Nee, die is niet grappig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
Bobsleebond NL heeft Phillip Cocu een aanbieding gedaan als coach. Voornaamste reden: zijn ervaring met het snel laten dalen van een team.Godverdomme
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef Helpmefok het volgende:
Bobsleebond NL heeft Phillip Cocu een aanbieding gedaan als coach. Voornaamste reden: zijn ervaring met het snel laten dalen van een team.Godverdomme
Gaat Ajax ook buiten FM al jaren goed af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat ze dat er onderhand wel uit hadden gehaald,
Pizza tonno van Dr. Oetker was de topper onder de pizza's tot nu toe. GGMM kan dit bevestigen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Pizza met vis is vies.
Ik ga zo macaroni eten, beter!
Curryworst pizza van de Lidl. jezus, wat lekkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pizza tonno van Dr. Oetker was de topper onder de pizza's tot nu toe. GGMM kan dit bevestigen.
Het gaat lekker voor Nederland tot nu toe, ze winnen bijna alles bij het schaatsen.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef onlogisch het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)lf_op_in_media_markt
quote:
quote:
quote:
Nee ik vind het niks en met ananas ook niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pizza tonno van Dr. Oetker was de topper onder de pizza's tot nu toe. GGMM kan dit bevestigen.
Bestaan die eigenlijk nog?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb een keer per ongeluk een hele hete pizza van de lidl gegeten, dat was echt niet lekker.
Geen flauw idee, ze zijn me al een tijd niet opgevallen.quote:
Pizza Inferno?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb een keer per ongeluk een hele hete pizza van de lidl gegeten, dat was echt niet lekker.
Euh, volgens mij is het spel ouder dan die filmquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een ripoff van SS Doomtrooper zeg
Ach, zolang dit onderdeel van de geschiedenis maar aan het licht komt.
-nvm je bent een jood-quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:00 schreef Tjacka het volgende:
hoi is er iemand toevallig clubkaart houder van nac?
Zie mijn edit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mag ik alstublieft alstublieft code lenen![]()
alstublieft
quote:
een maandquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je UI veranderen in Feyenoord? Een jaar lang
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik heb geen cc van nac
ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]slijmen bij onlogisch dan maar
Gewoon bellen en een mooi verhaaltje verzinnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga mijn best doen
die kut kaarten duren 5 dagen om op te sturen
en dan is de verkoop al dicht
Is het enige waar ze goed in zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef hafcfan het volgende:
Nederland weer 2 medailles. Doen ze als enige mee aan dat schaatsen ofzo.
Aangezien er 3 medailles zijn geef je in je eerste zin al antwoord op de vraag uit je tweede zin.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef hafcfan het volgende:
Nederland weer 2 medailles. Doen ze als enige mee aan dat schaatsen ofzo.
dat ga ik doen als onlogisch mij niet helptquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon bellen en een mooi verhaaltje verzinnen.
Ze kunnen t beter schriftelijk afdoen. Hoeveel hebben ze er wel niet? 8 van de 12 ofzo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Is het enige waar ze goed in zijn.
naar nac-ajax?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga misschien zelf nog. Ik weet het nog niet zeker.
wat moet jij bij nac-ajaxquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
daar wil tjacka toch geen kaarten voor, gekkiequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nac-feyenoord, knuppel.
ik wil je cc lenen voor nac-ajaxquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nac-feyenoord, knuppel.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zondag 16 maart
16:30 NAC Breda v Ajax
Geen dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |