kan mij dat verrottenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doping.
Darters doen het tenminste nog zonder doping.
Zeg ik toch gvd gvd geheelonthouderquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij mag heul niet meer drinken fatty
zomer wasbordje alles
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zeg ik toch gvd gvd geheelonthouder
93 Kilo
Ja, het blijft met een stuk ijzer onder je poten zo hard mogelijk rondjes glijden. Daar doet een ultrasnel pak weinig aan af. Als ik dan daarna Frankrijk-Engeland in een wedstrijd rugby kies ik mijn atleten daar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:12 schreef Typisch het volgende:
[..]!
Top atleten man, die schaatsers
Is goed joh.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, het blijft met een stuk ijzer onder je poten zo hard mogelijk rondjes glijden. Daar doet een ultrasnel pak weinig aan af. Als ik dan daarna Frankrijk-Engeland in een wedstrijd rugby kies ik mijn atleten daar.
Hilarisch was het wel.quote:
Ajax stylequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speel zonder spitsen. Werkt echt als een malle.
kom vrijdag ook naar limbabwe, neem ik de highland park voor je meequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb nog nooit een literfles whisky gekocht
En ik ben moeilijk arm dus drink niet al te vaak een bakkie whisky
Serieus? Dacht dat ze dat er onderhand wel uit hadden gehaald,quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speel zonder spitsen. Werkt echt als een malle.
Hmmm even kijken of dat lukt danquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:15 schreef Adames het volgende:
[..]
kom vrijdag ook naar limbabwe, neem ik de highland park voor je mee
If you don't shoot you don't scorequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat ze dat er onderhand wel uit hadden gehaald,
Jammer van fm 14 is dat je vrij snel alles wint wat er te winnen valt,quote:
http://www.drankgigant.nl/bunnahabhain-12-year.htmlquote:
35 keer per wedstrijd schieten. Ik mis mijn masturbatiepuberteit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echt een probleem met afwerken. Ik schiet 35x per wedstrijd maar scoor 2/3x.
Wat moeten ze eruit halen dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat ze dat er onderhand wel uit hadden gehaald,
Black bottle ken ik nie maar bunnahabhain is prima spulquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:18 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.drankgigant.nl/bunnahabhain-12-year.html
ken jij deze trouwens?
ze hebben mij deze opgestuurd ipv de black bottle
Het feit dat zonder spits spelen zo goed is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat moeten ze eruit halen dan?
black bottle was een 15 euro blend whisky, zou prima te drinken zijn volgens ralphy voor dat geldquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Black bottle ken ik nie maar bunnahabhain is prima spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |