supperquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:34 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Lkkr ray, sensueel. Ga me nu klaarmaken voor bodypump.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:26 schreef Awesome_ het volgende:
seto, vriend, je praat laatste tijd meer over JB dan etha en nulty bij elkaar. Fix that shit, bro.
Kutje waarom reageer je niet, word ik nou keihard gennegd door jou?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal voortaan me ma wel vrage om fotos te maken.
lol montelly pullt een dimatjequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kutje waarom reageer je niet, word ik nou keihard gennegd door jou?
Leuk. Maar waarom maak je zo'n foto op je werk?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Hey boys wat vinden jullie
[ afbeelding ]
P.S.
Ze is 19 dus geen ChrisHansen.jpg
Geen idee, misschien is ze stripper ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Leuk. Maar waarom maak je zo'n foto op je werk?
Ik las broscience parkquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef RaymondK het volgende:
'k kwam afgelopen dinsdag op m'n Tomosje hier aan op m'n werk, en de laatste km schreeuwde dat ding heel het biosience park opeens bij elkaar.
dat is toch juist smerigquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is ze stripper ofzo.
[ afbeelding ]
Die thigh gap
ik zou hem er ziek in hangen maar dan wel met 5cm dik landbouwplastic om der kop heenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thigh gap
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef RaymondK het volgende:
'k kwam afgelopen dinsdag op m'n Tomosje hier aan op m'n werk, en de laatste km schreeuwde dat ding heel het biosience park opeens bij elkaar.
Heel de draadeinden van de uitlaat (bij de uitlaatpoort) gaar. Dus die pijp hing op half 7.
Beetje geklooit nog hier op m'n werk, maar uiteidnelijk maar een brommerboer gebelt en die heeft hem opgepikt hier net.
Met dat i hem stond in te laden in z'n busje zegt i, ja.....ehrm, d'r moeten ook andere veren op hoor, want hij veert veel te verdoor. Loopvlak tegen spartbord aan![]()
groot beurtje maar gelijk van gemaakt, incl nieuwe stuggere achterveren![]()
dem gainz
Das wel iets voor Seto die satéprikkertjes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thigh gap
wha, ff stiften met een marker op de wegwijsborden vannacht lolquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik las broscience parken die tomosjes zijn natuurlijk niet gemaakt voor buffels van 115kg
man niet normaal wat een kolere herrie dat er uit zo'n klein colablikje komt lol.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel geinig zo'n herrieding voor 2 minutenAlsof iemand met een crossmotor langskomt.
[..]
Das wel iets voor Seto die satéprikkertjes.
Heb je een pic van jezelf op je tomosje?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
man niet normaal wat een kolere herrie dat er uit zo'n klein colablikje komt lol.
Werd er zelf gewoon eng van, en dan had ik nog oordopjes en helm op
ha, neeh nog niet lol.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb je een pic van jezelf op je tomosje?
Dat is gewoon lelijk en onnatuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die thigh gap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |