like i didnt know, wou zien wie zou reagerenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
phat ass white girl
cmon montolly
maakt niet uit, beter op je mondelinge skills werkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had ergens gelezen dat de klassieke push pull legs met 3x p/w trainen te weinig is om goede gains te maken en er werd aangeraden om 6x p/w te gaan, klopt dit? Meeste PPL schema's hebben vrij ingewikkelde oefeningen zag ik, trekt me niet zo. Ik zoek iets simpels als SS maar dan PPL variant en max 4 dagen per week, iemand suggesties?
??quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maakt niet uit, beter op je mondelinge skills werken
Legs/Push/Pull/Legsquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik had ergens gelezen dat de klassieke push pull legs met 3x p/w trainen te weinig is om goede gains te maken en er werd aangeraden om 6x p/w te gaan, klopt dit? Meeste PPL schema's hebben vrij ingewikkelde oefeningen zag ik, trekt me niet zo. Ik zoek iets simpels als SS maar dan PPL variant en max 4 dagen per week, iemand suggesties?
Is dit die vid met Jeremy Clarkson? Die is ook nice.quote:
Anders konden we vrijdag S2 gaan kijken met een shitload aan Coca Cola Zero, pizza en B&J's. Maarja, gezien je zo lui bent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat zijn nog 5 afleveringenDuurt me een beetje te lang. Ik ga sowieso dit weekend hier en daar wat inhalen
Maak gewoon je eigen schema dan. :Squote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja, wat een fucking beast man. Daarnaast Shmee150.quote:
Juist niet! Ik ben een kekke presentatie aan het maken waar veel werk aan zit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Anders konden we vrijdag S2 gaan kijken met een shitload aan Coca Cola Zero, pizza en B&J's. Maarja, gezien je zo lui bent.
haha ik kan er wel om lachen dat bij elk interracial stel waarbij de vrouw getint is het gelijk hier gepost wordt, ik maak mezelf er ook schuldig aan.quote:
jazekerquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb de eerste gezien vriend, ik vond het behoorlijk saai. is de spanning toegenomen?
hahaha ik ga echt stukquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef Montelly het volgende:
Er klopte gewoon iets niet, ik heb de originele gevonden.
[ afbeelding ]
JBenEthainSochiOriginal.jpg
Jij altijd vriendje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef VMSDKR het volgende:
Etha, kan ik jouw lul in pizzadoos-trick vrijdag pullen?
Gaat het over Divison?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Juist niet! Ik ben een kekke presentatie aan het maken waar veel werk aan zit.
Wel met Prezi doen en zorgen dat je minimaal 20x inzoomt in een andere slide en ook 10x een 360 graden draai maakt tijdens dat zoomen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:43 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Juist niet! Ik ben een kekke presentatie aan het maken waar veel werk aan zit.
Prezi.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel met Prezi doen en zorgen dat je minimaal 20x inzoomt in een andere slide en ook 10x een 360 graden draai maakt tijdens dat zoomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |