Wanhopig op zoek zijn naar een Valentijn..waarom. Aandachtshoererij Sap, wat denk jij?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
Dima iets voor jou? Een of andere hipster chick zoekt een valentijn.
[ afbeelding ]
"als...zijnde"
Zal wel op zn Engels uitgesproken moeten worden. Dinner-tje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:07 schreef seto het volgende:
ik erger me meer aan het gebruik van dinnertje
Voel je niks van na 2 flessen wijnquote:
Doe mij maar een chardonnayquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker flesje prosecco bij het dinnertje.
Ik houd niet echt van alcohol bij het eten. Doe ik nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe mij maar een chardonnay
Of een goeie rode, maar dan lig ik na een uur te snurken op de bank
Ik moest echt belachelijk hard lachen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef Montelly het volgende:
JB dat you??
https://www.facebook.com/(...)75847&type=2&theater
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef Montelly het volgende:
Er klopte gewoon iets niet, ik heb de originele gevonden.
[ afbeelding ]
JBenEthainSochiOriginal.jpg
Whahahhaquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef Montelly het volgende:
Er klopte gewoon iets niet, ik heb de originele gevonden.
[ afbeelding ]
JBenEthainSochiOriginal.jpg
ahahha wtf, kijk ze springen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef Montelly het volgende:
JB dat you??
https://www.facebook.com/(...)75847&type=2&theater
kill it with firequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef Montelly het volgende:
Woow..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jackie Stallone, de vrouw van..
Moeder vanquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef Montelly het volgende:
Woow..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jackie Stallone, de vrouw van..
Echt erg, we associeren JB met dat soort twerk/dagger gedrag. JB is meer dan dat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ahahha wtf, kijk ze springen.
JB, dit pik je toch niet?!
Ze zei gisteren nog dat ze twerkte op will.i.am.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt erg, we associeren JB met dat soort twerk/dagger gedrag. JB is meer dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |