
Ja, want dat is door anderen verzonnen.....quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef Helpmefok het volgende:
Anderen praten over mijn jetpack, ben ik blijkbaar hoofdschuldige.
Misschien is dat het. Dat het turfgehalte in de Islay's me vaak wat teveel van het goede is. Ik vond de Jura 10 ook echt niet lekker, terwijl Saind hem volgens mij wel te drinken vindt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Bunnahabhain 12 year is een verfrissende whisky, tevens één die relatief turfarm is voor een Islay whisky.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef Helpmefok het volgende:
Kapiteintje, inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want dat is door anderen verzonnen.....
Conneseurs.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien is dat het. Dat het turfgehalte in de Islay's me vaak wat teveel van het goede is. Ik vond de Jura 10 ook echt niet lekker, terwijl Saind hem volgens mij wel te drinken vindt.
Die is ook niet echt turfig vond ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien is dat het. Dat het turfgehalte in de Islay's me vaak wat teveel van het goede is. Ik vond de Jura 10 ook echt niet lekker, terwijl Saind hem volgens mij wel te drinken vindt.
Je hebt de god of war achter je aan zie ik.quote:
Niet zo miepen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Conneseurs.. En ja ik schrijf het waarschijnlijk aids.
Connaisseurs dus. Weer wat geleerd.
ben ook niet heel erg kapot van laphroaig, beetje zoals de extreme hopbieren. Het is wel lekker anders, maar na een tijdje komt die turf je de oren uit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is ook niet echt turfig vond ik
Ik heb Lagavulin staan en m'n fles Laphroaig QC net op, dat is echt idioot veel turf
digibeetquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef TwenteFC het volgende:
In mijn slaap de instellingen van mijn televisie verneukt, en nu krijg ik ze niet meer goed.
Nee, dat klopt. Ik weet niet wat me tegenstond. Nasmaak die me niet aanstond, gok ik. Hoe zijn de andere van Jura? Hebben ze wat weg van de 10?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is ook niet echt turfig vond ik
Ik heb Lagavulin staan en m'n fles Laphroaig QC net op, dat is echt idioot veel turf
sukkelquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is Robert eigenlijk de laatste tijd ?
Wie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is Robert eigenlijk de laatste tijd ?
het ziltige, jodium smaakquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ik weet niet wat me tegenstond. Nasmaak die me niet aanstond, gok ik. Hoe zijn de andere van Jura? Hebben ze wat weg van de 10?
Wat zo heet kapo toch.quote:
Wie was Robert dan..quote:
dat kanquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik dat niet echt lekker vind.
Zullen we dat voor het gemak gewoon even niet openbaren?quote:
Nee die heet anders die heeft echt een kutnaam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Adames het volgende:
[..]
een van de vele pseudoniemen van HMF, maar die zou niet openbaar moeten zijn
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die heet anders die heeft echt een kutnaam.
Echt, zoek een leven met de drang om mensen van internet in real life op te zoeken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die heet anders die heeft echt een kutnaam.
Nou, tres intéressent . De voornaam van een Feyenoord op den foksquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zullen we dat voor het gemak gewoon even niet openbaren?Een van de Feijenoorders dus.
Ik zou het hier niet noemen maar eerlijk je naam is best kut.quote:
Is gewoon nergens voor nodig toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, tres intéressent . De voornaam van een Feyenoord op den foks
Niemand cared, gast.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou het hier niet noemen maar eerlijk je naam is best kut.
Mijn naam is prima.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga lekker in je onesie naar GTST kijken, eerlijk waar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vertel mij wat, alsof het me ook maar een momentje interesseert hoe figuren hier hetenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is gewoon nergens voor nodig toch?
Kom je weer met je aannames, je lijkt wel een wijf man.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt, zoek een leven met de drang om mensen van internet in real life op te zoeken.
Dat doet me denken aan een ander stukje cult over de tweede wereldoorlog en de bouw van een supersoldaat.quote:In Captain America: The First Avenger uit 2011 was te zien hoe Rogers aan de vooravond van de Tweede Wereldoorlog wordt omgebouwd tot supersoldaat en het Amerikaanse leger naar grootse overwinningen leidt.
Kan je iets meer toelichten? Ik vind dat soort verhalen wel mooi als iemand ze vertelt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:34 schreef Buitendam het volgende:
Ik lees hier iets over de film Captain America.
[..]
Dat doet me denken aan een ander stukje cult over de tweede wereldoorlog en de bouw van een supersoldaat.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan je iets meer toelichten? Ik vind dat soort verhalen wel mooi als iemand ze vertelt.
wie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:38 schreef TwenteFC het volgende:
Zit die gozer aan de pillen ofzo? Elke keer met zijn tong uit zijn bek.
Wie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:38 schreef TwenteFC het volgende:
Zit die gozer aan de pillen ofzo? Elke keer met zijn tong uit zijn bek.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stijn heeft ademloos zitten kijken.
Een beetje rebels die jongen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Natuurlijk, het is allemaal een puber-act dat hij er niks aanvindt.
Doet mij denken aan Return to Castle Wolfenstein waar de moffen een 1000-jaar oude generaal oid weer tot leven wekken en hem sick sterk makenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:34 schreef Buitendam het volgende:
Ik lees hier iets over de film Captain America.
[..]
Dat doet me denken aan een ander stukje cult over de tweede wereldoorlog en de bouw van een supersoldaat.
Is dat ook een film?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Return to Castle Wolfenstein waar de moffen een 1000-jaar oude generaal oid weer tot leven wekken en hem sick sterk maken
Wat een ripoff van SS Doomtrooper zegquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Return to Castle Wolfenstein waar de moffen een 1000-jaar oude generaal oid weer tot leven wekken en hem sick sterk maken
Nee, die is niet grappig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
Bobsleebond NL heeft Phillip Cocu een aanbieding gedaan als coach. Voornaamste reden: zijn ervaring met het snel laten dalen van een team.Godverdomme
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
Bobsleebond NL heeft Phillip Cocu een aanbieding gedaan als coach. Voornaamste reden: zijn ervaring met het snel laten dalen van een team.Godverdomme
Gaat Ajax ook buiten FM al jaren goed af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pizza tonno van Dr. Oetker was de topper onder de pizza's tot nu toe. GGMM kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Pizza met vis is vies.
Ik ga zo macaroni eten, beter!
Curryworst pizza van de Lidl. jezus, wat lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pizza tonno van Dr. Oetker was de topper onder de pizza's tot nu toe. GGMM kan dit bevestigen.
Het gaat lekker voor Nederland tot nu toe, ze winnen bijna alles bij het schaatsen.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef onlogisch het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)lf_op_in_media_markt
quote:
quote:
quote:
Nee ik vind het niks en met ananas ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pizza tonno van Dr. Oetker was de topper onder de pizza's tot nu toe. GGMM kan dit bevestigen.
Bestaan die eigenlijk nog?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb een keer per ongeluk een hele hete pizza van de lidl gegeten, dat was echt niet lekker.
Geen flauw idee, ze zijn me al een tijd niet opgevallen.quote:
Pizza Inferno?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb een keer per ongeluk een hele hete pizza van de lidl gegeten, dat was echt niet lekker.
Euh, volgens mij is het spel ouder dan die filmquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een ripoff van SS Doomtrooper zeg
Ach, zolang dit onderdeel van de geschiedenis maar aan het licht komt.
-nvm je bent een jood-quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:00 schreef Tjacka het volgende:
hoi is er iemand toevallig clubkaart houder van nac?
Zie mijn edit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag ik alstublieft alstublieft code lenen![]()
alstublieft
quote:
een maandquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je UI veranderen in Feyenoord? Een jaar lang
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik heb geen cc van nac
ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]slijmen bij onlogisch dan maar
Gewoon bellen en een mooi verhaaltje verzinnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga mijn best doen
die kut kaarten duren 5 dagen om op te sturen
en dan is de verkoop al dicht
Is het enige waar ze goed in zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef hafcfan het volgende:
Nederland weer 2 medailles. Doen ze als enige mee aan dat schaatsen ofzo.
Aangezien er 3 medailles zijn geef je in je eerste zin al antwoord op de vraag uit je tweede zin.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef hafcfan het volgende:
Nederland weer 2 medailles. Doen ze als enige mee aan dat schaatsen ofzo.
dat ga ik doen als onlogisch mij niet helptquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon bellen en een mooi verhaaltje verzinnen.
Ze kunnen t beter schriftelijk afdoen. Hoeveel hebben ze er wel niet? 8 van de 12 ofzo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Is het enige waar ze goed in zijn.
naar nac-ajax?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga misschien zelf nog. Ik weet het nog niet zeker.
wat moet jij bij nac-ajaxquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
daar wil tjacka toch geen kaarten voor, gekkiequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nac-feyenoord, knuppel.
ik wil je cc lenen voor nac-ajaxquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nac-feyenoord, knuppel.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag 16 maart
16:30 NAC Breda v Ajax
Geen dank.
drollie hij heeft het toch over nac - 020quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja is dit zo vreemd dana.s. weekend is het nac-feyenoord.
Oh, OK DAAR LAS IK VAST OVERHEENquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
drollie hij heeft het toch over nac - 020
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, OK DAAR LAS IK VAST OVERHEEN
[ afbeelding ]
VI HOO-LI-GANS!!!!quote:
Kijk jij begint het al te leren. Lekker rellen!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
rensquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk jij begint het al te leren. Lekker rellen!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Net hele planning doorgesproken en gevalideerd, met veel pijn en moeite extra mensen in het team gekregen. Komt er eentje doodleuk melden dat hij een half jaar sabbatical gaat nemen...
Tjacka is geen jood, sterker nog, hij heeft geen cent te makken. Je kunt hem gewoon helpen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, OK DAAR LAS IK VAST OVERHEEN
[ afbeelding ]
hmf heeft vast nog wel een gaatje vrij om je te helpen Ronquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Net hele planning doorgesproken en gevalideerd, met veel pijn en moeite extra mensen in het team gekregen. Komt er eentje doodleuk melden dat hij een half jaar sabbatical gaat nemen...
Ik zoek nog een nieuwe baan, wat schuift het?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef DonRaja het volgende:
Een Knutje?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef DonRaja het volgende:
Ja, ergens in maart wordt het nu.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zoek nog een nieuwe baan, wat schuift het?
Oh, en zou jij niet een Belgische mee nemen naar de Kuip?
Die kan geen Frans.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
hmf heeft vast nog wel een gaatje vrij om je te helpen Ron
Rot op jood, stop ermee voordat het nog beschamender wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:29 schreef Tjacka het volgende:
alsjeblieft grote heilige god onlogisch![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rot op jood, stop ermee voordat het nog beschamender wordt.
Weer opnieuw onderhandelen over nieuwe resource. Maar hij is van een extern bureau, dus we gaan hun uitknijpen...quote:
Mijn zoon heeft zo'n pakje, echt stoerquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker spelen met de staart van je apenpak.
Iemand nodig die Grootmeester is in HR SAP?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef DonRaja het volgende:
wat een leuke grapquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker spelen met de staart van je apenpak.
Tjacka ook. Misschien kan je zoon vriendjes met hem worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft zo'n pakje, echt stoer
misschien krijg ik dan wel de code voor een cc van nacquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tjacka ook. Misschien kan je zoon vriendjes met hem worden.
Mijn zoon wordt geen vriend van de joden!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tjacka ook. Misschien kan je zoon vriendjes met hem worden.
Yep. En vloeiend 4-talig. (NL/DU/EN/FR)quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Iemand nodig die Grootmeester is in HR SAP?
Of je troggelt 'm af met een babbeltruc.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien krijg ik dan wel de code voor een cc van nac
goed punt stijn
Ook geen vriend van Bredase ratten?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn zoon wordt geen vriend van de joden!
I speak 99 languages but French aint onequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik spreek 40-45 talen maar Frans is er daar geen van inderdaad..
broccoli?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga beginnen met koken. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen
Als ik ooit een project in Swahili moet draaien bel ik je op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik spreek 40-45 talen maar Frans is er daar geen van inderdaad..
klote taal ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
I speak 99 languages but French aint one
Mag wel tegen een ton tegenover staan dan gok ik zoquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep. En vloeiend 4-talig. (NL/DU/EN/FR)
Gemiddelde Vlaming kan het he. Al moet je dat NL wel erg ruim nemen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mag wel tegen een ton tegenover staan dan gok ik zo. Eerste drie talen lukt nog wel.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gemiddelde Vlaming kan het he. Al moet je dat NL wel erg ruim nemen...
Ik begrijp ze soms beter als ze engels of frans spreken ipv nederlands. Dan vervallen ze namelijk in 1 van de 2 ziljard onverstaanbare dialectenquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga beginnen met koken. Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen
hoe gaat zo'n trucquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je troggelt 'm af met een babbeltruc.
quote:
quote:Terugspelen op de keeper is geen balbezit - Johan Cruijff
Wie heeft de bal dan bij terugspelen op de keeper?quote:Als jij de bal heb, heb de tegenstander 'm niet - Johan Cruijff
De keeper.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie heeft de bal dan bij terugspelen op de keeper?
Goeie tetten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:53 schreef Typisch het volgende:
Ancilla Tilia de politiek in.Piraten Partij alles.
Beter gaat ze wat van haar porno sharen dan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:53 schreef Typisch het volgende:
+1 zetelquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:53 schreef Typisch het volgende:
quote:
Dat is een understatementquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het gaat niet goed met Michael Schumacher.
Al een tijdje inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is gewoon al zo dood als een pier. Net als die bolle jood, die ze laatst eindelijk hebben begraven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dus, het is balbezit?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
De keeper heeft de bal in bezit.
Welke bolle jood?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is gewoon al zo dood als een pier. Net als die bolle jood, die ze laatst eindelijk hebben begraven.
Die was ook al lang dood. Moest warschijnlijk nog iets uitgevochten worden over erfenissen ofzo.quote:
Friso joods?quote:
Ja goffetomme. Rens is er toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben we het filmpje van die nieuwzeelandse meiden nou al?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hebben we het filmpje van die nieuwzeelandse meiden nou al?
Koninklijk schandaal!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Friso is bij een ander verwekt!!!!
Dat weet ik nooit, misschien was hij wel voor Ajaxquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan was de toevoeging jood niet correct geweest.
So he. In het Twente topic zitten wat aparte users wel.quote:
Watquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind een maand ban. Wat is dit nu weer voor onrecht.
Nu zal hij wel aan de drank gaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wrm?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |