Nouja, het is nu gewoon een tactiek als alle anderen. Je kan er ook net zo hard mee falen als met andere tactieken. Je kunt niet echt spreken van een bug, als dat is wat je bedoelt met 'eruit halen'.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het feit dat zonder spits spelen zo goed is.
Bunnahabhain 12 year is een verfrissende whisky, tevens één die relatief turfarm is voor een Islay whisky.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef Buitendam het volgende:
Islay whisky's is toch nog niet mijn ding.
zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef Buitendam het volgende:
Islay whisky's is toch nog niet mijn ding.
Gelukkig post hij hier niet meer. Echt een bipolaire stoornis/gespleten persoonlijkheid.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef Helpmefok het volgende:
Elan is zo grappig
Anderen praten over mijn jetpack, ben ik blijkbaar hoofdschuldige.
Wat een mongool. PSV supporters zijn er niets bij.
Rot op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef Helpmefok het volgende:
GOUD JAAAAAAA STIJN KOMT KLAAR
Ja, want dat is door anderen verzonnen.....quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef Helpmefok het volgende:
Anderen praten over mijn jetpack, ben ik blijkbaar hoofdschuldige.
Misschien is dat het. Dat het turfgehalte in de Islay's me vaak wat teveel van het goede is. Ik vond de Jura 10 ook echt niet lekker, terwijl Saind hem volgens mij wel te drinken vindt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Bunnahabhain 12 year is een verfrissende whisky, tevens één die relatief turfarm is voor een Islay whisky.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef Helpmefok het volgende:
Kapiteintje, inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want dat is door anderen verzonnen.....
Conneseurs.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien is dat het. Dat het turfgehalte in de Islay's me vaak wat teveel van het goede is. Ik vond de Jura 10 ook echt niet lekker, terwijl Saind hem volgens mij wel te drinken vindt.
Die is ook niet echt turfig vond ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Misschien is dat het. Dat het turfgehalte in de Islay's me vaak wat teveel van het goede is. Ik vond de Jura 10 ook echt niet lekker, terwijl Saind hem volgens mij wel te drinken vindt.
Je hebt de god of war achter je aan zie ik.quote:
Niet zo miepen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Conneseurs.. En ja ik schrijf het waarschijnlijk aids.
Connaisseurs dus. Weer wat geleerd.
ben ook niet heel erg kapot van laphroaig, beetje zoals de extreme hopbieren. Het is wel lekker anders, maar na een tijdje komt die turf je de oren uit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is ook niet echt turfig vond ik
Ik heb Lagavulin staan en m'n fles Laphroaig QC net op, dat is echt idioot veel turf
digibeetquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef TwenteFC het volgende:
In mijn slaap de instellingen van mijn televisie verneukt, en nu krijg ik ze niet meer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |