Nee, dat klopt. Ik weet niet wat me tegenstond. Nasmaak die me niet aanstond, gok ik. Hoe zijn de andere van Jura? Hebben ze wat weg van de 10?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is ook niet echt turfig vond ik
Ik heb Lagavulin staan en m'n fles Laphroaig QC net op, dat is echt idioot veel turf
sukkelquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is Robert eigenlijk de laatste tijd ?
Wie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is Robert eigenlijk de laatste tijd ?
het ziltige, jodium smaakquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ik weet niet wat me tegenstond. Nasmaak die me niet aanstond, gok ik. Hoe zijn de andere van Jura? Hebben ze wat weg van de 10?
Wat zo heet kapo toch.quote:
Wie was Robert dan..quote:
dat kanquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik dat niet echt lekker vind.
Zullen we dat voor het gemak gewoon even niet openbaren?quote:
Nee die heet anders die heeft echt een kutnaam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Adames het volgende:
[..]
een van de vele pseudoniemen van HMF, maar die zou niet openbaar moeten zijn
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die heet anders die heeft echt een kutnaam.
Echt, zoek een leven met de drang om mensen van internet in real life op te zoeken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee die heet anders die heeft echt een kutnaam.
Nou, tres intéressent . De voornaam van een Feyenoord op den foksquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zullen we dat voor het gemak gewoon even niet openbaren?Een van de Feijenoorders dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |