Dat dit kan in Nederland!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weeg 58,6 KG. Ik ben 1 meter 80.
hij moet zijn ouders aanklagen wegens ondervoeding!
Treurwilg Lol.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef fathank het volgende:
Sinds een week of wat is er weer een nieuwe treurwilg hier op 't forum
ronnygardocki ofzo
Ze moest em converten naar Asian widescreen omdat jij anders in hoogte moest scrollen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:00 schreef seto het volgende:
wow fanta daar deed je meer dan 10 minuten over??
er is een bekende uitdrukking die hier perfect van toepassing is maar ik kan er even niet op komen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze moest em converten naar Asian widescreen omdat jij anders in hoogte moest scrollen.
Dat.quote:
Godver. Zo dan:quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Vond dit wel een popje uit dat OWS topic.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:49 schreef kamikazebanaan het volgende:
best leuk dat rodelen:
[ afbeelding ]
[ [url=]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Zou wel willen mixed double rodelen hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Had rodelen gekeken, wat een sport zeg.
(one arm) dumbbell row.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:32 schreef Awesome_ het volgende:
wel allemaal steive tepels die wijfe denk ik ahahaaa
disable on fok.nlquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:50 schreef G.R.S. het volgende:
Ja, dat weet ik maar kan dat niet automatisch
Rechtermuisknop instellingen ofzoiets. Gok ijquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:50 schreef G.R.S. het volgende:
Ja, dat weet ik maar kan dat niet automatisch
"dinnertje"quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
Dima iets voor jou? Een of andere hipster chick zoekt een valentijn.
[ afbeelding ]
"als...zijnde"
Wanhopig op zoek zijn naar een Valentijn..waarom. Aandachtshoererij Sap, wat denk jij?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
Dima iets voor jou? Een of andere hipster chick zoekt een valentijn.
[ afbeelding ]
"als...zijnde"
Zal wel op zn Engels uitgesproken moeten worden. Dinner-tje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:07 schreef seto het volgende:
ik erger me meer aan het gebruik van dinnertje
Voel je niks van na 2 flessen wijnquote:
Doe mij maar een chardonnayquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker flesje prosecco bij het dinnertje.
Ik houd niet echt van alcohol bij het eten. Doe ik nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe mij maar een chardonnay
Of een goeie rode, maar dan lig ik na een uur te snurken op de bank
Ik moest echt belachelijk hard lachen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef Montelly het volgende:
JB dat you??
https://www.facebook.com/(...)75847&type=2&theater
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef Montelly het volgende:
Er klopte gewoon iets niet, ik heb de originele gevonden.
[ afbeelding ]
JBenEthainSochiOriginal.jpg
Whahahhaquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef Montelly het volgende:
Er klopte gewoon iets niet, ik heb de originele gevonden.
[ afbeelding ]
JBenEthainSochiOriginal.jpg
ahahha wtf, kijk ze springen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef Montelly het volgende:
JB dat you??
kill it with firequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef Montelly het volgende:
Woow..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jackie Stallone, de vrouw van..
Moeder vanquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef Montelly het volgende:
Woow..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jackie Stallone, de vrouw van..
Echt erg, we associeren JB met dat soort twerk/dagger gedrag. JB is meer dan dat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
ahahha wtf, kijk ze springen.
JB, dit pik je toch niet?!
Ze zei gisteren nog dat ze twerkte op will.i.am.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt erg, we associeren JB met dat soort twerk/dagger gedrag. JB is meer dan dat.
Fucking hard gelachen toen ik die neger zag met die accuboormachine.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Echt erg, we associeren JB met dat soort twerk/dagger gedrag. JB is meer dan dat.
Ik ook, wtf hahahhahhahahhaquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik moest echt belachelijk hard lachen.
Vin dit eg nie leuk meer howr jongesquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef Montelly het volgende:
JB dat you??
Dat dan weer welquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:57 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Fucking hard gelachen toen ik die neger zag met die accuboormachine.
je land toch z8?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Was ook zo'n filmpje van dat dit fout ging, mensen knock out enzo. Ze doen dit gewoon op tegels he
Hij is niet eens gebanned. Dat maakt het erger.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom is nuttie eigenlijk weg en hoelang?
http://www.artofmanliness(...)human-healing-power/quote:Avoid testosterone carbonadiums. Wolverine’s self-healing ability is slowed dramatically whenever he’s weakened with an item made of carbonadium. It’s like his kryptonite. For us humans, our carbonadiums are substances and chemicals called xenoestrogens. Xenoestrogens mimic estrogen and thus lower testosterone levels, sapping our strength and slowing our wound-healing process. Unfortunately, they’re everywhere in our environment – plastics, shampoos, gasoline, toothpaste, and tons of other household products. While testosterone-sapping carbonadiums are ubiquitous in the modern environment, it is possible to limit your exposure to them: store food in glass as opposed to plastic containers, use all-natural grooming products (look for ones made without phalalates and parabens), and reduce your exposure to gasoline and pesticides.
Kan niet zeggen dat ik z'n slechte smaak qua vrouwen misquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is niet eens gebanned. Dat maakt het erger.
Moet nog steeds SE1 afkijken. Ik ben nog steeds niet verder gekomen met Suits en White Collar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
14 februari seizoen 2 house of cardsFuck Valentijn sowieso, en anders samen kaijken.
Kijk SE1 vandaag af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Moet nog steeds SE1 afkijken. Ik ben nog steeds niet verder gekomen met Suits en White Collar.
Ik ben ook pas bij S1E4 van Breaking Bad en Justified.![]()
![]()
/firstworldproblems.
ik heb de eerste gezien vriend, ik vond het behoorlijk saai. is de spanning toegenomen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:26 schreef seto het volgende:
mensen die nog steeds niet true detective kijken
Dat zijn nog 5 afleveringenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, dit is best wel een leuke serie. Eindelijk eens iets dat relevant tot mijn interesses en daarbij nuttig is.
[..]
Kijk SE1 vandaag af.
Alleen de jopen van Daddario gezien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:26 schreef seto het volgende:
mensen die nog steeds niet true detective kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |