SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Awesome_ op 12-02-2014 14:14:24 ]BEASTMODE
Las jij wel is een pauze in?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Creatinemonohydraat is prima spul, 100.000.000x getest en kost geen kont. Andere vormen werken misschien iets beter, maar zijn vooral marketingblabla. M.a.w. gewoon een pot creapure van B&F is prima (mijn mening).
+1 respect.quote:
Nee.quote:
Als ik veel gedronken heb wel. In je broek zeiken tijdens 't sporten is ook weer zo wat.quote:
Er mag wel weer eens wat fits en fapbaars in de OP.quote:
Ik pis altijd tegen de Smith aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik veel gedronken heb wel. In je broek zeiken tijdens 't sporten is ook weer zo wat.
Nee. Jammer dan voor de rest vd gym, mocht het gebeuren. Set afmaken >>> wat de rest van de gym van je vindt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:43 schreef stoeltafel het volgende:
Denken jullie dit ook wel bij het squaten
[ afbeelding ]
Had het gisteren nog
Ik niet, dan zeik ik over m'n eigen handdoekquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik pis altijd tegen de Smith aan.
Wat doet jouw handdoek bij de Smith?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik niet, dan zeik ik over m'n eigen handdoek
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee. Jammer dan voor de rest vd gym, mocht het gebeuren. Set afmaken >>> wat de rest van de gym van je vindt.
Hangen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat doet jouw handdoek bij de Smith?
Dan stang even hoger hangen voordat je gaat pissen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangen.
En als ik em nodig heb pak ik em. Deadliften doe ik voor de smith, squatten naast de smith en pull ups in de smith. dan is de smith best een handige plek. Altijd binnen handbereik
Harde baas.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ige_bodybuilder.html
Nice!quote:
Wat een kktrieste body voor zolang trainen? Als ik 70 ben, ben ik wel zo kk groot dat ik niet eens meer door de deur heen kan. Na 50 jaar trainen mag dat ook wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat een kktrieste body voor zolang trainen? Als ik 70 ben, ben ik wel zo kk groot dat ik niet eens meer door de deur heen kan. Na 50 jaar trainen mag dat ook wel.
Jij lijkt mij eerder zo'n type die er meteen mee stopt als er gesetteld wordt. Om dan in een paar jaar in een vetklep te veranderen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat een kktrieste body voor zolang trainen? Als ik 70 ben, ben ik wel zo kk groot dat ik niet eens meer door de deur heen kan. Na 50 jaar trainen mag dat ook wel.
Eleiko heet Cor in het echt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:11 schreef Champy het volgende:
Wie is die Cor waar jij over spreekt?
Hoe kom je bij 50 jaar? Hij traint vanaf zijn 44ste...quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Rekenen is niet bepaald het sterkste punt van de gemiddelde dumpertbezoeker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:15 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 50 jaar? Hij traint vanaf zijn 44ste...
Jeroen kan geen Engels.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:15 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 50 jaar? Hij traint vanaf zijn 44ste...
Best grappig cadeau voor vrijdag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:16 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk geniete met jb
Een bad vullen met die nibsquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Best grappig cadeau voor vrijdag.
Is die chocolade wel biologisch en fair-trade?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:16 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk geniete met jb
Ik doop gewoon mijn penor in gesmolten chocolade, net als van die aardbeien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Best grappig cadeau voor vrijdag.
Waarom zou je? Imperial systemquote:
Vergeet niet een filmpje te maken en de url te posten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doop gewoon mijn penor in gesmolten chocolade, net als van die aardbeien.
Nu nog een valentijn, Sap. Nu nog een valentijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doop gewoon mijn penor in gesmolten chocolade, net als van die aardbeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
LOLquote:
Daar is een nog mooiere van, met ook inhoudsmaten zoals cups en fl.oz etc, ff zoekenquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nu nog een valentijn, Sap. Nu nog een valentijn.In het dikke-zeugen-topic is er vast wel een vrouw die hem schoon wil lebberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ik ben gewoon die vrouwen aan het opvoeden.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nu nog een valentijn, Sap. Nu nog een valentijn.Ben er mee bezig a mattie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus heeft nooit geneukt. Die werd zelfs zonder neuken geboren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Seksen daarin duh.. :s jesus
en dan ga je het drinken ofzo? lekker frisquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buch_bruine_bonensoepquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja nee, geen zin om door detectives mijn kansen te vergooienquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ], schroom je vooral niet om pics te posten.
Ik typte dan ook jeSus en niet jeZusquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jezus heeft nooit geneukt. Die werd zelfs zonder neuken geboren.
Ik vind een hamburger van stoeltafel lekkerder klinkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
155 lbs squat klinkt beter dan 70 kilo squat
Nee eten tijdens de seks, van elkaars lichaam aflikkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:45 schreef seto het volgende:
[..]
en dan ga je het drinken ofzo? lekker fris
echt voor schut
ik heb die coco nibs gehaald.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:16 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk geniete met jb
Jij typte m'n Sus. Ik neukte je Zus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik typte dan ook jeSus en niet jeZus
ah de aap komt uit de mouw, je wil gewoon een badkuip gevuld met chocola helemaal leeg etenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee eten tijdens de seks, van elkaars lichaam aflikken
Upright row?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, welke oefening is dit? Als je het goed hebt mag je de volgende doen.
Dank, maar (nu) geen tijd voor een nieuwe. Iemand?quote:
Ok, ik ga mijn best doen!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wat mooi! Kun je er ook een van een squattend persoon maken?
Wij zitten op zelfde golflengte baequote:Op woensdag 12 februari 2014 14:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
155 lbs squat klinkt beter dan 70 kilo squat
Die is bazigquote:
Dit is FOK! a.k.a. het Amazonegebied der treurwilgen van het internet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef fathank het volgende:
Sinds een week of wat is er weer een nieuwe treurwilg hier op 't forum
ronnygardocki ofzo
Dat dit kan in Nederland!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weeg 58,6 KG. Ik ben 1 meter 80.
hij moet zijn ouders aanklagen wegens ondervoeding!
Treurwilg Lol.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef fathank het volgende:
Sinds een week of wat is er weer een nieuwe treurwilg hier op 't forum
ronnygardocki ofzo
Ze moest em converten naar Asian widescreen omdat jij anders in hoogte moest scrollen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:00 schreef seto het volgende:
wow fanta daar deed je meer dan 10 minuten over??
er is een bekende uitdrukking die hier perfect van toepassing is maar ik kan er even niet op komen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze moest em converten naar Asian widescreen omdat jij anders in hoogte moest scrollen.
Dat.quote:
Godver. Zo dan:quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Vond dit wel een popje uit dat OWS topic.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef kamikazebanaan het volgende:
best leuk dat rodelen:
[ afbeelding ]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Zou wel willen mixed double rodelen hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Had rodelen gekeken, wat een sport zeg.
(one arm) dumbbell row.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef Awesome_ het volgende:
wel allemaal steive tepels die wijfe denk ik ahahaaa
disable on fok.nlquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:50 schreef G.R.S. het volgende:
Ja, dat weet ik maar kan dat niet automatisch
Rechtermuisknop instellingen ofzoiets. Gok ijquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:50 schreef G.R.S. het volgende:
Ja, dat weet ik maar kan dat niet automatisch
"dinnertje"quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
Dima iets voor jou? Een of andere hipster chick zoekt een valentijn.
[ afbeelding ]
"als...zijnde"
Wanhopig op zoek zijn naar een Valentijn..waarom. Aandachtshoererij Sap, wat denk jij?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
Dima iets voor jou? Een of andere hipster chick zoekt een valentijn.
[ afbeelding ]
"als...zijnde"
Zal wel op zn Engels uitgesproken moeten worden. Dinner-tje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:07 schreef seto het volgende:
ik erger me meer aan het gebruik van dinnertje
Voel je niks van na 2 flessen wijnquote:
Doe mij maar een chardonnayquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker flesje prosecco bij het dinnertje.
Ik houd niet echt van alcohol bij het eten. Doe ik nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe mij maar een chardonnay
Of een goeie rode, maar dan lig ik na een uur te snurken op de bank
Ik moest echt belachelijk hard lachen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef Montelly het volgende:
JB dat you??
https://www.facebook.com/(...)75847&type=2&theater
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef Montelly het volgende:
Er klopte gewoon iets niet, ik heb de originele gevonden.
[ afbeelding ]
JBenEthainSochiOriginal.jpg
Whahahhaquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ahahha wtf, kijk ze springen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef Montelly het volgende:
JB dat you??
kill it with firequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef Montelly het volgende:
Woow..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jackie Stallone, de vrouw van..
Moeder vanquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef Montelly het volgende:
Woow..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jackie Stallone, de vrouw van..
Echt erg, we associeren JB met dat soort twerk/dagger gedrag. JB is meer dan dat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ahahha wtf, kijk ze springen.
JB, dit pik je toch niet?!
Ze zei gisteren nog dat ze twerkte op will.i.am.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt erg, we associeren JB met dat soort twerk/dagger gedrag. JB is meer dan dat.
Fucking hard gelachen toen ik die neger zag met die accuboormachine.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt erg, we associeren JB met dat soort twerk/dagger gedrag. JB is meer dan dat.
Ik ook, wtf hahahhahhahahhaquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik moest echt belachelijk hard lachen.
Vin dit eg nie leuk meer howr jongesquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef Montelly het volgende:
JB dat you??
Dat dan weer welquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:57 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Fucking hard gelachen toen ik die neger zag met die accuboormachine.
je land toch z8?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Was ook zo'n filmpje van dat dit fout ging, mensen knock out enzo. Ze doen dit gewoon op tegels he
Hij is niet eens gebanned. Dat maakt het erger.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom is nuttie eigenlijk weg en hoelang?
http://www.artofmanliness(...)human-healing-power/quote:Avoid testosterone carbonadiums. Wolverine’s self-healing ability is slowed dramatically whenever he’s weakened with an item made of carbonadium. It’s like his kryptonite. For us humans, our carbonadiums are substances and chemicals called xenoestrogens. Xenoestrogens mimic estrogen and thus lower testosterone levels, sapping our strength and slowing our wound-healing process. Unfortunately, they’re everywhere in our environment – plastics, shampoos, gasoline, toothpaste, and tons of other household products. While testosterone-sapping carbonadiums are ubiquitous in the modern environment, it is possible to limit your exposure to them: store food in glass as opposed to plastic containers, use all-natural grooming products (look for ones made without phalalates and parabens), and reduce your exposure to gasoline and pesticides.
Kan niet zeggen dat ik z'n slechte smaak qua vrouwen misquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is niet eens gebanned. Dat maakt het erger.
Moet nog steeds SE1 afkijken. Ik ben nog steeds niet verder gekomen met Suits en White Collar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
14 februari seizoen 2 house of cardsFuck Valentijn sowieso, en anders samen kaijken.
Kijk SE1 vandaag af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Moet nog steeds SE1 afkijken. Ik ben nog steeds niet verder gekomen met Suits en White Collar.
Ik ben ook pas bij S1E4 van Breaking Bad en Justified.![]()
![]()
/firstworldproblems.
ik heb de eerste gezien vriend, ik vond het behoorlijk saai. is de spanning toegenomen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:26 schreef seto het volgende:
mensen die nog steeds niet true detective kijken
Dat zijn nog 5 afleveringenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, dit is best wel een leuke serie. Eindelijk eens iets dat relevant tot mijn interesses en daarbij nuttig is.
[..]
Kijk SE1 vandaag af.
Alleen de jopen van Daddario gezien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:26 schreef seto het volgende:
mensen die nog steeds niet true detective kijken
like i didnt know, wou zien wie zou reagerenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
phat ass white girl
cmon montolly
maakt niet uit, beter op je mondelinge skills werkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had ergens gelezen dat de klassieke push pull legs met 3x p/w trainen te weinig is om goede gains te maken en er werd aangeraden om 6x p/w te gaan, klopt dit? Meeste PPL schema's hebben vrij ingewikkelde oefeningen zag ik, trekt me niet zo. Ik zoek iets simpels als SS maar dan PPL variant en max 4 dagen per week, iemand suggesties?
??quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maakt niet uit, beter op je mondelinge skills werken
Legs/Push/Pull/Legsquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had ergens gelezen dat de klassieke push pull legs met 3x p/w trainen te weinig is om goede gains te maken en er werd aangeraden om 6x p/w te gaan, klopt dit? Meeste PPL schema's hebben vrij ingewikkelde oefeningen zag ik, trekt me niet zo. Ik zoek iets simpels als SS maar dan PPL variant en max 4 dagen per week, iemand suggesties?
Is dit die vid met Jeremy Clarkson? Die is ook nice.quote:
Anders konden we vrijdag S2 gaan kijken met een shitload aan Coca Cola Zero, pizza en B&J's. Maarja, gezien je zo lui bent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat zijn nog 5 afleveringenDuurt me een beetje te lang. Ik ga sowieso dit weekend hier en daar wat inhalen
Maak gewoon je eigen schema dan. :Squote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja, wat een fucking beast man. Daarnaast Shmee150.quote:
Juist niet! Ik ben een kekke presentatie aan het maken waar veel werk aan zit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Anders konden we vrijdag S2 gaan kijken met een shitload aan Coca Cola Zero, pizza en B&J's. Maarja, gezien je zo lui bent.
haha ik kan er wel om lachen dat bij elk interracial stel waarbij de vrouw getint is het gelijk hier gepost wordt, ik maak mezelf er ook schuldig aan.quote:
jazekerquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb de eerste gezien vriend, ik vond het behoorlijk saai. is de spanning toegenomen?
hahaha ik ga echt stukquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Jij altijd vriendje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
Etha, kan ik jouw lul in pizzadoos-trick vrijdag pullen?
Gaat het over Divison?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Juist niet! Ik ben een kekke presentatie aan het maken waar veel werk aan zit.
Wel met Prezi doen en zorgen dat je minimaal 20x inzoomt in een andere slide en ook 10x een 360 graden draai maakt tijdens dat zoomen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Juist niet! Ik ben een kekke presentatie aan het maken waar veel werk aan zit.
Prezi.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel met Prezi doen en zorgen dat je minimaal 20x inzoomt in een andere slide en ook 10x een 360 graden draai maakt tijdens dat zoomen.
jakes on youquote:
alleen wordt deze normaal gesproken gedaan op een ander apparaatquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er ook wel uit alsof het werkt ja. Gewoon een soort van legpress.
bij squat, bij deadlift bij leg press,yoga....quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:43 schreef stoeltafel het volgende:
Denken jullie dit ook wel bij het squaten
[ afbeelding ]
Had het gisteren nog
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
geen idee, gewoon proberen hoever je zelf kan. Anders split proberen als je vaker wilt trainen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Legs/Push/Pull/Legs
Push/Pull/Legs/Push
Pull/Legs/Push/Pull
En repeat. Niet te moeilijk doen, je loopt nu echt te mierenneuken.
Als je dit schema 4x per week doet en genoeg vreet maak je maximale gains. Wil je meer dan moet je aan de druchs.
Nee, mijn motivatie om bij een bedrijf te werken.quote:
Ik haat Prezi.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel met Prezi doen en zorgen dat je minimaal 20x inzoomt in een andere slide en ook 10x een 360 graden draai maakt tijdens dat zoomen.
Als je een 3 day split doet en 4x per week naar de gym gaat kun je de 4e keer gewoon weer je eerste workout doen. En als je weinig progressie meer boekt op Starting Strength is het juist verstandig over te gaan op een split. Omdat je niet meer snel genoeg hersteld van 3x per week squats. Je kan ook een UB/LB split overwegen en die allebei 2x per week doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
hey cake man alles goedquote:
Hahah ik heb ook Prezi gebruikt voor mijn laatste presentatiequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die form is wel cringing. Die knieen moeten naar buiten gedrukt worden ipv naar binnen. En what do als je been wegsliptquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jakes on you
dat is een legit oefening hahaha
dan vang je hem op met je heupenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die form is wel cringing. Die knieen moeten naar buiten gedrukt worden ipv naar binnen. En what do als je been wegslipt.
Hahah inb4 kunstheup op je 25e..quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan vang je hem op met je heupen
Die andere Indir komt ook vragen wat hij in godes naam aan het doen is![]()
Gewoon melk in deeg vervange door kwark..quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:31 schreef Jahr00n het volgende:
fuck man. ik zie rudolf op 24 kitchen me tog kaolo lkkre taart make dit is niet goed voor mijn mussels gains
Gehaald in 57 seconden met mijn 169 iq brein.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:47 schreef fathank het volgende:
https://www.aivd.nl/actueel/@3037/nbv-kerstpuzzel-2013/
Voor de mensen die zich vervelen wat bezigheidstherapie. Ga er thuis eens voor zitten, shit ziet er teringmoeilijk uit zo op het eerste gezicht.
Ik fok liever als ik me verveelquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:47 schreef fathank het volgende:
https://www.aivd.nl/actueel/@3037/nbv-kerstpuzzel-2013/
Voor de mensen die zich vervelen wat bezigheidstherapie. Ga er thuis eens voor zitten, shit ziet er teringmoeilijk uit zo op het eerste gezicht.
Mijn speculaties dat jij contactgestoord bent kloppen dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gehaald in 57 seconden met mijn 169 iq brein.
Ik pull 4 verschillende wijven per week trek je conclusie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn speculaties dat jij contactgestoord bent kloppen dus.
Maar blijven ze ook langer dan n nacht bij je.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik pull 4 verschillende wijven per week trek je conclusie.
lol jeroentje pakt chicks with dicks waarom zou je ze anders pullenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik pull 4 verschillende wijven per week trek je conclusie.
Hoezo? Er kan voor beide gekozen worden. Ligt echt aan je doel. Sommige fiets-sprinters zullen meer hebben aan knien naar binnen of een neutrale stand als ze daarin de meeste kracht kunnen zetten op de fiets.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die form is wel cringing. Die knieen moeten naar buiten gedrukt worden ipv naar binnen. En what do als je been wegslipt.
Ik zie iedere dag een gezonde Hollandse jongen in de spiegel, ben gelukkig nooit ziekquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je in de spiegel kijkt en je echt een kankersicke kunt ziet? Ik dus iedere dag.
Ik had vanmorgen 'toevallig' zo'n momentje. Gewoon zwaar jezelf te miren'quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je in de spiegel kijkt en je echt een kankersicke kunt ziet? Ik dus iedere dag.
Dat bedoel ik. Ik zou echt harde sex hebben met mezelf. Ik zou mijzelf als cijfer zeker een 9.8 geven (bescheiden).quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:27 schreef fathank het volgende:
Als ik sochtends in de spiegel zou kijken zou ik nooit op tijd op 't werk komen zo lekker vind ik mezelf
wist je dat er ook mense zijn die gewoon onzeker over zichzelf zijn? Ja echt!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik zou echt harde sex hebben met mezelf. Ik zou mijzelf als cijfer zeker een 9.8 geven (bescheiden).
ik ruk mezelf meerdere malen per dag af op mn rocksolid 8packquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
Denk dat zijn hoofd erop is gevideoshopt, die is namelijk veel donkerder dan het lichaam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
uhu uhuquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
Je ziet een vagina met chlamydia als je in de spiegel kijkt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
supperquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:34 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Lkkr ray, sensueel. Ga me nu klaarmaken voor bodypump.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:26 schreef Awesome_ het volgende:
seto, vriend, je praat laatste tijd meer over JB dan etha en nulty bij elkaar. Fix that shit, bro.
Kutje waarom reageer je niet, word ik nou keihard gennegd door jou?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal voortaan me ma wel vrage om fotos te maken.
lol montelly pullt een dimatjequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kutje waarom reageer je niet, word ik nou keihard gennegd door jou?
Leuk. Maar waarom maak je zo'n foto op je werk?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Hey boys wat vinden jullie
[ afbeelding ]
P.S.
Ze is 19 dus geen ChrisHansen.jpg
Geen idee, misschien is ze stripper ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Leuk. Maar waarom maak je zo'n foto op je werk?
Ik las broscience parkquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef RaymondK het volgende:
'k kwam afgelopen dinsdag op m'n Tomosje hier aan op m'n werk, en de laatste km schreeuwde dat ding heel het biosience park opeens bij elkaar.
dat is toch juist smerigquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is ze stripper ofzo.
[ afbeelding ]
Die thigh gap
ik zou hem er ziek in hangen maar dan wel met 5cm dik landbouwplastic om der kop heenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thigh gap
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef RaymondK het volgende:
'k kwam afgelopen dinsdag op m'n Tomosje hier aan op m'n werk, en de laatste km schreeuwde dat ding heel het biosience park opeens bij elkaar.
Heel de draadeinden van de uitlaat (bij de uitlaatpoort) gaar. Dus die pijp hing op half 7.
Beetje geklooit nog hier op m'n werk, maar uiteidnelijk maar een brommerboer gebelt en die heeft hem opgepikt hier net.
Met dat i hem stond in te laden in z'n busje zegt i, ja.....ehrm, d'r moeten ook andere veren op hoor, want hij veert veel te verdoor. Loopvlak tegen spartbord aan![]()
groot beurtje maar gelijk van gemaakt, incl nieuwe stuggere achterveren![]()
dem gainz
Das wel iets voor Seto die satprikkertjes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thigh gap
wha, ff stiften met een marker op de wegwijsborden vannacht lolquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik las broscience parken die tomosjes zijn natuurlijk niet gemaakt voor buffels van 115kg
man niet normaal wat een kolere herrie dat er uit zo'n klein colablikje komt lol.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel geinig zo'n herrieding voor 2 minutenAlsof iemand met een crossmotor langskomt.
[..]
Das wel iets voor Seto die satprikkertjes.
Heb je een pic van jezelf op je tomosje?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
man niet normaal wat een kolere herrie dat er uit zo'n klein colablikje komt lol.
Werd er zelf gewoon eng van, en dan had ik nog oordopjes en helm op
ha, neeh nog niet lol.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb je een pic van jezelf op je tomosje?
Dat is gewoon lelijk en onnatuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thigh gap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |