like i didnt know, wou zien wie zou reagerenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
phat ass white girl
cmon montolly
maakt niet uit, beter op je mondelinge skills werkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had ergens gelezen dat de klassieke push pull legs met 3x p/w trainen te weinig is om goede gains te maken en er werd aangeraden om 6x p/w te gaan, klopt dit? Meeste PPL schema's hebben vrij ingewikkelde oefeningen zag ik, trekt me niet zo. Ik zoek iets simpels als SS maar dan PPL variant en max 4 dagen per week, iemand suggesties?
??quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maakt niet uit, beter op je mondelinge skills werken
Legs/Push/Pull/Legsquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had ergens gelezen dat de klassieke push pull legs met 3x p/w trainen te weinig is om goede gains te maken en er werd aangeraden om 6x p/w te gaan, klopt dit? Meeste PPL schema's hebben vrij ingewikkelde oefeningen zag ik, trekt me niet zo. Ik zoek iets simpels als SS maar dan PPL variant en max 4 dagen per week, iemand suggesties?
Is dit die vid met Jeremy Clarkson? Die is ook nice.quote:
Anders konden we vrijdag S2 gaan kijken met een shitload aan Coca Cola Zero, pizza en B&J's. Maarja, gezien je zo lui bent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat zijn nog 5 afleveringenDuurt me een beetje te lang. Ik ga sowieso dit weekend hier en daar wat inhalen
Maak gewoon je eigen schema dan. :Squote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja, wat een fucking beast man. Daarnaast Shmee150.quote:
Juist niet! Ik ben een kekke presentatie aan het maken waar veel werk aan zit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Anders konden we vrijdag S2 gaan kijken met een shitload aan Coca Cola Zero, pizza en B&J's. Maarja, gezien je zo lui bent.
haha ik kan er wel om lachen dat bij elk interracial stel waarbij de vrouw getint is het gelijk hier gepost wordt, ik maak mezelf er ook schuldig aan.quote:
jazekerquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb de eerste gezien vriend, ik vond het behoorlijk saai. is de spanning toegenomen?
hahaha ik ga echt stukquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef Montelly het volgende:
Er klopte gewoon iets niet, ik heb de originele gevonden.
[ afbeelding ]
JBenEthainSochiOriginal.jpg
Jij altijd vriendje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
Etha, kan ik jouw lul in pizzadoos-trick vrijdag pullen?
Gaat het over Divison?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Juist niet! Ik ben een kekke presentatie aan het maken waar veel werk aan zit.
Wel met Prezi doen en zorgen dat je minimaal 20x inzoomt in een andere slide en ook 10x een 360 graden draai maakt tijdens dat zoomen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Juist niet! Ik ben een kekke presentatie aan het maken waar veel werk aan zit.
Prezi.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel met Prezi doen en zorgen dat je minimaal 20x inzoomt in een andere slide en ook 10x een 360 graden draai maakt tijdens dat zoomen.
jakes on youquote:
alleen wordt deze normaal gesproken gedaan op een ander apparaatquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er ook wel uit alsof het werkt ja. Gewoon een soort van legpress.
bij squat, bij deadlift bij leg press,yoga....quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:43 schreef stoeltafel het volgende:
Denken jullie dit ook wel bij het squaten
[ afbeelding ]
Had het gisteren nog
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
geen idee, gewoon proberen hoever je zelf kan. Anders split proberen als je vaker wilt trainen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Legs/Push/Pull/Legs
Push/Pull/Legs/Push
Pull/Legs/Push/Pull
En repeat. Niet te moeilijk doen, je loopt nu echt te mierenneuken.
Als je dit schema 4x per week doet en genoeg vreet maak je maximale gains. Wil je meer dan moet je aan de druchs.
Nee, mijn motivatie om bij een bedrijf te werken.quote:
Ik haat Prezi.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel met Prezi doen en zorgen dat je minimaal 20x inzoomt in een andere slide en ook 10x een 360 graden draai maakt tijdens dat zoomen.
Als je een 3 day split doet en 4x per week naar de gym gaat kun je de 4e keer gewoon weer je eerste workout doen. En als je weinig progressie meer boekt op Starting Strength is het juist verstandig over te gaan op een split. Omdat je niet meer snel genoeg hersteld van 3x per week squats. Je kan ook een UB/LB split overwegen en die allebei 2x per week doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
hey cake man alles goedquote:
Hahah ik heb ook Prezi gebruikt voor mijn laatste presentatiequote:Op donderdag 13 februari 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die form is wel cringing. Die knieen moeten naar buiten gedrukt worden ipv naar binnen. En what do als je been wegsliptquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jakes on you
dat is een legit oefening hahaha
dan vang je hem op met je heupenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die form is wel cringing. Die knieen moeten naar buiten gedrukt worden ipv naar binnen. En what do als je been wegslipt.
Hahah inb4 kunstheup op je 25e..quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dan vang je hem op met je heupen
Die andere Indiër komt ook vragen wat hij in godes naam aan het doen is![]()
Gewoon melk in deeg vervange door kwark..quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:31 schreef Jahr00n het volgende:
fuck man. ik zie rudolf op 24 kitchen me tog kaolo lkkre taart make dit is niet goed voor mijn mussels gains
Gehaald in 57 seconden met mijn 169 iq brein.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:47 schreef fathank het volgende:
https://www.aivd.nl/actueel/@3037/nbv-kerstpuzzel-2013/
Voor de mensen die zich vervelen wat bezigheidstherapie. Ga er thuis eens voor zitten, shit ziet er teringmoeilijk uit zo op het eerste gezicht.
Ik fok liever als ik me verveelquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:47 schreef fathank het volgende:
https://www.aivd.nl/actueel/@3037/nbv-kerstpuzzel-2013/
Voor de mensen die zich vervelen wat bezigheidstherapie. Ga er thuis eens voor zitten, shit ziet er teringmoeilijk uit zo op het eerste gezicht.
Mijn speculaties dat jij contactgestoord bent kloppen dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gehaald in 57 seconden met mijn 169 iq brein.
Ik pull 4 verschillende wijven per week trek je conclusie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn speculaties dat jij contactgestoord bent kloppen dus.
Maar blijven ze ook langer dan één nacht bij je.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik pull 4 verschillende wijven per week trek je conclusie.
lol jeroentje pakt chicks with dicks waarom zou je ze anders pullenquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik pull 4 verschillende wijven per week trek je conclusie.
Hoezo? Er kan voor beide gekozen worden. Ligt echt aan je doel. Sommige fiets-sprinters zullen meer hebben aan knieën naar binnen of een neutrale stand als ze daarin de meeste kracht kunnen zetten op de fiets.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die form is wel cringing. Die knieen moeten naar buiten gedrukt worden ipv naar binnen. En what do als je been wegslipt.
Ik zie iedere dag een gezonde Hollandse jongen in de spiegel, ben gelukkig nooit ziekquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je in de spiegel kijkt en je echt een kankersicke kunt ziet? Ik dus iedere dag.
Ik had vanmorgen 'toevallig' zo'n momentje. Gewoon zwaar jezelf te miren'quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je in de spiegel kijkt en je echt een kankersicke kunt ziet? Ik dus iedere dag.
Dat bedoel ik. Ik zou echt harde sex hebben met mezelf. Ik zou mijzelf als cijfer zeker een 9.8 geven (bescheiden).quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:27 schreef fathank het volgende:
Als ik sochtends in de spiegel zou kijken zou ik nooit op tijd op 't werk komen zo lekker vind ik mezelf
wist je dat er ook mense zijn die gewoon onzeker over zichzelf zijn? Ja echt!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik zou echt harde sex hebben met mezelf. Ik zou mijzelf als cijfer zeker een 9.8 geven (bescheiden).
ik ruk mezelf meerdere malen per dag af op mn rocksolid 8packquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
Denk dat zijn hoofd erop is gevideoshopt, die is namelijk veel donkerder dan het lichaam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ige_bodybuilder.html
uhu uhuquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
Je ziet een vagina met chlamydia als je in de spiegel kijkt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
supperquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:34 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Lkkr ray, sensueel. Ga me nu klaarmaken voor bodypump.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:26 schreef Awesome_ het volgende:
seto, vriend, je praat laatste tijd meer over JB dan etha en nulty bij elkaar. Fix that shit, bro.
Kutje waarom reageer je niet, word ik nou keihard gennegd door jou?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal voortaan me ma wel vrage om fotos te maken.
lol montelly pullt een dimatjequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kutje waarom reageer je niet, word ik nou keihard gennegd door jou?
Leuk. Maar waarom maak je zo'n foto op je werk?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Hey boys wat vinden jullie
[ afbeelding ]
P.S.
Ze is 19 dus geen ChrisHansen.jpg
Geen idee, misschien is ze stripper ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Leuk. Maar waarom maak je zo'n foto op je werk?
Ik las broscience parkquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef RaymondK het volgende:
'k kwam afgelopen dinsdag op m'n Tomosje hier aan op m'n werk, en de laatste km schreeuwde dat ding heel het biosience park opeens bij elkaar.
dat is toch juist smerigquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is ze stripper ofzo.
[ afbeelding ]
Die thigh gap
ik zou hem er ziek in hangen maar dan wel met 5cm dik landbouwplastic om der kop heenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thigh gap
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef RaymondK het volgende:
'k kwam afgelopen dinsdag op m'n Tomosje hier aan op m'n werk, en de laatste km schreeuwde dat ding heel het biosience park opeens bij elkaar.
Heel de draadeinden van de uitlaat (bij de uitlaatpoort) gaar. Dus die pijp hing op half 7.
Beetje geklooit nog hier op m'n werk, maar uiteidnelijk maar een brommerboer gebelt en die heeft hem opgepikt hier net.
Met dat i hem stond in te laden in z'n busje zegt i, ja.....ehrm, d'r moeten ook andere veren op hoor, want hij veert veel te verdoor. Loopvlak tegen spartbord aan![]()
groot beurtje maar gelijk van gemaakt, incl nieuwe stuggere achterveren![]()
dem gainz
Das wel iets voor Seto die satéprikkertjes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thigh gap
wha, ff stiften met een marker op de wegwijsborden vannacht lolquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik las broscience parken die tomosjes zijn natuurlijk niet gemaakt voor buffels van 115kg
man niet normaal wat een kolere herrie dat er uit zo'n klein colablikje komt lol.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel geinig zo'n herrieding voor 2 minutenAlsof iemand met een crossmotor langskomt.
[..]
Das wel iets voor Seto die satéprikkertjes.
Heb je een pic van jezelf op je tomosje?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
man niet normaal wat een kolere herrie dat er uit zo'n klein colablikje komt lol.
Werd er zelf gewoon eng van, en dan had ik nog oordopjes en helm op
ha, neeh nog niet lol.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb je een pic van jezelf op je tomosje?
Dat is gewoon lelijk en onnatuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thigh gap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |