SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Awesome_ op 12-02-2014 14:14:24 ]BEASTMODE
Las jij wel is een pauze in?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Creatinemonohydraat is prima spul, 100.000.000x getest en kost geen kont. Andere vormen werken misschien iets beter, maar zijn vooral marketingblabla. M.a.w. gewoon een pot creapure van B&F is prima (mijn mening).
+1 respect.quote:
Nee.quote:
Als ik veel gedronken heb wel. In je broek zeiken tijdens 't sporten is ook weer zo wat.quote:
Er mag wel weer eens wat fits en fapbaars in de OP.quote:
Ik pis altijd tegen de Smith aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ik veel gedronken heb wel. In je broek zeiken tijdens 't sporten is ook weer zo wat.
Nee. Jammer dan voor de rest vd gym, mocht het gebeuren. Set afmaken >>> wat de rest van de gym van je vindt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:43 schreef stoeltafel het volgende:
Denken jullie dit ook wel bij het squaten
[ afbeelding ]
Had het gisteren nog
Ik niet, dan zeik ik over m'n eigen handdoekquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik pis altijd tegen de Smith aan.
Wat doet jouw handdoek bij de Smith?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik niet, dan zeik ik over m'n eigen handdoek
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee. Jammer dan voor de rest vd gym, mocht het gebeuren. Set afmaken >>> wat de rest van de gym van je vindt.
Hangen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat doet jouw handdoek bij de Smith?
Dan stang even hoger hangen voordat je gaat pissen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Hangen.
En als ik em nodig heb pak ik em. Deadliften doe ik voor de smith, squatten naast de smith en pull ups in de smith. dan is de smith best een handige plek. Altijd binnen handbereik
Harde baas.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ige_bodybuilder.html
Nice!quote:
Wat een kktrieste body voor zolang trainen? Als ik 70 ben, ben ik wel zo kk groot dat ik niet eens meer door de deur heen kan. Na 50 jaar trainen mag dat ook wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:45 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ige_bodybuilder.html
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat een kktrieste body voor zolang trainen? Als ik 70 ben, ben ik wel zo kk groot dat ik niet eens meer door de deur heen kan. Na 50 jaar trainen mag dat ook wel.
Jij lijkt mij eerder zo'n type die er meteen mee stopt als er gesetteld wordt. Om dan in een paar jaar in een vetklep te veranderen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat een kktrieste body voor zolang trainen? Als ik 70 ben, ben ik wel zo kk groot dat ik niet eens meer door de deur heen kan. Na 50 jaar trainen mag dat ook wel.
Eleiko heet Cor in het echt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:11 schreef Champy het volgende:
Wie is die Cor waar jij over spreekt?
Hoe kom je bij 50 jaar? Hij traint vanaf zijn 44ste...quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Rekenen is niet bepaald het sterkste punt van de gemiddelde dumpertbezoeker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:15 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 50 jaar? Hij traint vanaf zijn 44ste...
Jeroen kan geen Engels.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:15 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoe kom je bij 50 jaar? Hij traint vanaf zijn 44ste...
Best grappig cadeau voor vrijdag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:16 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk geniete met jb
Een bad vullen met die nibsquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Best grappig cadeau voor vrijdag.
Is die chocolade wel biologisch en fair-trade?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:16 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk geniete met jb
Ik doop gewoon mijn penor in gesmolten chocolade, net als van die aardbeien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Best grappig cadeau voor vrijdag.
Waarom zou je? Imperial systemquote:
Vergeet niet een filmpje te maken en de url te posten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doop gewoon mijn penor in gesmolten chocolade, net als van die aardbeien.
Nu nog een valentijn, Sap. Nu nog een valentijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doop gewoon mijn penor in gesmolten chocolade, net als van die aardbeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
LOLquote:
Daar is een nog mooiere van, met ook inhoudsmaten zoals cups en fl.oz etc, ff zoekenquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nu nog een valentijn, Sap. Nu nog een valentijn.In het dikke-zeugen-topic is er vast wel een vrouw die hem schoon wil lebberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ik ben gewoon die vrouwen aan het opvoeden.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nu nog een valentijn, Sap. Nu nog een valentijn.Ben er mee bezig a mattie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus heeft nooit geneukt. Die werd zelfs zonder neuken geboren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Seksen daarin duh.. :s jesus
en dan ga je het drinken ofzo? lekker frisquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/video/sex_voor_de_buch_bruine_bonensoepquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja nee, geen zin om door detectives mijn kansen te vergooienquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ], schroom je vooral niet om pics te posten.
Ik typte dan ook jeSus en niet jeZusquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jezus heeft nooit geneukt. Die werd zelfs zonder neuken geboren.
Ik vind een hamburger van stoeltafel lekkerder klinkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
155 lbs squat klinkt beter dan 70 kilo squat
Nee eten tijdens de seks, van elkaars lichaam aflikkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:45 schreef seto het volgende:
[..]
en dan ga je het drinken ofzo? lekker fris
echt voor schut
ik heb die coco nibs gehaald.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:16 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk geniete met jb
Jij typte m'n Sus. Ik neukte je Zus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik typte dan ook jeSus en niet jeZus
ah de aap komt uit de mouw, je wil gewoon een badkuip gevuld met chocola helemaal leeg etenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee eten tijdens de seks, van elkaars lichaam aflikken
Upright row?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, welke oefening is dit? Als je het goed hebt mag je de volgende doen.
Dank, maar (nu) geen tijd voor een nieuwe. Iemand?quote:
Ok, ik ga mijn best doen!quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
wat mooi! Kun je er ook een van een squattend persoon maken?
Wij zitten op zelfde golflengte baequote:Op woensdag 12 februari 2014 14:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
155 lbs squat klinkt beter dan 70 kilo squat
Die is bazigquote:
Dit is FOK! a.k.a. het Amazonegebied der treurwilgen van het internet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:02 schreef fathank het volgende:
Sinds een week of wat is er weer een nieuwe treurwilg hier op 't forum
ronnygardocki ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |