drollie hij heeft het toch over nac - 020quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja is dit zo vreemd dana.s. weekend is het nac-feyenoord.
Oh, OK DAAR LAS IK VAST OVERHEENquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
drollie hij heeft het toch over nac - 020
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, OK DAAR LAS IK VAST OVERHEEN
[ afbeelding ]
VI HOO-LI-GANS!!!!quote:
Kijk jij begint het al te leren. Lekker rellen!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
VI HOO-LI-GANS!!!!
rensquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kijk jij begint het al te leren. Lekker rellen!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Net hele planning doorgesproken en gevalideerd, met veel pijn en moeite extra mensen in het team gekregen. Komt er eentje doodleuk melden dat hij een half jaar sabbatical gaat nemen...
Tjacka is geen jood, sterker nog, hij heeft geen cent te makken. Je kunt hem gewoon helpen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, OK DAAR LAS IK VAST OVERHEEN
[ afbeelding ]
hmf heeft vast nog wel een gaatje vrij om je te helpen Ronquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef DonRaja het volgende:
Ok. Net hele planning doorgesproken en gevalideerd, met veel pijn en moeite extra mensen in het team gekregen. Komt er eentje doodleuk melden dat hij een half jaar sabbatical gaat nemen...
Ik zoek nog een nieuwe baan, wat schuift het?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef DonRaja het volgende:
Een Knutje?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef DonRaja het volgende:
Ja, ergens in maart wordt het nu.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zoek nog een nieuwe baan, wat schuift het?
Oh, en zou jij niet een Belgische mee nemen naar de Kuip?
Die kan geen Frans.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
hmf heeft vast nog wel een gaatje vrij om je te helpen Ron
Rot op jood, stop ermee voordat het nog beschamender wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:29 schreef Tjacka het volgende:
alsjeblieft grote heilige god onlogisch![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |